۱۳۹۰ خرداد ۲۶, پنجشنبه

اعتراض وبلاگ پهره به وبلاگ سر زمین من کجاست

پهره عزیز ما به هیچ عنوان مطلبی بدون منبع را منتشر نکرده و علت اتهام شما برای ما  روشن نیست

 مطلب اعتراض پهره  که بنام استاد بزرگوار عبدل قادر بلوچ منتشر شده :::
سرقت مقالات توسط هواداران به اصطلاح حزب مردم بلوچ ادامه دارد.این هم یکی از موفقیعتهای جدیدشان آن هم توسط دختری  به نام زهره بلوچ اهل لاشار.آقای ناصر بلیده ای و آقای رحیم بندوئی اگر  نمیتوانید چند هوادار خود را کنترل کنید.چطور میتوانید بلوچستان را اداره کنید
سرزمین من کجاست  این مطلب را با منبع منتشر نموده 
لینک مطلب در وبلاگ سرزمین من کجاست را مشاهده نمایید 
و این مطلب بر گرفته از وبلاگ اسلام در بلوچستان و عقاید مردم 
 قضاوت را به خوانندگان عزیز و محترم واگذار میکنیم 
سر زمین من کجاست 
http://zohrehbaloch.blogspot.com/

علت اعلام نام  و گرایش افراد به احزاب از طرف وبلاگ پهره جای سوال است 


۳ نظر:

  1. این نظر توسط یک سرپرست وبلاگ حذف شد.

    پاسخحذف
  2. بنام خداوند مهربان

    مدیر مسئول وبلاگ پهره سلام و عرض ادب

    امیدواریم شما از خر شیطان پیاده شده و عزیزان زحمتکش بلوچ را بجان هم نه اندزید ما به زهره و مریم که دوتا شیر زن بلوچ یا شیر دوخت بلوچ هستند افتخار میکنیم و شما نمیتوانید این عزیزان را ساکت کنید

    بخدای لایزال اگر کوچکترین بی احترامی به این شیر دوختان بلوچ بکونیئد شما را بی ابرو خواهیم کرد

    از خدا بترس تازه بلوچ به ایده و فکر و نمو خود رسیده و شما دارید بذر افشانی رژیم پلید آخوندی را میکنی

    زهره عزیز خواهران مهربانم ما جوانان دانشجو سرتاسر بلوچستان پشتیبانی خود را ازشما اعلام میداریم

    و هر کمکی که از دست ما ساخته شده بیدرنگ آماده خدمت بشما دو خواهر عزیز هستیم


    ستاد مبارزه بافتنه گری بلوچستان


    خواهر کوچکتان

    مر - ن

    پاسخحذف
  3. سلام خواهران عزیزم هیچ جای شکی نیست که وبلاگ پهره با مدیریت آقای خسرو ملازهی تنها وبلاگ بلوچی هست که آشکارا از خدمات جمهوری اسلامی و مدیران سیستانی تبلیغات میکند همه به خوبی میدانیم اگر وبلاگ پهره برای بلوچ و بلوچستان میبود تا حالا هزار با فیلتر شده بود و لینک دوستان پهره تنها شهرداریها و اداره جات دولتی هستند /

    ما سعی کنیم وبلاگ جمهوری اسلامی را تحریم کنیم از دوستان میخاهم که به وبلاگ پهره نظر بدهند و همان نظر را کپی به وبلاگ سر زمین من کجاست ارسال دارند و از خواهران که مدیریت وبلاگ سر زمین من را به عهده دارند خواهش میکنم نظرات خوانندگان را انتشار دهند



    به امید آزادی و برابری


    ل -ارجمندی از ایرانشهر

    پاسخحذف

نظرتان در مورد این مطلب بنویسید