۱۳۹۰ تیر ۲, پنجشنبه

ترور شخصیت





آقای تهمت ممنوع
این انتخاب نام و محتوی نوشته شما با همدیگر همخوانی ندارد.

در بند اول شما در باره جنایات رژیم ددمنش ضدبلوچ نوشته اید که کاملا" درست و انکارناپذیر است روزانه هزاران روزنامه و پایگاههای انترنتی و خبرگزاریها این جنایات را پخش و متشر میکنند. رژیم جمهوری اسلامی خودش این حنایات را در ملا عام انجام میدهد و اعلام میدارد که قانون شرعیت اسلام را اجرا میکند. ولایت فقیه در مقابل مردم و یا دستگاهی بین المللی مثل سازمان ملل و عفوبین الملل و
.. جوابگو نیست اختیار مطلق دارد. سرمایه های ملی ملت ایران را ملک شخصی خود میداند و در پرورش و پیش برد افکار ارتجاعی و تروریستی خود بکار میبرد. او و طرفدارانش مدعی هستند که حرف او عین قانون است و برای ملت ایران قابل اجرا است و با وقاهت تمام در بلندگوهای خود اعلام میدارند که هرکس خلاف نظر ولی فقیه عملی انجام دهد زن او طلاق میشود و خیلی چیزهای دیگر از این قبیل.

در باره خسرو مدیر پهره نوشته اید من در اینجا با شما موافق هستم من ایشان را مثل شما مزدور نمیدانم و مطمین هستم که از رژیم آخوندی پولی دریافت نمیکند. البته انسانها قابل تغییر هستند و آینده را بطور صد در صد نمیتوان پیش بینی کرد. وبلاگ پهره که نمایشگر افکار و عملکرد ایشان است تا اواخر سال 89 به نظر من در جهت منافع بلوچستان و محکومیت جنایات آخوندهای بی دین بود ولی اکنون با یک چرخش 180 درجه ،عکس شهیدان بلوچستان مثل مهرنهاد از صفحات آن حذف میشود و اخبار جنایات رژیم در بلوچستان به سبک سابق در پهره انعکاس پیدا نمیکند بجای کانالیزه کردن افکار خوانندگان برعلیه حاکمیت مطلق ولایتی بحثهای انتزاعی و بی نتیجه عقب مانده ضد خان که مربوط به گذشته است بحث روز پهره میشود. این شیوه کاری ایشان است که شک برانگیز است و امیدوار همانطور که شما اظهار داشته اید "ناآگاهانه بعضی مواقع به اشتباهاتی مرتکب میشود که نباید بشود" این قبیل عملکرد از همان اشتباهات باشد.

حالا بر میگردم به اصل مطلب و انتخاب نام شما "تهمت ممنوع" و اتهاماتی که خود شما به سخنگوی حزب مردم وارد میسازید. در اینجا من با شما موافق نیستم و این شیوه ای را که شما برای افشای اعمال خلاف فرد مزبور انتخاب کرده اید خلاف عرف و اخلاق و قانونهای جاری ممالک مترقی است. اگر شما در باره این ادعاهایی که میکنید و کرده اید بایستی مستند باشد و اگر نتوانید مدرک و سند معتبری ارایه دهید مجرم شناخته خواهید شد اگر واقعا" ادعاهای شما حقیقت داشته باشد و مستند باشد من هم باشما همراه میشوم و هرگونه خیانت و وطن فروش را محکوم میکنم. داشتن یک خانه یا ویلای و اتومبیل در اروپا یک چیز معمولی است و اکثرا" این تسهیلات را دارند. من تعدادی از اعضا و هواداران حزب مردم بلوچستان را در این شهر می شناسم همه کار میکنند افراز زحتمکشی هستند زندگی مرفهی هم دارند. به حزب کمک میکنند یا نمیکنند این وظیفه من نیست و مسایل شخصی خود آنهاست و من هرگز فضولی نمیکنم که از آن ها بپرسم که آیا به حزب حق عضویت یا کمک پرداخت می کنید ؟ من خودم هوادار این حزب نیستم ولی به عقاید دوستانم که طرفدار این حزب هستم احترام میگذارم. سوالی اگر داشته باشم با آنها مطرح میکنم گاهی خودشان جوابم را میدهند گاهی سعی میکنند که توجیه کنند که من قانع نمیشوم و به نتیجه ای نمی رسیم گاهی جلسات عمومی میگذارند که من سوالات خود را بدون رعایت تمایلات دوستی و تعارفات معمول مطرح میکنم. اعضا و طرفداران رقیب این حزب یعنی "راج زرمبش" در این جلسات حضور داشته اند و روش مرا خوب میدانند از آنها میتوانید سوال کنید. من همین روش برخورد را با دوستان "راج زرمبشی" هم بکار میبرم.

این اتهامات شما اتهامات سنگینی است و به نفع حزب و مردم بلوچستان است که زودتر مستندات خود را درمعرض دید عموم قرار دهید و بیشتر از این اجازه ندهید که افراد خاین به اسم بلوچستان پول بگیرند و باعث بدبختی بیشتر مردم بلوچ بشوند.

شا در جمله آخیرتان تهدید کرده اید که "بس کنید و الا همه چیزتان را رو میکنم" . عزیزم تاخیر بیش از این برای افشای دزدیهای رهبران حزب جایز نیست. چرا معطل هستید این گوی و این میدان!

نکته آخر اینکه انتشار مطالب با اسم مستعار که هویت نویسنده مشخص نیست ارزشی چندانی ندارد. البته برای کسانیکه در ایران زندگی میکنند انتخاب اسم مستعار قابل درک است ولی برای شما که در سوید زندگی میکنید قابل توجیه نیست. حتما" میفرمایید که از هواداران حزب میترسید. من تا به حال نشنیده ام که حزب و طرفدارانش به کسی در اروپا آزاری رسانده باشند اگر رسانده اند افشا بفرمایید. آنها ادعا دارند که طرفدار آزادی و شیوه مبارزه شان مبارزات مدنی است. شما همه چیزشان را رو کنید اگر به شما آزاری رساندند قانون سوید از شما حمایت میکند در ضمن ماهیت آنها زودتر وبیشتر افشا خواهد شد . اگر نتوانید این ادعاهای خود را ثابت کنید این عمل شما ترور شخصیت به حساب می آید.

میربلوچ



۵ نظر:

  1. این متن زیرین از وبلاگ پهره کلیپ شده است:

    روباه نباید هنگام محاکمه مرغ، قاضی دادگاه باشد.((مثل چینی)) "

    جناب میر بلوچ چه کسی به شما ماموریت داده که وبلاگ پهره را کنترل و تخریب کنید ؟.جناب شما دارید از خط قرمز ما رد میشی.شما حق ندارید به "بازدیدکننده گان ما توهین کنید,امیدوارم که شیر فهم شدی.



    اظهارات تند خسرو مدیر پهره علیه اینجانب باعث تاسف است . کسی که سالها ادعای روزنامه نگاری میکند و از آزادی بیان دفاع میکند. کسی که در وبلاگش به خوانندگان اجازه اظهار نظر داده است.پس این حق هر خواننده ای است که اظهار نظر کند. کسی که اظهارنظر میکند موظف است که اصول اخلاقی را رعایت کند. اگر اتهامی به کسی میزند باید مستند باشد. فحاشی و توهین نکند.
    آقای خسرو نظرات مرا سانسور میکند و یک بخشی را که میخواهد کلیپ میکند و روی آن تیکه خاص به توجیهات خواسته های ذهنی خود می پردازد.
    این حق مدیر هر وبلاگی است که مقالات و یا نظرات توهین آمیز و خلاف اصول اخلاقی را منتشر نکند. در این اظهار نظر بالا خسرو از خطوط قرمز صحبت میکنند و بخشی از نوشته مرا کلیپ کرده است و برای نمونه منتشر کرده است. او با تهدید و ادبیاتی ناشایسته مرا مورد خطاب قرار داده و تهدید کرده است که من از خطوط قرمز ایشان خارج شده ام.
    من نمیدانم که خطوط قرمز ایشان چیست که من رعایت نکرده ام. من به کسی توهین نکرده ام اگر منظور ایشان این است که طرف خطاب من آقای عبدالکریم بلوچ در این نوشته بوده است . آقای بلوچ خودشان میتوانند اظهار نظر بکنند و از خودشان دفاع کنند. این روزها متاسفانه خطوط قرمز آقای خسرو با خطوط قرمز رژیم ددمنش آخوندی یکی شده است. من عادت دارم که در نوشته هایم همیشه بعدا از اسم خامنه ای جلاد یک صفت که شایسته این دیکتاتور خونریز باشد اضافه کنم. حمایت از حقوق زندانیان به ویژه زندانی سیاسی بلوچها مثلا سخی ریگی و محکوم کردن قتل و کشتار و شکنجه رژیم ضدبشری ولایت فقیهی و زنده نگاه داشتن یاد شهدای راه آزادی مثلا یعقوب مهرنهاد از خطوط قرمزی است که وبلاگ پهره از آنها دوری میکند. فحاشی و توهین و اتهام و ترور شخصیت و کوبیدن حزب مردم ، راه اندازی مباحث انحرافی بین بلوچها مثل بحث خان و درزاده جز خطوط قرمز پهره نمی باشند و صفحات آن پر از اینگونه چیزهاست.
    من تهدید خسرو را جدی میگیرم و بقول ایشان شیر فهم شدم که خطوط قرمز ایشان چیست. سعی خواهم کرد که اظهارات وی را همیشه در نظر داشته باشم و به ارباب بزرگ ولایت وقیه خامنه ای توهین نکنم. البته اگر گاهی بر اثر بیسوادی دیکته املایی خود را اشتباه مینویسم خود ایشان اصلاح میفرمایند.
    میربلوچ

    پاسخحذف
  2. سلام سلامی گرم از اعماق وجودم.

    سلامی به گرمی نور تابناک خورشید.

    سلام به تو به توی که میغری همچون شیر.

    سلام به تو ای میر بلوچ عزیز .

    سلام به تو ای نخبه کمیاب .

    کاش همه همین فکر باز شما را میداشتن

    هر مقاله ای که میدهی چنان دلچسب و

    خوب هست که هیچ قلمی و هیچ ذهنی

    توانای جوابش را ندارد .

    در پناه خدا باشید روشنفکر عزیزم .


    خیلیییییییییی دوستت دارم داداش گلم

    پهره از اینجا یاد بگیر .

    ستایش / بحرین

    پاسخحذف
  3. تهمت ممنوع

    وقتی که مخالفان رژیم آخوندا از رژیم انتقاد می کنند رژیم بلافاصله به آنها برچسب مفسد فی لارض، محارب، جاسوس آمریکا و اسرائیل میزند بعد وی را می برند کهریزک و بش تجاوز می کنند و اگر آدم مشهوری باشد در تلویزیون ازش اعتراف می گیرند و بعد هم اعدامش میکنند. در آخر هم پولی از خانواده اش میگیرند بابت مخارج اعدامش ولا از دادن جسدش امتناع می ورزند.
    آما بر عکس وقتی کسی از حزب به اصطلاح مردم انتقاد کند بهش تهمت مزدور و جاسوس ج اسلامی میزنند. در صدها سایت ووبلاگ بهش توهین میکنند. خانواده اش را در بلوچستان تهدید می کنند. گاهی با اسم مستعارمن درآوردی زهره بلوچ، گراناز و گاهی دیگر با اسامی مردانه یا بهتره بگم نامردانه این اعمال زشت را انجا م میدهند. من خیلی از خسرو انتقاد دارم ولی بعید میدانم که جاسوس و مزدور باشد.
    ناآگاهانه بعضی مواقع به اشتباهاتی مرتکب میشود که نباید بشود. اگر جاسوس بود حداقل پولی میگرفت و زندگی خود و زن و بچه هایش را بهتر میکرد. مثلا یک ماشین خوب میخرید یا اینکه یک ویلای خوب. خسرو در حال حاضر هیچکامشان را ندارند. اگر داشت ما بلوچهای سوئد میدیدیم. ولی ما میبینیم که شما سخنگوی حزب یکدفه صاحب یک آپارتمان گرانقیمت در مرکز استکهلم شدید. برادرزنتان یکهو صاحب
    یک رستوران سوشی شد و همچنین ویلا خرید بدون اینکه دارای یک شغل ثابت باشند تا بگوئید که از بانک وام گرفته بابت درامدش. این پولها را شما از سیا و اسرائیل گرفته اید به اسم ملت بلوچ که برای آنها کاری انجام دهید. بیچاره اون چند هواداری که زحمت می کشند و از خرجی زن و بچه هاشون میزنند و از پول سامهال به شما کمک مالی ماهانه هم میکنند! حداقل پول این بدبختها رو نگیرید. میدونم که باید این کارو بکنید ولا زود لو میرید که از سیا و امثالهم پول میگیرید. بس کنید ولا همه چیزتان را رو میکنم.

    پاسخحذف
  4. تحریم جلسه یادبود شهید صبا دشتیاری توسط حزب به اصطلاح مردم بلوچستان


    حزب به اصطلاح مردم بلوچستان جلسه یادبود شهید صبا دشتیاری را تحریم کردند. آقای ناصر بلیدهءی که در استکهلم در نزدیکی محل برگزاری این جلسه زندگی میکنند به خود زحمت ندادند و به جلسه نیامدند. دلایل تحریم جلسه به نظر من اینها هستند.


    ۱. آقای صبا از بلوچستان اشغالی توسط پاکستان هستند. حزب مردم میخواهد به اربابان فارسشان نشان بدهند که آنها ایرانی هستند و کاری با بلوچهای استقلال طلب پاکستانی ندارند.

    ۲. حسادت ، خود بزرگ بینی و خود مهوری. آنها همیشه دوست دارند که خود را مطرح کنند. چون یکی از برگزارکنندگان جلسه راجء زرمبشی می باشد انها از روی حسادت جلسه را تحریم کردند. انها دوست دارند که همه چیز از کانال حزبشان و به رهبری خودشان پیش برود.

    آین آقایان حتی اطلاعیه جلسه را به طور کامل در سیتشان چاپ نکردند. آنوقت اینها با این طرز تفکر عقب مانده ادعای رهبری ملت بلوچ را دارند.

    نظر یک شرکت کننده جلسه

    پاسخحذف
  5. حزب مردمی ها نه جوابی دارند و نه سوادی برای جواب دادن.


    آقای میر بلوچ حزب مردمی ها نه جوابی دارند و نه سوادی برای جواب دادن. آنها فقط زبان تهمت را بلدند. ولی
    تعجب میکنم که شما هم اینجا جوابی ندادید! شمائی که همیشه اسلحه به دست (قلم به دست) جلو کامپیوتر نشسته و منتظر آن هستید که کسی انتقادی از ناصر بنویسد و شما بلافاصله دست بکار شید!

    نکنه به تازگی سمت سخنگویی، سخنگوی حزب مردم را به شما داده اند! اگر چنین میباشد لطفا اعلام کنید. سئوال بالا اینه که چرا ناصر مراسم یادبود مرد عظیمی مثل واجه دشتیاری را تحریم کرد؟ لابد میگی که این سؤآل را از خود ناصر بپرسم. اگر چنین است پس شما چرا جاهای دیگر بلافاصله اظهار نظر می کنید و نخود هر آشی میشوید. البته به استثای آش بالا! :) که جوابی منطقی ندارید.

    یکی از حضار جلسه

    پاسخحذف

نظرتان در مورد این مطلب بنویسید