۱۳۹۰ تیر ۲, پنجشنبه

با وحدت و همدلی و همبستگی بسیاری از رآه های دشوار هموار میشوند



دوست دارم سخنی با خوانندگان وبلاگ سر زمین من کجاست  داشته  باشم و علت و انگیزه خود را برای باز کردن  این وبلاگ.: وبلاگ سر زمین من وابسته به هیچ گروه و حزب و سازمانی نیست این وبلاگ مثل سایر وبلاگهای بلوچی است اما تفاوت در این است که بیشتر وبلاگها از یک گروه و حزب جانبداری میکنند اما سر زمین من میخواهد حرف دل مردم بلوچ باشد با افکار و

اندیشهای مختلف در کنار هم برای اتحاد و همدلی مردم بلو چ تلاش کند  و این نیاز به یک همبستگی ملی دارد سر زمین من .با تمام توان و کمک و همیاری شما امید دارد این راه دشوار را طی کند و فرد فرد ما وظیفه داریم به هر طریق و روش ممکن برای ایجاد یک همبستگی ملی تلاش کنیم تعصبات بی جا که مانع رشد بلوچ است کنار بگذاریم و به مسائل و مشکلات اصلی مردم بپردازیم با وحدت و همدلی و همبستگی بسیاری از رآه های دشوار هموار میشوند و به این روش میتوانیم  لحظه به لحظه به هدف که باز پس گیرفتن  حقوق  خود نزدیک تر شویم یکی از شیوه های حکومت فعلی که توانسته بخوبی از ان بهره برادری کند تفرقه بین اقشار و طوایف و حتی احزاب سیاسی است و بخوبی قابل رویت است تخریب احزاب و طوایف مهلک ترین سمی است که ج ا .از ان استفاده کرده است طوایف را به جان هم می اندازد و در پشت صحنه قرار میگیرد و آنان را تشویق به نابودی یکدیگر میکند و اندک افرادی در برون مرز هستند که تلاش میکنند بین فعالان سیاسی ایجاد تفرقه.. و جنجال به پا کنند که احزاب و گروهای سیاسی اختلاف شدید بوجود آمده و کارایی که همانا جذب و تشویق مردم برای مطالبات قانونی است باز مانده اند کل این مسائل را در نظر بگیریم و رعایت نکنیم با دست خود نابودی بلوچ را فراهم کرده ایم .ج ا .با این روش با کمترین هزینه بزرگترین ضربه را به بلوچ وارد میکند آنانی که دلسوز بلوچ و بلوچستان هستند ندانسته اهرم تفرقه را بکارمیبرند در واقع دشمنان اصلی بلوچ و بلوچستانند و از این کار پرهیز کنند ج ا .از دو اهرم برای نابودی بلوچ که بیشترین سود را برده یکی ترویج و پخش مواد مخدر و دیگری ترفند تفرقه بیشترین امتیاز را از دست ما گرفته و ما فقط نظارگر هستیم اما با همبستگی و اتحاد و انسجام میتوانیم هزینه سنگین تری به ج ا .وارد کنیم و کمترین هزینه را ما بپردازیم یعنی نتیجه بر عکس خواهد بود و ما پیروز خواهیم شد امیدوارم همه با هم با هر تفکر و اندیشه اما با هم و در کنار هم

منتظر مطالب ارزنده شما  هستیم که برای                                                                                                             وحدت و هبستگی مردم بلوچ و بلوچستان

سر زمین من کجاست 

http://zohrehbaloch.blogspot.com/

زهره بلوچ 

۶ نظر:

  1. زهره جان سلام
    واقعا براحتی کار میکنی ولی تو سایت منتشر نکن ما خودمان به طور اس .ام اس .برای همه دوستان میفرستیم خیلی خیلی ممنون حالا هروز میتونم همه سایتا را ببینم
    م .محمدی

    پاسخحذف
  2. سلام خدمت دوست نازنین زهره عزیز

    من کاملا با روش و افکار شما موافقم هر کاری از دستم بر بیاد بدان کوتاهی نمیکنم .و من به سهم خودم به شما و خوانندگان وبلاگ سرزمین من کجاست تبریک عرض میکنم بخاطر بازدید و مطرح شدن وبلاگ شما در این دو هفته که از عمر وبلاگ نمیگذرد . افتخار بزرگی نصیبتان گشته و این وبلاگ مخالفان و موافقانی را برای خود پیدا کرده. نشان و دال بر این است که مطالب پر محتوی و خواندنی شما با عث پیشرفت وبلاگ شما شده و سعی کنید مطالب را به نوشته های خود شما بیشتر اکتفا دهید.

    پیروز و سر بلند باشید


    خسرو کوهستان

    پاسخحذف
  3. من حاضرم در افشاکری این جنایتکاران با شما همکاری کنم.من هویت این دخترک پرورشگاهی را پیدا کردم.اطلاعات کافی در این مورد برایتان میفرستم.

    هویت زهره آقا هم به زودی افشا خواهد شد,زهره سبیل کلفت آن دختر سرزمبن آفتاب نیست,بلکه یک مرد سبیل کلفت که در دانمارک زندگی میکند, و یکی از هوادارن حزب خوانین بلوچستان میباشد.زهره سبیل کلفت که یکی از مسئولین سایت رسمی حزب به اصطلاح بلوچستان میباشد که مدتی هوادار محاهدبن خلق ایران بوده ,7 سال پیش همکاری خود را با این حزب مشکوک آغاز کرده مثل اینکه اکثر هواداران این حزب مشکوک تغیر جنسیت دادند,خدایا به ملت بلوچ رحم کن .یک هفته به این سبیل کلفت فرصت میدهم که خود را اصلاح کند,در غیر آنصورت ,خودتان بهتر میداند ...

    مشخصات نویسنده

    شناگر ماهر چابهاری
    پنجشنبه 2 تیر ماه سال 1390 ساعت 11:40 PM

    پاسخحذف
  4. میر صاحب یک پرسشی از شما دارم, رابطه شما با اون وبلاگ بی هویت در چه حدی است منظورم آقا زهره بلوچ یا خانم و یا نه آقا و نه خانم . تعجب میکنم نظرات شما را زوتر از شما در وبلاگش منتشر میکند
    مشخصات نویسنده

    خسرو ملارهی
    پنجشنبه 2 تیر ماه سال 1390 ساعت 7:49 PM

    پاسخحذف
  5. برایتان شفای عاجل آرزو میکنم
    اما سعی کنید به یک روانپزشک مراجعه کنید قبل از اینکه راهی تیمارستان شوید
    وقتی سیل یک شناگر را با خود ببرد دست به هر کاری مزند خار را دست میزند هر چیزی در مسیر جریان آب وجود داشته باشد برای نجات خود دست دراز میکند و شناگر بی آنکه دستش را کس بگیرد همراه سیل به قعر دریا فرو میرود و نمیدانم طعمه کدام جانور دریایی شود

    پاسخحذف
  6. سلام

    کافر همه را بکیش خود پندارد

    چه مزخرفات خجالت داره با این همه دسیسه بازی و نیرنگ بازی .

    توهین به زهره یعنی توهین به دخترت توهین به زهره یعنی توهین به خواهرت

    زهره شیر دوخت بلوچستان است ما زهره را میشناسیم ایشان در دانشگاه هم نیست تازه میخواهد وارد دانشگاه شود .

    پس خفه شید و حرف چرت از خودتون در نیارید .


    هوادار زهره

    پاسخحذف

نظرتان در مورد این مطلب بنویسید