۱۳۹۰ خرداد ۲۹, یکشنبه

نامه ای از دیار بلوچستان به تهران بزرگ





خدمت رهبر فرزانه انقلاب اسلامی ایران حضرت آیتالله سید علی خامنه ای 

با سلام و درود بیکران بر شما آزدگان راه عصمت و طهارت .



رهبر فرزانه انقلاب اسلامی ما هم اکنون میبینیم کشور به چالشهای بزرگی کشیده شده و دشمن سعی بر آن داشته که از اینفرستها خطرناک استفاده کند .




رهبر فرزانه شما یاران و همرزمان خود را در محاصره دشمن قرار داده اید 



آقایان موسوی و کروبی و نوری زاد و بقیه دوستان و سیاستمداران در کنج زندان عمر خود را سفری میکنند و شما را هیچ خیالی نیست .



رهبر فرزانه و روشنفکر گرامی من از بلوچستان از سر زمینی گرم و سوزان با سواد اندکی که دارم از شما خواهش میکنم با یک تصمیم جدی و نهایی و شهامت مندانه و شجعانه دستور فرمایید سرتاسر کشور تمامی زندانیان سیاسی را مورد عفو و بخشش خویش قرار دهید بگفته مولانا امام علی رض گذشت از خصلت مردان است .



این عزیزان که در زندانهای کشور هستند همه فرزاندان و جوانان روشنفکر این سرزمین هستند و میتوانند برای کشور مثمر ثمر باشند .



رهبر حکیم من . من دختری از تبار یاران در بلوچستان هستم من دلم میخواهد تمامی اقوام در ایران از قوانین نظام جمهوری اسلامی سهمی داشته باشند بعد از سی و اندی سال پدرانمان از شما هیچی نخواستند ولی من میخواهم . 





حتما میفرماید چی میخواهی پول خانه باغ .





نه نه نه نه هیچی از اینها نمیخواهم .





رهبر فرزانه من خامنه ای عزیز پدر مسلمین جهان، من از شما آزادی زندانیان سیاسی را میخواهم فقط میتوانید با یک عفو خنده بر هزاران خانواده دلشکسته بر گرددو همه به آغوش خانوده های خود برگردند.



من منتظر عفو سرتاسری شما هستم 



به امید ایرانی سربلند برای همه ایرانیان .





سیمن بلوچ دختر ایران زمین 






۱ نظر:

  1. سلام

    امیدوارم رهبر جمهوری اسلامی به درخواست نامه شما پاسخ دهد .
    موفق باشید سیمین خانم عزیز

    دختر سبز اصفهان

    پاسخحذف

نظرتان در مورد این مطلب بنویسید