۱۳۹۰ مرداد ۱۵, شنبه

اسلام فقط دعوت میکند و کسی که دوست دارد می پذیرد



سالهاست می اندیشم اسلام چیست؟؟؟مسلمان کیست؟؟؟آیا مسلمان هست؟؟؟

آیا اسلام دین اجبار است ؟؟؟آیا اسلام دین خشونت است ؟؟؟



و هزاران سوال دیگر که من در هیچ جامعه ی اسلامی  جواب ان را نمییابم!!!

در جوامع اسلامی امروز اسلام یعنی استفاده از نام محمد (ص)به سود خود راه انداختن مغازه هایی که در آن نام خدا را میفروشن 

آیا اسلام یعنی نماز روزه حج زکات همین و بس ؟؟؟آیا اسلام در همین چهار عمل خلاصه میشود؟

 میگویم اسلام پنج ستون دارد و مهمترین ان شهادت به یگانگی خداوند است بدون شک هرکسی به دین اعتقاد دارد به یگانه بودن خداوند نیز معتقد است.آیا فقط ستون کافیست؟؟؟ آیا برای به راه انداختن سایه به تکه پارچه ای نیاز نیست؟؟؟ 

این تکه پارچ امروز چیست؟؟؟این تکه پارچ در جوامع اسلامی امروز یعنی ظلم یعنی به استثمار کشاندن مردم یعنی غیبت تهمت خشونت یعنی به زور مردم را وادار کردن به چیزی یعنی سلب آرامش و این  دقیقا نقطه ی مقابل اسلام است.

اسلام یعنی آرامش یعنی دوستی مودت یعنی گذشت آیا در جمهوری اسلامی نماهای امروز نشانی از انسانیت هست نشانی از اخلاق محمد هست آیا بویی خدا در این جوامع استشمام میشود؟

بدون شک ما در جوامعه اسلامی امروز چیزی جز تحمیل نمیبینم و این خیلی جالبه که ما در هیچ جای قران چیز به نام اجبار نمیبینیم   

اسلام فقط دعوت میکند و کسی که دوست دارد می پذیرد

آیا همین اعمال رذیلتها موجب نمیشود بسیاری از مردم از اسلام متنفر شوند و این دقیقا یعنی راه شیطان همان راهی که سلام از ان منع میکند و این جوامع بیشتر به جوامع کفری شباهت دارند

افرادی که امروز رهبریه این نقاط را بر عهده دارند آیا از زندگی محمد خبر دارند آیا از مهمترین پیام محمد که اخلاق هست  خبر دارند؟

فقط حرف حرف و باز حرف هیچ عملی نیست.

عدالت اسلام کجاست؟عدالت یعنی حکم اعدام صادر کردن برای کودک دوازده ساله؟یعنی تجاوز به افراد در زندان؟یعنی تخریب اماکن مقدس؟یعنی کشتن افراد بی گناه ؟و هزاران یعنی دیگر... 

آیا عدالت محمدی که افرادی راکه  بر سرش سیرابی گوسفند میریختند بر سر راهش خار میریختند و وقتی همین افراد مریض میشدند به عیادتشان میرفت این است؟؟؟

آیا بیت المال یعنی حساب بانکی چند میلیارد دلاری داشتن یعنی حق مردم فقیر خود را به دیگری دادن 

یعنی مردم در حسرت نان باشند و با سرمایه  همین مردم همین مردمی که بخاطر این خاک خون دادن بخاطر این خاک یتیم شدند 

بارگاه ساختن 

آیا مسلمانی یعنی خفه بودن؟ یعنی وقتی بهش نیاز هست ملت غیور و وقتی خر از پل گذاشت خس و خاشاکی بیش نبودن؟ یعنی مرگ بر گفتن؟

این است اسلام و مسلمان امروز که من هیچ شباهتی بین این اسلام و اسلام محمد نمیبینم 

محمد تابع دستور خدا بود و رهبران امروز تابع نفس و شیطان محمد بدنبال آرامش مردم  بود و رهبران امروزدنبال حساب ملیارد دلاری  محمد معلم اخلاق بود و رهبران امروز استاد رذایل...

یادمان باشد خداوند فرمودند من سر نوشت هیچ قومی را تغییر نمیدهم مگر خودشان بخواهند

قاسم بلوچ از چابهار 







هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

نظرتان در مورد این مطلب بنویسید