۱۳۹۰ خرداد ۲۸, شنبه

شما با چه منطقی نوشته من لاله دبی را به. مریم میرلاشاری. لقب میدهی





شما با چه منطقی نوشته من لاله دبی را به. مریم میرلاشاری. لقب میدهی این اصل مقاله من هست در وبلاگ سر ضمن من کجاست 




سلام خواهران و برادران عزیز 




من این دسیسه وبلاگ پهره نسبت به بلوچ و بلوچستان را محکوم میکنم و حزب مردم بلوچستان که سرشار از زحمات بیدریغ خود برای رهایی بلوچ از جور و استبداد آخوندی شبانه روز در تلاش هستند و وبلاگ پهره برای خراب کردن چهره حزب مردم به هر دسیسه ای دست میزند ولی حزب مردم با نشان دادن خود در جامعه جهانی و حل مشکلات بلوچستان برای کسی پوشیده نیست ما باید از صمیم قلب از آقایان رحیم بندو ی و ناصر بلیدای و دیگر اعضای حزب مردم تشکر و قدر دانی کنیم و این توهین ناجوان مردانه پهره و خسرو ملازهی نسبت به زحمت کشان و تمام احزاب را بجز از نفاق چیز دیگری نمیدانیم



مرگ بر ضد بلوچ زنده باد آزادی 





لاله دبی

جون ۱۷, ۲۰۱۱، ساعت ۰:۱۶



و شما این مقاله را سرقت نموده به اسم کسی دیگر بر چسب زده ای کجاست ایمانت و کجاست انسانیتت 

این مقاله من که شما انتشار داده اید 





سلام خواهران و برادران عزیز 



من این دسیسه وبلاگ پهره نسبت به بلوچ و بلوچستان را محکوم میکنم و حزب مردم بلوچستان که سرشار از زحمات بیدریغ خود برای رهایی بلوچ از جور و استبداد آخوندی شبانه روز در تلاش هستند و وبلاگ پهره برای خراب کردن چهره حزب مردم به هر دسیسه ای دست میزند ولی حزب مردم با نشان دادن خود در جامعه جهانی و حل مشکلات بلوچستان برای کسی پوشیده نیست ما باید از صمیم قلب از آقایان رحیم بندو ی و ناصر بلیدای و دیگر اعضای حزب مردم تشکر و قدر دانی کنیم و این توهین ناجوان مردانه پهره و خسرو ملازهی نسبت به زحمت کشان و تمام احزاب را بجز از نفاق چیز دیگری نمیدانیم



مرگ بر ضد بلوچ زنده باد آزادی 





بمب انتخاری

http://maryamlashari.com

شنبه 28 خرداد ماه سال 1390 ساعت 00:37 AM






لاله  دبی 



۹ نظر:

  1. این نظر توسط یک سرپرست وبلاگ حذف شد.

    پاسخحذف
  2. این نظر توسط یک سرپرست وبلاگ حذف شد.

    پاسخحذف
  3. این نظر توسط یک سرپرست وبلاگ حذف شد.

    پاسخحذف
  4. این نظر توسط یک سرپرست وبلاگ حذف شد.

    پاسخحذف
  5. این نظر توسط یک سرپرست وبلاگ حذف شد.

    پاسخحذف
  6. مجید نارویی از گرگان۲۸ خرداد ۱۳۹۰ ساعت ۱:۵۱

    این نظر توسط یک سرپرست وبلاگ حذف شد.

    پاسخحذف
  7. این نظر توسط یک سرپرست وبلاگ حذف شد.

    پاسخحذف
  8. این نظر توسط یک سرپرست وبلاگ حذف شد.

    پاسخحذف
  9. این نظر توسط یک سرپرست وبلاگ حذف شد.

    پاسخحذف

نظرتان در مورد این مطلب بنویسید