۱۳۹۰ تیر ۳, جمعه

اینست ان عدالت و رفاهی که قولش را داده اند ان هم بعد از سی سال و اندی



اینست ان عدالت و رفاهی که قولش را داده اند ان هم بعد از سی سال و اندی

 واقعا قلب انسان به درد میاد بادیدن همچین صحنه هایی مسئولین مملکت مسئول وپاسخگو باید باشند چون حتی از ابتدایی ترین امکانات برای زنده ماندن هم محرومند.واقعا کجاست آن همه ادعایی که هر روز از رسانه های مختلف می شنویم
: عدالت اجتماعی، توسعه رفاه، پیشرفت روزافزون علمی و ... مسئولین ما فقط قشنگ حرف می زنند. به جای رفع مشکلات معیشتی و بیکاری جوانان فقط هر روز سفر استانی، همایش و برنامه تلویزیونی اجرا می کنند. 










 اینست ان عدالت و رفاهی که قولش را داده اند ان هم بعد از سی سال و اندی
 واقعا قلب انسان به درد میاد بادیدن همچین صحنه هایی مسئولین مملکت مسئول وپاسخگو باید باشند چون حتی از ابتدایی ترین امکانات برای زنده ماندن هم محرومند.واقعا کجاست آن همه ادعایی که هر روز از رسانه های مختلف می شنویم: عدالت اجتماعی، توسعه رفاه، پیشرفت روزافزون علمی و ... مسئولین ما فقط قشنگ حرف می زنند. به جای رفع مشکلات معیشتی و بیکاری جوانان فقط هر روز سفر استانی، همایش و برنامه تلویزیونی اجرا می کنند. 

بنازم بر این کشور نازنین . که در آن همه یکسان کنند زندگی . ......... در امدهای هنگفت کشور در کجا هزینه می شود که اینهمه مشکل در مملکت هست . آیا فقط باید به فکر تهران باشید و به شکل نا عادلانه ثروت کشور را تقسیم کنید                     




خودتون بزارین بجای اینا چه حالی میشین
من ازنزدیک زندگی این هم وطنان را دیده ام ،ازمسئولین کشور سوال میکنم اگر شما بجای اینهابودید وبیکار هم بودید برای زنده ماندن ورفع گرسنگی به چکارهای ممکن بود دست بزنید؟

لطفاکمی فکر کنید.                      



حسی که از دیدن این تصاویر به انسان دست میده حس غریبیه.احساس گناه؟ترحم؟شرم؟احساس درد و اندوه؟ناراحتی و عصبانیت؟شما در سطح شهر خودتون هم هر روز اینگونه تصاویر رو میبینید.ای کاش این بازی های داخلی تموم میشد و یکی هم احساساتش بیدار..  



عکسهای وحشتناک از زندگی مردم این سرزمین
کجایی ای مسئولین به فکر مردم باشید هیچ کس گشنه نیست پس ببینید هنوز گشنه هست اگه اینا ایرانین
اگه نه حرف شما درسته






































هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

نظرتان در مورد این مطلب بنویسید