۱۳۹۰ شهریور ۴, جمعه

ورود نسل جدید دیش ماهواره به بازار ایران+ عکس

.



دیشهای HD SELF SAT دیشهای گرد و غیراستاندارد وطنی را حذف کرده و امواج ماهواره مخفی تر و راحت تر به خانه ها خواهد آمد
به گزارش «محبت نیوز» به نقل از منابع خبری اینترنتی، به تازگی نوع دیگری از دیش  ماهواره ای با اشکال گوناگون وارد كشور شد.


.
این دیش برخلاف اسمش فقط مختص به فرکانسهای HD نیست .A 41- مقاومت و پایداری در هر شرایط هوایی و دمایی2- عدم نیاز به ال ان بی3- عملکردی عالی و با کیفیت حتی در رابطه با فرکانس های ضعیف4- امکان حمل و جابه جایی آسان5- عملکردی مطابق با دیش های 90 سانتی به لحاظ محتوا ولی در عمل بسیار با کیفیت تر و با قابلیت بالا6- در دو رنگ مشکی و سفید7- این نوع دیش هیچ شباهتی با دیشهای فعلی نداشته و به لحاظ ظاهری هیچ گونه امکان شناسایی وجود ندارد8- این دیش بسیار عالی توانایی دریافت اکثر جهت های قابل دریافت در ایران را به طور همزمان و بدون نیاز به موتور گردان دارد9- در بسته بندی دیش فوق ست کامل ابزار آلات نصب ، جهت نصب آسان در هر شرایطی مطابق نظر شما وجود دارد که اتصالی بی نظیر و بسیار مستحکم رابه ارمغان می آورد که تحت هر شرایطی پایدار خواهد بود10- لذت دانلود آفلاین توسط دیش فوق هیچ گاه از خاطر شما محو نخواهد شد11- دریافت چندین ماهواره به طور هم زمان
این دیش ها جدید در حال توزیع در شهرهای ایران می باشد و  به زودی جایگزین دیش های قدیمی خواهد شد.
.
.
.




۲ نظر:

  1. می توان هم چنان به کلی گویی و رویا بافی در مورد مبارزه سرگرم بود و می توان در درون جامعه به سازماندهی نیروهای اهل کنش پرداخت. اولی وقت کشی است و دومی تاثیر گذار. با حرف زدن صرف و رفتن به سوی تکرار مکررات کاری از پیش نمی رود. مبارزه علیه رژیم را باید به صورت عملی، سازمان یافته و مشخص در صحنه ی جامعه به پیش برد. اگر قرار است که که رژیم سقوط کند و یا هر تغییری در شرایط به وجود آید با دلخوش کردن به اینترنت و حرافی در رسانه های چیزی عاید نمی شود. مبارزه یعنی تلاش عملی برای ایجاد تغییر عینی در شرایط مادی. تا موقعی که نشسته ایم تا شاید از طریق سوت و الله اکبر بر بام ها رژیمی آدمکش و تا دندان مسلح را پایین بکشیم این بساط ستم و حقارت باقی خواهد بود. مبارزه یعنی پنجه در پنجه دشمن افکندن و او را زمین زدن. سازمان خودرهاگران از هموطنان داخل و خارج از کشور می خواهد که به مبارزه ی عملی و سازمان یافته روی آورند و از مرز حرف و شعار درگذرند. تشکیلات ما به سهم خود آماده ی همکاری با ایرانیانی است که اهل عمل می باشند.
    ت

    پاسخحذف
  2. سلام

    دیکتاتورها یکی یکی دارند سکوت میکنند

    البته دولت لیبی با اینهمه خدمت به مردم خود بدست مردمش با همکاری جامعه جهانی رو به زوال است و ۹۵ درصد کشور به دست انقلابیون افتاد، درست است آقای قذافی دیکتاتور بود ولی مردم لیبی با رفاه و آسایش زندگی میکردند مثل کشور ما نیست که فقط قشر سرمایدار و اطلاعات و سپاه و بسیجیها از نعمت فراوان پول نفت برخوردارند و بقیه جامعه در فقر و بیچارگی بسر میبرند من از سازمانهای جهانی میخواهم که با مردم کشورمان همگام شوند و سلاح و مهمات به مردم بدهند که در هنگام تظاهراتها و راهپیماییها برای دفاع از خود استفاده کنند باور داشته باشید مردم ما با جرأت تر از اعراب هستند ولی با دست خالی چه خواهند کرد ما در فکر این باشیم که گروهای کوچکی را در تمامی شهرها با اسلحه سبک مسلح کنیم تا از دور مردم را در تظاهرات یاری کنند و هواپیماهای ناتو یا غیره ما رااز هوا کمک کنند بیاری خدا ما پیروز میشویم و کشور از دست ناکسان به صاحبانش بر خواهد گشد .

    انقلابی ۲۰۱۱

    پاسخحذف

نظرتان در مورد این مطلب بنویسید