۱۳۹۰ شهریور ۵, شنبه

شهمیر مرادی کیست و چه نسبتی با علی کشگر دارد؟





هفته گذشته من یک مقاله کوتاه با تیتر "شترسواری دولا دولا نمیشود" در باره مضرات استفاده از اسم مستعار، در صفحه نظرات نوشتم و در پایان آن اعلام کردم که از این پس مقالاتی که با نام مستعار نوشته میشود و تا هویت نویسنده مشخص نباشد در "بلوچ پرس" منتشر نمیشود. مگر در شرایط اسثنایی که نویسنده خود را معرفی بکند ولی به دلایلی منطقی نخواهد که اسمش در پای مقاله اش نوشته شود.


مدیر پهره صلاح ندانستند که این مقاله را در پهره منتشر کنند. این مقاله را من به این جهت برای پهره ارسال نمودم که میدانستم خسرو قبلا" در باره این مساله زیاد نوشته و همیشه نویسندگان مقالات و خوانندگان را تشویق کرده است که با هویت اصلی مطالب خود را بنویسند. ولی متاسفانه این شیوه ناپسند همچنان در بیشتر وبلاگها و سایتهای بلوچی ادامه دارد در حالیکه در سایر سایتهای مشهور فارسی علاوه بر اسم ، عکس نویسنده راهم چاپ میکنند.
در این هفته مقاله ای تحت عنوان " تجزیه ایران یعنی خیانت به ملت ایران" که نام نویسنده آن " شهمیر مرادی" میباشد ، توجه مرا جلب کرد پس از خواندن این مقاله در پهره "http://pahrabalochistan.blogsky.com/1390/06/03/post-74/" خواستم آنرا در "بلوچ پرس" منتشر کنم ولی چون هویت نویسنده برای من مشخص نبود ، از انتشار آن صرف نظر کردم. امروز یکی از خوانندگان طی یک ایمیل  آدرس اصلی این مقاله را برایم ارسال نمود "http://www.iran-telegraf.com/index.php/2010-01-04-20-36-08/1242-2010-10-10-18-22-28.html"
نویسنده اصلی این مقاله آقای علی کشگر است . آقا شهمیر مرادی سر و ته این مقاله را حذف کرده است و مطالب وسط را کپی و لیم کرده و بدون اینکه حتی یک جمله آنرا تغییر بدهد، به اسم خودش برای "پهره" ارسال نموده است که عین آن کپی برداری در پهره چاپ شده است.
تاکنون تعدادی مقاله با اسم مستعار برای من ارسال شده است ولی چون هویت نویسندگان مشخص نیست و حتی آدرس ایمیل نویسنده هم مشخص نیست از انتشار آنها خود داری کرده ام. من همیشه سعی میکنم که مطالب و نظرات خود را با اسم خودم بنویسم که گاهی مضمون این مطالب با مذاق بعضی ها سازگار نیست و با عکس العمل های گوناگون  روبرو میشوم ولی حسنی که دارد این است که در لابلای نظرات مختلف حتی المقدور من متوجه ضعف نظرات خود میشوم و سعی میکنم که اشتباهات خود را تصحیح نمایم .
در پایان از دوست گرامیم خسرو و سایر وبلاگ نویسان  محترم درخواست دارم که کما فی السابق پی گیر معضل بی هویتی افراد بی پرنسیب جاعل و جاهل باشند و اجازه ندهند که صفحات فضای اینترنتی مورد تهاجم افراد فرصت طلبی مثل "شهمیرمرادی" قرارگیرند.   
میربلوچ
27 آگوست 2011

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

نظرتان در مورد این مطلب بنویسید