۱۳۹۰ تیر ۲۴, جمعه

طرح “امنیت اجتماعی” یا سرکوب مدام زنان؟ + عکس





طرح امنیت اجتماعی یا سرکوب مدام زنان؟

جهان زن ـ باز تابستان است و هجوم نیروهای انتظامی چادر بسر یا کلاه بسر را به جان زنان و دختران انداخته اند. عکس ها را که نگاه می کنی می بینی که چگونه از نوک انگشت پا تا فرق سر را زیر نظر دارند.
این شیوه کنترل طالبانی جامعه، شیوه ای فاشیستی است. دخالت در جزئیات زندگی مردم. اما مردم و بویژه زنان کشور خواهان آزادی پوشش هستند. هر کس حق دارد تصمیم بگیرد که جگونه زندگی کند. اما تاریک اندیشی طالبانی این حق را بر نمی تابد. برای رسیدن به جامعه ای آزاد، دمکراتیک همراه با عدالت اجتماعی باید خود را سازمان داد و در برابر نیروهای سازمانیافته سرکوب مقاومت گسترده ای را سازمان داد. این وضعیت توهین آمیز و این دخالت وقیحانه در زندگی مان را نمی توان و نباید تحمل کرد. جوانان دختر و پسر محلات می توانند خود را سازمان داده و در برابر این تعرض مقاومت را شکل دهند.

بد حجابم بدحجابم بی حجاب 

من زن ایرانی ام جوشیده از شعر و شراب

خم نخواهد شد سرم هرگز به قانون حجاب

پایه ی اسلامتان را ای امام جمعه ها

می کنم با تار مویی من خراب اندر خراب

گور بابای شما بر جد و آبای شما

از جهنم تا بهشت و وحشت و رنج و عذاب

ننگ و نفرت بادتان ای کرکسان ، شادی کشان

زن به چشمان شما شد برده ای در رختخواب

روی لب الله و اکبر سنگسارم کرده اید

تا گلو در خاکها ای قاتلان آفتاب

روسری را در خیابان قعر آتش افکنم

گیسوان را میدهم شادی کنان من پیچ و تاب

میروم در ساحل دریا کمی عریان شوم

پیکر زیبای خود را تا زنم رقصان بر آب

لب بگیرم از لب معشوق خود در کوچه ها

شیخکان را افکنم با بوسه ها در اضطراب

تو چه دانی آیت الله پشمکی از شور و حال

کشک خود را زیر ماتحتت سر منبر بساب

من زنم زن مذهبم تنها جهان آزادی است

می گشایم بال و پر در آسمانها چون عقاب

آن سبو بشکست و آن پیمانه ها بر خاک ریخت

مرد سالاری شده است در گور ای عالیجناب

من زن ایرانی ام جوشیده از شعر و شراب

خم نخواهد شد سرم هرگز به قانون حجاب

مهدی یعقوبی




گزارش تصویری / اجرای طرح امنیت اخلاقی
اجرای طرح امنیت اخلاقی در شهر تهران توسط نیروی انتظامی همچنان در مناطق مختلف شهر تهران پیگیری می شود.
عکس/ یونس خانی
استقرار 10 هزار نیروی پلیس در سواحل خزر برای فراهم کردن “فضای امن ومطلوبی را برای شهروندان و مسافران در تابستان”!ایسنا : معاون عملیات فرماندهی انتظامی مازندران از بکارگیری ده هزار نیرو در تعطیلات آخر هفته در چهار محور جاده، دریا، جنگل و شهر خبرداد.سرهنگ عطاء‌الله غلام‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار «حوادث» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، با بیان اینکه فرآیند امنیت در جامعه به سطوح مختلفی تقسیم می‌شود خاطرنشان کرد: امنیت فردی، امنیت اجتماعی، امنیت ملی، امنیت فرهنگی، قضایی و اقتصادی از مهمترین بخش‌های امنیت در جامعه است.وی ادامه داد: امنیت واژه پیچیده‌ای است که به لحاظ کاربردی از وسعت زیادی برخوردار است که از درونی‌ترین افکار و احساسات بشری تا مهم‌ترین مسایل بین دولت‌ها را در بر می‌گیرد.معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان مازندران با بیان اینکه متناسب با پیچیده‌تر شدن روابط اجتماعی عوامل پنهان و غیرفیزیکی امنیت در ابعاد مختلف اهمیت بیشتری پیدا می کند به ایسنا گفت: امنیت اجتماعی که مهمترین پیش‌شرط تشکیل دهنده امنیت ملی است در سال‌های اخیر در سطوح ملی و بین‌المللی بسیار مورد توجه قرار گرفته است و به هر میزان که امنیت اجتماعی در جامعه نهادینه شود به همان میزان نیز امنیت ملی پایدارتر و کم هزینه‌تر محقق خواهد شد.غلام‌نژاد با تاکید بر ضرورت تحقق امنیت اجتماعی در سایه حضور و مشارکت تمامی اقشار جامعه و تعامل مثبت آنان با پلیس اظهارکرد: حضور فیزیکی مضاعف و کنترل‌های نامحسوس و پیشگیری از وقوع جرایم به‌ویژه سرقت و جلوگیری از مزاحمت‌ها و هنجارشکنی، نمایش اقتدار پلیس، جلب و جذب اعتمادعمومی به منظور مشارکت هرچه بیشتر شهروندان در فرآیند امنیت پایدار از جمله برنامه‌های نیروی انتظامی استان مازندران در ایام تعطیلات تابستانی سالجاری است.وی افزود: بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده در تابستان امسال پلیس با حضور در تمامی مکان‌های پرجمعیت و پرتردد و با به‌کارگیری صد درصد سازمان دوم و تقویت گشت‌های سواره، موتوری، پیاده، دریابانی و آگاهی و همچنین با شناسایی نقاط آسیب‌پذیر و ارائه پوشش امنیتی کامل در این گونه اماکن در تلاش است فضای امن ومطلوبی را برای شهروندان و مسافران در تابستان فراهم کند.وی ادامه داد: نیروی انتظامی استان مازندران در تلاش است با بکارگیری ده هزار نیرو در ایام تعطیلات آخرهفته و میلاد حضرت قائم درچهار محور جاده، جنگل، شهر و دریا با استفاده از یک بالگرد و بسیج تمامی امکانات و تجهیزات خود شرایط سفر خوشی را برای مسافران مهیا کند.غلام‌نژاد با بیان اینکه انتظار پلیس از تمامی شهروندان استان و مسافرانی که مازندران را برای گذراندن تعطیلات آخرهفته و نیمه شعبان انتخاب می کنند، صیانت از اموال شخصی و منازل خود مطابق اصول و مقررات انتظامی است از هموطنان خواست هنگام تردد با وسیله نقلیه در محورهای مواصلاتی استان نیز به مقررات راهنمایی و رانندگی اهتمام جدی داشته باشند تا شاهد وقوع حوادثی ناگوار نباشیم.

ای وای ساعتت چه قشنگه از کجا خریدی؟ الهی کوفتتون بشه که این قدر خوشگلید!من چقدر خوش تیپم!

بدست دامبولی
ای وای ساعتت چه قشنگه از کجا خریدی؟
1- الهی کوفتتون بشه که این قدر خوشگلید. ذلیل شده ها روسری هاتون چقدر خوش رنگند.
الهی خیر نبینین با اون موهای قشنگتون، الهی موهاتون بریزه
چقدر مانتوهاتون خوش دوختن، چقدر عینک دودی تون با مال این سکینه خُله فرق می کنه
وای بوی عطرتون دیوونم کرد. الهی شیشه عطرتون بشکنه
کیفتون چقدر نازه، مارکه نه؟؟!!  چرا هیچی چربی ندارین؟ از کجا پول میارین این همه آرایش های قشنگ قشنگ می کنین؟
2- من چقدر خوش تیپم. خوب شد این عینک دودی رو از میدون انقلاب خریدم . چقدر بهم میاد. خدا کنه این برادر عکاس بیاد خواستگاریم.
یعنی می شه؟؟
















































هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

نظرتان در مورد این مطلب بنویسید