۱۳۹۰ خرداد ۲۸, شنبه

آقای خسرو ملازهی

Zohreh Baloch Kohhestan

شما در وبلاگ پهره فرمودید من جواب بدهم  شما به من تهمت سرقت

یک مقاله را زده بودید و من هم جواب شما را دادم اما اتهام دوم  بنده را وابسته

به حزب مردم قلمداد کردید که من حزبی نیستم اما همه احزاب سیا سی که



برای بلوچستان فعالیت میکنند دوست دارم حزب مردم .زرمبش .حزب متحد

برایم هیچ کدام فرقی ندارند اگر شما آقای خسرو توجه داشته باشید من مطلب

را با ذکر منبع منتشر  کردم خودم را کاتب این مقاله معرفی نکردم .دشمنی

و خصومت شما نسبت به من چیست نمی دانم اگر من گناهی مرتکب شده ام

خودم خبر ندارم برای روشنگری اعلام کن و از این شاخه به ان شا خه نپر

زهره بلوچ 

و این جواب انتقاد شما که به من نسبت داده بودید اما شما در قبال چه واکنشی

داشتی .کجای نوشته و جوابیه  غیر اخلاقی و غیر منطقی بوده  و هست



اعتراض وبلاگ پهره به وبلاگ سر زمین من کجاست

پهره عزیز ما به هیچ عنوان مطلبی بدون منبع را منتشر نکرده و علت اتهام شما برای ما  روشن نیست
 مطلب اعتراض پهره  که بنام استاد بزرگوار عبدل قادر بلوچ منتشر شده :::
سرقت مقالات توسط هواداران به اصطلاح حزب مردم بلوچ ادامه دارد.این هم یکی از موفقیعتهای جدیدشان آن هم توسط دختری  به نام زهره بلوچ اهل لاشار.آقای ناصر بلیده ای و آقای رحیم بندوئی اگر  نمیتوانید چند هوادار خود را کنترل کنید.چطور میتوانید بلوچستان را اداره کنید
سرزمین من کجاست  این مطلب را با منبع منتشر نموده 
لینک مطلب در وبلاگ سرزمین من کجاست را مشاهده نمایید 
و این مطلب بر گرفته از وبلاگ اسلام در بلوچستان و عقاید مردم 
 قضاوت را به خوانندگان عزیز و محترم واگذار میکنیم 
سر زمین من کجاست 
http://zohrehbaloch.blogspot.com/

علت اعلام نام  و گرایش افراد به احزاب از طرف وبلاگ پهره جای سوال است 


زهره بلوچ 



۵ نظر:

  1. افرين زهره خانم, افرين اقاي خسرو,از اين راه وارد شويد و با مذاكره مناقشات رو حل وفصل كنيد نه با تهمت و انگ زدن به همديگر, چرا عاقل كند كاري كه باز ارد پشيماني,

    پاسخحذف
  2. این نظر توسط یک سرپرست وبلاگ حذف شد.

    پاسخحذف
  3. سلام
    چه خوب میشد شما بجای بر علیه هم بودن ، بخاطر مردم محروم بلوچ در کنار هم همکاری و همیاری متقابلی داشته باشین نه اینکه بر علیه هم سند و مدرک رو کنید و همدیگرو محکوم کنید سرزمین من کجاست از بروزترین وبلاگ های منطقه س و حرف دل مردم بلوچ(به خصوص زنان) رو میگه و وبلاگ پهره در کنار دولت نقش موثری در اطلاع رسانی داره
    یقین دارم با رفاقت در کنار رقابت سالم و با همکاری به یکدیکر خیلی موفقتر خواهید شد

    پاسخحذف
  4. جهان عزیز
    ما با وبلاگ پهره هیچ مشکلی نداریم خود وبلاگ پهره بود که تلاش دآشت ما را از مسیر اصلی منحرف کنه
    اما ما بر ان شدیم که دیگر به مطالب پهره اهمیت ندهیم
    وبلاگ سر زمین من فقط راه و مسیری که در پیش گرفته طی میکند و به انتقادات بی جا و بی دلیل پاسخ نخواهد داد
    وبلاگ سر زمین من مکانی است برای اتحاد و همبستگی ملی و متعلق به همه شما عزیزان
    بریتان سر بلندی و موفقیت آرزو میکنیم

    پاسخحذف

نظرتان در مورد این مطلب بنویسید