۱۳۹۰ تیر ۱۸, شنبه

برادران بلوچی داریم که از خود مایه میگذارند بدون آنکه کسی آنان را بشناسد:: حمید بلوچ



 ما انسانها تفاوت های زیادی با هم دیگر داریم از جمله کجا و در چه خانواده و در چه شرایطی بزرگ شدیم و چگونه در جامعه که در هر لحظه در حال تعقیر است  وارد میشویم من دوست دارم به صورت  مختصر زندگی خود را برای شما دوستان بازگو کنم 



دوران کودکی در رنج و بدور از هر گونه امکاناتی  سپری کردم و و هزاران  هزار بلوچ  مثل من بوده و هستند رنج و درد با ما دوست  است ولی با  تلاش اجازه ندهیم این دوست دست خود را به طرف فرزندان ما دراز کند و آنان را هم همراهی کند من کوچکتر  از آنم که اسم مبارز را بر خود بگزارم  ولی گاهی لاجرم  و مجبور میشویم برای  دست یافتن به مرهمی برای زخمهای خود تقلا و تلاش نماییم و میشود این تلاش را مبارزه نام گذاشت من از دوران نوجوانی در این راه گام نهادم چون در بلوچستان این امر محقق نبود به کردستان رفتم و در بین سالهای ۶۱ و ۶۲ در کردستان چیزهای زیادی در رابطه با چگونه مبارزه کردن را یاد گرفتم مهم نیست اکنون که هستیم  مهم این است چکاری میتوانیم  برای سرزمینمان  بلوچستان و فرزندان سر زمینمان  انجام دهیم  من راه مبارزه را بخوبی میدانم مبارزه  به شکلهای  متفاوت میشود و ما باید از یک راه که برایمان قابل اجرا و دارای نتیجه است مسیر خود را انتخاب کنیم..: در این چند روز چندین پیام از شما عزیزان  دریافت کردم و این نظر لطف و بزرگی و همبستگی شما را نشان میدهد 

و ما راه بسیار دشواری در پیش داریم این  مواردی که شما اشاره کرده بودید بسیارمهم نیستند مهم اراده من و شما است من امروز با شما عهد میبندم  من با تمام تلاش و قدرت به راهی که ما و شما با هم طی کردیم ادامه دهیم  و این مشکلاتی هیچ خللی در باورهای ما و مبارزه ما نمیتواند وارد کند هدف ما مبارزه است ممکن   شکل ان  تعقیر کند  اما مبارزه ما قوی تر از پیش خوهد بود و حتی میتوانیم با هم   مبارزه را به شکل متفاوت و و روشهای  جدیتری گسترش دهیم هر گز  یاس و ناامیدی را به خود راه ندهیم ما با هم میتوانیم آینده فرزندان سر زمین خود را تعقیر دهیم بدون آنکه  نامی از من و تو بر جا بماند نام و شهرت مبارک کسانی باشد که دست و پای خود را برای بدست  آوردنش میشکنند برادران بلوچی داریم که از خود مایه میگذارند بدون آنکه کسی آنان را بشناسد من همان حمید هستم ولی با اراده قوی تر و همیشه در کنار شما خواهم بود با تمان توان و قدرت دست به دست هم راه مبارزه را برای همه هموار خواهیم کرد و چند تن از دوستان در مورد مسائل انتخاباتی سوال کرده بودند  فقط این را به شما عزیزان بگویم 

فرماندار و  و بخشدار و نمایندگان  مجلس  اینها همه افرادی هستند که مورد تایید ج ا .هستند و بزرگترین دشمنان بلوچ همین  آقایان  هستند مطمین باشید اگر این آقایان مدافع حقوق بلوچ بودند یا در زندان و یا تا  حالا  اعدام شده بودند اینها دزدانی هستند که دستشان با دشمنان بلوچ در یک کاسه است و مطمین باشید روزی به سزای اعمال ننگین خود خواهند رسید 

از خداوند بزرگ برایتان پیروزی و سر بلندی آرزو میکنم 

حمید بلوچ 



هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

نظرتان در مورد این مطلب بنویسید