۱۳۹۰ مرداد ۴, سه‌شنبه

تخريب احزاب و سازمان ها و شخصيتهاى سياسى بلوچ





اخيرٲ تخريب احزاب و شخصيتهاى سياسى بلوچ شدت بيشترى گرفته است و رهبرى آنرا خسرو ملازهى٬ کريم بلوچ – تهل٬ و پهره بدست گرفته اند و دليل آن هنوز مشخص نيست ولى احتمال ميرود که شدت يافتن حملات به فعالان سياسى بلوچ در راستاى پيشبرد اهداف جنگ سايبرى رژيم آخوندى بر عليه به اصطلاح دشمنان خود است و فعالان سياسى بلوچ در مقوله دشمنان رژيم آخوندى مى گنجند

رژيم آخوندى حاميان خودرا در خارج از ايران براى سرکوب روانى فعالان سياسى بلوچ بسيج کرده است که هم اکنون رهبرى آنها بدست وبلاگ پهره و کريم تهل و خسرو ملازهى است و امکان ارتقاى سرکوب روانى به سرکوب و حذف فيزکى فعالان سياسى بلوچ نيز وجود دارد.
 حملات اخير وبلاگ پهره و خسرو ملازهى و کريم تهل به حزب مردم و ناصر بليده اى و رحيم بندويى قابل درک نيست به جز از پيشبرد سياست جنگ سايبرى رژيم آخوندى که اخيرٲ اعلام شد دليل ديگرى ندارد. 
معلوم نيست که چرا خسرو ملازهى به عنوان مدير و گرداننده وبلاگ پهره به عناد خود با حزب مردم و ناصر بليده اى و رحيم بندويى ادامه ميدهد.
زمانى ايشان در اوايل تٲسيس حزب مردم٬ يکى از اعضاء ان بود و مشخص بود که او با حزب مردم و سياستهاى آن اختلاف عقيده داشتند ولى از آن زمان تا امروز که آقاى ملازهى عضو حزب بود 5 تا 7 سال گذشته است ولى کينه شترى که ايشان به حزب مردم نسبت ميدهند درواقع متعلق به خود اوست و هنوز ادامه دارد و نه تنها کينه شترى نسبت حزب مردم و شخص ناصر بليده اى و رحيم بندويى ادامه دارد٬ بلکه کينه او نسبت به تمام جنبش سياسى بلوچستان فزونى گرفته است.
عجيب است که آقاى ملازهى و کريم بلوچ - تهل اعلام ميکنند که ازانتشار مطالب سياسى معذورهستند ولى مطالب سياسى و تخريب شخصيت  اعضاى حزب مردم در وبلاگ پهره همچنان ادامه دارد. گاهى اعلام ميکنند که بحث بر سر حزب مردم بلوچستان پايان يافته است ولى همه دوغ و افتراهايى که ساخته و پرداخته ذهن خسرو ملازهى و يا کريم بلوچ – تهل هستند٬ در وبلاگ پهره کماکان ادامه دارند.
اعضاى حزب مردم را متهم به تغيير جنسيت دادن ميکنند ولى از نظراتى که در بولاگ پهره موجود است چنين بر مى آيد که نوسينده بيشتر اين نظرات مخالف و موافق خود آقاى خسرو ملازهى است٬ او فکر ميکند که کسى از کلک هاى اينترنتى آگاهى ندارد.
اگر به ساعات و تاريخ اين نظرات توجه بکنيد٬ مى بينيد که بيشتر آنها به فاصله 10 تا 15 دقيقه٬ 35 دقيقه٬ تا يک ساعت
از هم نوشته شده اند٬ کسى نيست که از او بپرسد٬ همه اين نظر دهنگان 24 ساعت در وبلاگ پهره هستند و منتظر جواب دادن به  يک نظر هستند٬ و فورٲ جواب مى نويسند. خير٬ کدام عقل سليم٬ و منطق درست اين را باور ميکند٬ اگر اين نظرات به فاصله 5 تا 10 ساعت يا بيشتر نوشته شوند٬ شايد باور کردنى باشد که خسرو و يا کريم بلوچ – تهل ننوشته اند٬  کسى که بيشتر اين نظرات را مى نويسد٬ کسى است که بيکار در خانه نشسته است و فقط در فکر ايجاد جنجال و سرکوب روانى فعالان سياسى بلوچ است٬ و هميشه در پى خلق نوعى سياست فعال است که به جنبش بلوچستان ضربه بزند٬ حالا حدس بزنيد که چه کسى بيکار در خانه نشسته و از جيب سوساليستهاى سويد٬ سپاه پاسداران انقلاب٬ اداره اطلاعات ميخورد و به مردم انگ ميزند که اربابان جمهورى اسلامى و آخوندهاى ريشو خودرا شاد کند.
تا آنجايى که ما رودرو با شخصيت آقاى خسرو ملازهى سرو کار داشته ايم اين است که ميخواهد رهبر٬ شناخته شده٬ و مطرح باشد ولى نميخواهد که مخارج آن را با کار و فعاليت سخت و مداوم سياسى به پردازد٬ دقيقٲ به همان شکلى عمل ميکند که با دولت سويد عمل مى کند. يعنى بدون زحمت مشهور شود و پز رهبرى بدهد و بزرگنمايى و فخرفروشى به مردم بلوچ کند٬ اين سياست آقاى ملازهى تا حالا کاملٲ موفق بوده است٬ نه کسى را اجازه انتقاد از پهره ميدهد ونه انتقاد از خود٬ هر کسى که از پهره انتقاد کند٬ آقاى خسرو ملازهى فورٲ دست به عمل ميزند و به نامهاى مختلف٬ مطلب بر عليه منتقد در وبلاگ پرهر مى نويسد٬ و خودش هم تبديل به چندين کاربر پهره ميشود٬ و به نامهاى زن و مرد بلوچ بد و بيراه نثار منتقد ميکند٬ همه اين نامهاى زنانه اى که در وبلاگ پهره نظر ميدهند٬ خود جناب آقاى خسرو دموکرات٬ با کلاس٬ با شخصيت هست. نامهاى گراناز بلوچ٬٬مریم کدخدایی٬  مهناز بمپوری و غيره ٬ ايجادhttp://pahrawikileaks.blogsky.com/٬   همه از کارهاى خود ايشان است.




متٲسفانه التيماتوم هم صادر ميکند٬ انگار که غلط بزرگى ميتواند بکند٬ همه از شخصيت مرموز اين آقا آگاهند٬ حتى به فاميل و نزديکان خود رحم نميکند٬ و در همين وبلاگ پهره بارها٬ بد و بيراه نثار انجمن حقوق بشر بلوچ نموده اند و کسى جرٲت نميکند که با اين آقا درافتد و پته اورا به آب بريزد. 
جنجال آفرينهاى اين آقا و بد و بيراه هاى ايشان ٬همه احزاب و سازمانها  و شخصيتهاى فعال سياسى بلوچ را در بر گرفته است کسى تا حالا از انگهاى اين آقا مصون نمانده است .
با وجود همه اين زشتيهاى غير انسانى٬ پز دموکراسى و آزادى بيان هم ميدهد٬ ولى آزادى بيان را در باره انتقاد از پهره و خود او عقيم ميگذارد و قابل قبول نيست٬ به نظر ما اين آقاى خسرو ملازهى و کريم بلوچ – تهل در پى ضربه زدن به جنبش بلوچ هستند و تا حالا نتوانسته اند که ضربه کارى به جنبش بلوچستان وارد کنند ولى با کمک اداره اطلاعات و سپاه روزى روزگارى موفق به ضربه زدن خواهند بود٬ اطمينان داشته باشيد که آقاى ملازهى و کريم بلوچ٬ اسامى همه فعالان سياسى بلوچ را به سپاه پاسداران گزارش کرده اند و پول خودرا دريافت کرده اند
در اين مدت هفت سال که خسرو ملازهى از حزب مردم بريده است٬ شايد هفتام ميليون بار به جان اين حزب و فعالان و اعضاء آن افتاده است٬ آخر چرا؟ مگر يکبار٬ دوبار٬ ده بار بد و بيراه گفتن کافى نيست؟
چرا انتقاد بدون بد و بيراه گفتن به حزب مردم نميکنيد ؟ چه ضرورتى دارد که بدو بيراه بگوييد؟ بد و بيراه گفتن شخصيت کوچک شما را افشا ميکند٬ نه ناصر بليده اى و نه رحيم بندويى را٬ تا حالا ناصر و رحيم شخصيت خودرا حفظ کرده اند و چيزى بر عليه اين آقا در اين مدت هفت سال نگفته اند و ننوشته اند٬ و اين نشان ميدهد که خسرو و کريم بلوچ دهن لق هستند.
زمانى در بين ما بلوچها افرادى که آشنا به انترنت و آيى پى باشند کم بود ولى حالا همه اين را ياد گرفته اند که چگونه آيى پى کاربر را پيدا کنند٬ ولى پيدا کردن آيى پى کار بر کار آسانى نيست٬ اين ايى پى هايى که اين آقا منتشر ميکند٬ فقط آيى پى شرکت سرويس دهنده هستند و نه آيى پى خصوصى کاربرى که وارد پهره شده است٬ باور نداريد به شرکت سرويس دهنده تلفن بکنيد و در خواست کنيد که به شما بگويند که اين آيى پى مال چه کسى هست٬ به شما خواهند گفت که اين آيى پى خصوصى کاربر نيست بلکه آيى پى سرويس دهنده است٬ من اين کار را کرده ام و براى اطمينان همين درخواست را کردم و جواب همين بود٬  با اين دروغ بزرگ٬ اين آقا فکر ميکند که همه را خام ميکند و به کدخايى بيچاره انگ ميزند٬ اين آيى پى که ايشان انتشار داده ميتواند متعلق به پانصد نفر بلوچى باشند که در دانمارک زندگى ميکنند٬ اگر يک آيى پى از دانمارک وصل شده دليلى ندارد که حتمٲ کدخايى بيچاره باشد. 
 ما همه فکر ميکنيم که اين آقايان خسرو و کريم تهل به بلوچها خدمت ميکنند ولى واقعيت اين است که اينها به بلوچها ضربه ميزنند٬ و ضربه زدن به بلوچها افتخار ندارد.
بعد از اين همه خيانت و دروغگويى٬ ميخواهند به ذهن ما تلقين کنند که آنها کار درستى کرده اند٬ و مقالاتى مثل (دروغگوئیهای غیراخلاقی سیاستمداران از منظر روانشناسی)٬ ( روانشناسى ريا) انتشار ميدهند که ذهن ما را مغشوشتر کنند٬ ولى اين شارلاتان بازيها بردى ندارد٬ و اين آقاى کريم بلوچ – تهل ميخواهد خودرا بيگناه و بيطرف نشان دهد و مى نويسد ( خطاب به هواداران حزب مردم بلوچستان 
 تاختن و توهین نمودن به این و آن در فضای مجازی وقت را به هدر دادن است . زرتشت پیامبر میگوید : بجای هزار بار نفرین فرستادن به سیاهی بهتر است یک شمع بیفروزیم . مردم امروز اعمال را قضاوت مینمایند و نه ادعاها را . بیائید چنانچه نمیتوانیم خیر خواه همدیگر باشیم ، بد خواه همدیگر نگردیم که دشمن بسی خرسند گردیده و خرسند تر خواهد شد .)
جناب آقاى تهل نميتوانيد اين همه بد و بيراه هايى که نثار ما کرده ايد٬ به اين آسانى ماست مالى کنيد و به ما درس برادى بدهيند٬ شما خودتان اول به برادرى و همدلى و اتحاد احترام بگذاريد بعد ما را دعوت به آن بکنيد. 
اميدوارم که اين حرکات و فعاليتهاى بچه گانه منجر به درگيرهاى سنگين ديگرى در سطح طوايف نشود.
م. سرحه

۱ نظر:

  1. خسرو ملازهی طبق قوانین کشور سوئد مرتکب به جرم شده
    حمله به افراد حقیقی و حقوقی از طرف فرد حقیقی و حقوقی به این شکلی طبق قوانین کشور سوئد جرم محسوب می شود و اگر افراد مورد حمله علیه او شکایت بکنند مطمئنا وی به زندانی و جریه متهم خواهد شده و اگر ثابت بشود جاسوس جمهوری اسلامی هست به احتمال زیاد تمام مزیتهای تعلق گرفته بوی لغو می شود و در نهایت از کشور هم اخراج می شود. این نیاز به این دارد که افراد مورد حمله با وکیل خود به مقامات دولتی مراجعه بنمایند و مداراک مورد نیاز که موجود هم هست آنرا ارائه بدهند. در این کشورها آزادی بیان هست اما تهمت زدن جرم محسوب می شود و آنچه خسرو و کریم نبشته اند علیه افراد حقیقی و حقوقی جرم محض است و بدون شک اگر شکایتی صورت بگیرد زندانی و جریمه و در نهایت شاید اخراج را هم بهمراه داشته باشد. افراد تهمت زده به قوانین آگاهی کامل دارند و کما اینکه خود خسرو هم به این آگاهی دارد و فقط بستگی به این دارد که افراد که کریم و خسرو به آنها تهمت زده اند گذشت بکنند و یا وکیل بگیرند و اعلام جرم بکنند.

    پاسخحذف

نظرتان در مورد این مطلب بنویسید