۱۳۹۰ تیر ۲, پنجشنبه

جوابیه مقاله تهمت ممنوع در پهره





جوابیه مقاله تهمت ممنوع در پهره نمیدانم دم خروس را قبول کنم یا قسم ابوالفضل را .

جناب وکیل مدافع خسرو ملازهی 

سلام و عرض ادب امیدوارم دنیا بکامتان باشد جنابعا لی فر موده اید فکر نمیکنم خسرو ملازهی جاسوس باشد. دوست گرامی آقای ملازهی جاسوس نیستند فقط یک کار مند هستند و در قبالش مزدی اندکی دریافت میکننداشاره کرده بودید اگر ایشان مزدی یا پولی میگرفتند صاحب خانه یا ماشین میشدند
دوست گرامی آنهایی که به استخدام سربازان گمنام امام زمان در میایند آموزش کافی را میبینند اگر آقای ملازهی بدون شغل و حقوق شهروندی که دریافت میکند برای خودش خانه و ماشین بخرد وا ویلا تابلو میشود این گفته شما را من مردود میدانم .

گفته بودی که ناصر خان بلده ای صاحب ویلا و برادر خانمش همچنین. هر کسی زحمت بکشد مزدش را میگیرد چشم حسود کور .در مورد اسامی مستعار گفته بودی هیچ شکی نیست که هر فردی از اسمی مستعار استفاده کند و هیچ قانونی برایش تراشیده نشده که آقای ملازهی آدرس و عنوان اشخاص را برای مدیران خود ایمیل کند تا حسابش صاف شود .

من میخواستم در پهره جواب مقاله تهمت ممنوع را بدهم ولی پهره سیاسی دزدگیر ما هریست که ماهیت اشخاص را لو میدهد .

دوست نازنین شما تهمتهای خسرو نسبت به افراد و نخبگان و نویسندگان و احزاب و روشنفکرانو اقوام را نادیده گرفته و به وکیل مدافعی آقای خسرو گمارده شده ای بسی جای تأسف و حیرت هست که چرا ما همیشه یکطرفه قضاوت میکنیم دوست نازنین شما تحدید و ... به روزنامنگار با ارزش آقای میر بلوچ را چشم پوشیده کردید . کجاست این انصاف کجاست این شهامت . شما بخوبی میدانید پهره تنها رسانه بلوچی هست که از سیستم نظام سفاک آخوندی تعریف و تمجید میکند از نمایندگان کار آمد تا سوفر شهرداریها . همیشه و در همه حال خدا را شاهد و ناظر اعمال خود ببینیم و یکطرفه قضاوت نکنیم .



دلسوخته بلوچستان


۴ نظر:

  1. مردی تخم عقابی پیدا کرد و آن را در لانه مرغی گذاشت . عقاب با بقیه جوجه ها از تخم بیرون آمد و با آنها بزرگ شد . در تمام زندگیش ، او همان کارهایی راانجام داد که مرغها می کردند ؛ برای پیدا کردن کرم ها و حشرات ، زمین را می کند و قدقد می کرد و گاهی با دست و پا زدن بسیار ، کمی در هوا پرواز میکرد
    .سالها گذشت و عقاب خیلی پیر شد . روزی پرنده عظیمی را بالای سرش بر فراز آسمان ابری دید . او با شکوه تمام با یک حرکت جزئی بال های طلاییش بر خلاف جریان شدید باد پرواز می کرد .
    عقاب پیر ، بهت زده نگاهش کرد و پرسید : ` این کیست ؟` همسایه اش پاسخ داد :` این یک عقاب است - سلطان پرندگان ، او متعلق به آسمان است و ما زمینی هستیم .` عقاب مثل یک مرغ زندگی کرد و مثل مرغ مرد . زیرا فکر می کرد یک مرغ است.

    پاسخحذف
  2. تهدید و ترغیب خسرو ملازهی
    این متن زیرین از وبلاگ پهره کلیپ شده است:
    روباه نباید هنگام محاکمه مرغ، قاضی دادگاه باشد.((مثل چینی)) "
    جناب میر بلوچ چه کسی به شما ماموریت داده که وبلاگ پهره را کنترل و تخریب کنید ؟.جناب شما دارید از خط قرمز ما رد میشی.شما حق ندارید به "بازدیدکننده گان ما توهین کنید,امیدوارم که شیر فهم شدی.
    اظهارات تند خسرو مدیر پهره علیه اینجانب باعث تاسف است . کسی که سالها ادعای روزنامه نگاری میکند و از آزادی بیان دفاع میکند. کسی که در وبلاگش به خوانندگان اجازه اظهار نظر داده است.پس این حق هر خواننده ای است که اظهار نظر کند. کسی که اظهارنظر میکند موظف است که اصول اخلاقی را رعایت کند. اگر اتهامی به کسی میزند باید مستند باشد. فحاشی و توهین نکند.
    آقای خسرو نظرات مرا سانسور میکند و یک بخشی را که میخواهد کلیپ میکند و روی آن تیکه خاص به توجیهات خواسته های ذهنی خود می پردازد.
    این حق مدیر هر وبلاگی است که مقالات و یا نظرات توهین آمیز و خلاف اصول اخلاقی را منتشر نکند. در این اظهار نظر بالا خسرو از خطوط قرمز صحبت میکنند و بخشی از نوشته مرا کلیپ کرده است و برای نمونه منتشر کرده است. او با تهدید و ادبیاتی ناشایسته مرا مورد خطاب قرار داده و تهدید کرده است که من از خطوط قرمز ایشان خارج شده ام.
    من نمیدانم که خطوط قرمز ایشان چیست که من رعایت نکرده ام. من به کسی توهین نکرده ام اگر منظور ایشان این است که طرف خطاب من آقای عبدالکریم بلوچ در این نوشته بوده است . آقای بلوچ خودشان میتوانند اظهار نظر بکنند و از خودشان دفاع کنند. این روزها متاسفانه خطوط قرمز آقای خسرو با خطوط قرمز رژیم ددمنش آخوندی یکی شده است. من عادت دارم که در نوشته هایم همیشه بعدا از اسم خامنه ای جلاد یک صفت که شایسته این دیکتاتور خونریز باشد اضافه کنم. حمایت از حقوق زندانیان به ویژه زندانی سیاسی بلوچها مثلا سخی ریگی و محکوم کردن قتل و کشتار و شکنجه رژیم ضدبشری ولایت فقیهی و زنده نگاه داشتن یاد شهدای راه آزادی مثلا یعقوب مهرنهاد از خطوط قرمزی است که وبلاگ پهره از آنها دوری میکند. فحاشی و توهین و اتهام و ترور شخصیت و کوبیدن حزب مردم ، راه اندازی مباحث انحرافی بین بلوچها مثل بحث خان و درزاده جز خطوط قرمز پهره نمی باشند و صفحات آن پر از اینگونه چیزهاست.
    من تهدید خسرو را جدی میگیرم و بقول ایشان شیر فهم شدم که خطوط قرمز ایشان چیست. سعی خواهم کرد که اظهارات وی را همیشه در نظر داشته باشم و به ارباب بزرگ ولایت وقیه خامنه ای توهین نکنم. البته اگر گاهی بر اثر بیسوادی دیکته املایی خود را اشتباه مینویسم خود ایشان اصلاح میفرمایند.
    میربلوچ

    پاسخحذف
  3. خدا را شا کرم
    که سرزمین من کجاست شروع بکار کرد و بروز میشود و مطالب گرچه قدیمی بروز میکند و بسیار مهم و حالا چون پهره میبیند و میشنود سرزمین من کجاست بخوبی پیش میرود مطبی که سر زمین من منتشر میکند همان مطالب را پهره هم منتشر میکند اینهم جای بسی
    خوشحالی است

    پاسخحذف
  4. زهره عزیز
    شما راهی بسیار خوب انتخاب کرده اید و بسیاری تلاش میکنند شما را از مسیر اصلی منحرف کنند سعی کن به آنان توجه نکن و به اصل مسایل بلوچستان که میپردازی ادامه بده پهره را بگذار برای افرادی که در ان خو گرفته اند و اگر هرچه بی حرمتی هم ببینند برایشان مهم نیست و تازه خوشحال هم میشوند که نامشان در انترنت یافت میشود هتک حرمت و بی آبرویی مهم نیست پس شما به چسب به کار بزرگی که انجام میدهی آگاه سازی مشکلات بلوچستان و .....
    زنده باشی دخترم
    مجیدی

    پاسخحذف

نظرتان در مورد این مطلب بنویسید