۱۳۹۰ مرداد ۱۶, یکشنبه

مصاحبه احمدی نژاد با یورو نیوز ..سوال را با سوال پاسخ داد نظرتان در مورد این مصاحبه چیست ؟



۲ نظر:

  1. هیچ کس به ماشاءالله بامری کمک نکرد تازنده بماند.
    http://maskotan.blogfa.com/post-200.aspx

    پاسخحذف
  2. میگویند دروغگو حافظه ندارد.
    احمدی نژاد یادش رفته بود که یک و ماه نیم قبل گفته بود که این دستگیریها (طرفداران به اصطلاح ریس جمهورمعروف به جریان انحرافی) ریشه سیاسی دارد و گفت مرز خط قرمز اودر این دستگیریها کابینه اوست و اگر از داخل کابینه کسی را دستگیرکنند او به وظیفه خود عمل خواهد کرد یعنی اینکه برعلیه جبهه مخالفش یعنی طرفداران خامنه ای افشاگری خواهد کرد.
    او در مصاحبه اش میگوید که زندانی سیاسی در ایران نداریم این حرف او مرا به یاد آن پاسخی میداندازد که احمدی نژاد در دانشگاه.... در آمریکا به رءیس آن دانشگاه داد او گفت " ما در ایران همجنسباز نداریم"
    احمدنژاد میگوید کسانی که زندان هستند شیشه شکسته اند کابین تلفن آتش زده اند و ... آیا کروبی ، موسوی، طبرزدی ، سحرخیز، باغی ، نسرین ستوده ، سخی ریگی و هزاران زندانی سیاسی دیگر در خیابان ها شیشه شکسته و ماشین آتش زده اند؟
    دروغ های احمدی نژاد تازگی ندارد او در اولین جلسه سالانه سازمان ملل در نیویورک گفت که هاله نوری او را در هنگام سخنرانیش دنبال میکرده است و حاظرین در جلسه چنان خیره شده بودند که پلک نمیزدند! دروغها احمدی نژاد جای تعجب ندارد حیف آن وقتی که آدم صرف گوش دادن و تماشای خزعبلات او میکند.

    پاسخحذف

نظرتان در مورد این مطلب بنویسید