۱۳۹۰ تیر ۱, چهارشنبه

ضرورت اتحاد نيروهاي ملي بلوچ





ضرورت اتحاد نيروهاي ملي بلوچکارنامه ننگین ج.ا در این 30سال گذشته بر همگان مثل روز روشن است.

سیاهچالهای رژیم مستبد و ضد بلوچ در بلوچستان پر ازصدها و هزاران نفر از بهترین و صادق ترین فرزندان ملت بلوچ است کہ زیر بدترین و دردناکترین شکنجهای قرون وسطائی رژیم خونخوار ج.ا قرار دارند، و ملت بلوچ را در یک خانه تاریک زندانی کرده اند.در بلوچستان روزی نیست که ده تا پانزده بلوچ به بهانه های مختلف (مخارب با خدا،قاچاق، و جاسوس امریکا و غرب)بدست رژیم جنایت کار و ضد بلوچ شهید و یا زخمی نشده باشد.

در بلوچستان روزی نیست که با هلیکوپتر،تانک وتوپ مناظق مختلف بلوچستان را بمباران هوائی و زمینی نکنند.

در بلوچستان روزی نیست که گروه گروه از صادق ترین فرزندان ملت بلوچ را به شکلهای فجیعی اعدام و یا شکنجه نکنند.در همین یک و دوهفته اخیر 13 جوان بلوچ را در محوطه زندان زاهدان اعدام کردند

در بلوچستان روزی نیست که چشمهای مادران،پدران،خواهران و برادران داغدار ملـت ستمدیده بلوچ پراز اشک نباشد. و در بلوچستان روزی نیست که بغض،کینه ،غم و ماتم، دلهای ملت بلوچ را فرا گرفته نباشند.

ملت بلوچ از شعور اجتماعی بالائی برخورداراست و به همین سبب است که مبارزات جنبش ملی بلوچستان به مرحله تازه ای رسیده است.این را با جرات میتوان گفت که قریب به اتفاق همه اقشار بلوچ از رژیم خونخوار و نسل کُش بلوچ منفور و متنفر شده اند.

فشارهای درونی که بعد از انتخابات فرمایشی رُح داده است و همچنین فشارهای بين المللي از جمله رفتن پرونده هسته ای جمهوری اسلامی به سازمان ملل، اوضاع جديد همسایگان ما (افغانستان و عراق) همه اينها مسائلي اند که خواب را از چشمان حکومت مستبد و جابر آخوندی را ربوده است . این فرصت طلایی را نباید ار دست داد.

برای غلبه کردن به همه این مظالم،کُشت و کُشتار و بی عدالتیها ، متحد شدن ھمہ نیروهای ملی و مذهبی بلوچ نیاز مبرم است.

در این برهه حساس اتحاد عمل نیروهای ملی مذهبی بلوچ برای بدست آوردن استقلال بلوچستان از چنگ این دژخیمان کاملا ضروری و حیاتی میباشد.همه ما باید تلاشهای خود را در این جهت سوق دهیم.

بلوچستانءِ راجی زرُمبش در اظلاعیه ای به مناسبت کنگره چهارم خود که در آن خط و مشی خود را از فدرالیزم به استفلال بلوچستان تغیر داد و در آن بر اتحاد عمل نیروهای ملی بلوچ پافشاری نموده است را یک گام به جلو میدانم.

آری بنده و خیلی از بلوچھا مثل من بر این باوریم که بهترین ، کارا ترین و قویترین سلاح برای تحقق به این هدف اتحاد و یکپارچگی همه اقشار مختلف از جمله نیروهای ملی مذهبی بلوچ می باشد.

سخن را کوتاه میکنم و بار دیگر و شاید برای آخرین بار از تمامی سازمانهای ملی و مذهبی بلوچ که در حال سردرگمی یا بی تفاوتی بسر میبرنند مصرانه تقاضا و تمنا می کنم که از این بی تفاوتیها بیرون بیایند و برای یک اتحاد،همکاری و یکپارچگی کوشا باشند تا بشود با این همکاری و اتحاد خود، مثل غرش آب رودخانه سرباز، مثل آب رودخانه نهنگ، آب رودخانه کاجو مثل موجهای دریای چهبار.... سیلی براه افتد و این خونخواران و دژخیمان جمهوری اسلامی را به سزای اعمال کثیف خود برساند و ملت ستمدیده بلوچ به آرمانهای نهائی خود که همان استقلال از دست رفته اش میباشد برساند و آن را از چنگ این خونخواران نجات دهند. چون قویترین و مظمئن ترین سنگر برای هر ملتی اتحاد ، همکاری و یکپارچگی میباشد.



زنده باد اتحاد ملت بلوچ

مزار بلوچ
http://varnapress.blogfa.com/post-144.aspx

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

نظرتان در مورد این مطلب بنویسید