۱۳۹۰ تیر ۱۴, سه‌شنبه

دربدری بدبختی زندان و مرگ اینها همیشه همراه یک مبارز هستند. حمید بلوچ



دوست خوبم خسرو جان

 قبل از هر چیز لازم است به شما بگویم دسترسی به انترنت ندارم و دیشب یک دوست آمدند و از من خواستند او را همراهی کنم او کامپیوترش را در اختیارم گذاشت تا مطالب شما را مطالعه کنم درست است من در تنگناه قرار دارم اما این هم  یک مبارزه است یادت هست روز اول من به شما گفتم ما از آینده خبر

نداریم در بدری بدبختی زندان و مرگ اینها همیشه همراه یک مبارز هستند و من در اینجا اعلام میکنم آنچه را انجام داده ام برای دل خود و سر زمینم بوده و هیچ کسی را مسول مشکلات بوجود آمده برای خود نمیدانم و حزب مورد علاقه خود را دوست دارم چون متعلق به شخص خاصی نیست حزب هیچگونه مسولیتی در مورد ما ندارد و اتهام زدن به احزاب کار درستی نیست من گرسنگی و دربدری را قبول دارم ولی توهین به حزب مورد علاقه خود را دوست ندارم بشنوم و من برای حزب کاری انجام ندادم و از من هم کاری نخواستند آنچه انجام شده شاید هزاران بلوچ بیشتر از من انجام داده اند و در شرایط بدتری از من قرار  دارند من گرسنگی و تشنگی را قبول دارم چون این هم یک نوع مبارزه است باید تحمل کنیم 

و به راهی که انتخاب کرده ایم ادامه دهیم خسرو یادت باشد من دسترسی به برق و آب و خانه برای زندگی ساده و معمولی را هم ندارم اما شرافت و غیرت بلوچی خود را رها نکرده و نخواهم کرد و احتیاج به کمک هیچ کس ندارم 

بلوچستانی سر بلند و سر افراز برای بلوچ


 حمید بلوچ



۲ نظر:

  1. حمید بالاتر از یک مبارز است
    حمید تو قهرمان هستید نه آنان که با کت و شلوارهای رنگی جور وا جور میپوشند
    تو برای همیشه در دل و یادها خواهی ماند فکر کن در زندان و سیاه چال رژیم هستی و دسترسی به هیچ نداری
    لاشاری

    پاسخحذف
  2. آقای لاشاری
    فردی درمانده شده بخاطر من و تو آنوقت قهرمان و یا زندانی
    واقعا حس انساندوستی ما به کجا رفت
    زنده را مرده حساب کنیم و آزاد را زندانی و گرفتار را قهرمان

    نارویی

    پاسخحذف

نظرتان در مورد این مطلب بنویسید