۱۳۹۰ مرداد ۱۲, چهارشنبه

آیا خامنه ای یک دیکتاتور است؟ به قلم میر بلوچ



آیا خامنه ای یک دیکتاتور است؟

از زمان سلسله صفویان تا پایان دوره پهلوی، ملایان در کنار پادشاهان شریک قدرت بوده اند و جنایات پادشاهان دیکتاتور را از نظر مذهبی توجیه میکرده اند. پس از انقلاب 57 آخوندهای حیله گر به رهبری دجال بزرگ خمینی ، خودشان بجای سلطان نشستند و قدرت مطلقه را در دست گرفتند


در مکتب آخوندهای شیعه خداوند قدرت مطلق است که این قدرت به نماینده خدا یعنی ولی فقیه در روی زمین واگذار شده است. حرف ولی فقیه قانون است و قابل اجرا برای تمام شهروندان میباشد. 

دیکتاتورها تفکر، اعمال و رفتار و حتی سرنوشتشان شبیه یکدیگر است. اصولا" چه کسانی دیکتاتور هستند؟ کسانی مانند ولی فقیه خودمان خامنه ای ، که حکومت مطلقه و استبدادی همراه با فرمانروایی مطلق را در یک کشوری دارند و خود را رهبر بی قید و شرط ملت میدانند. این رهبر بی رحم است و برای حفظ بقای خود از اعمال هیچگونه ستمی برعلیه مخالفین و معترضین ابایی ندارد. 

رهبر جمهوری اسلامی بقدری خودرای و مستبد است که تصور دارد او یک شخصیت منحصر فرد با درک و فهم و اندیشه ای است که نظیر او در کره زمین یافت نمیشود. مقربین او مداحان و چاپلوسانی هستند که هر دم او را تعریف و تمجید میکنند. احدی حق انتقاد از این دیکتاتور را ندارد. انتقاد از او مساوی با خطر انداختن امنیت ملی و مترادف با مفسدفی الارض میباشد. او تمامی قدرت را در دست دارد و حاضر نیست که اندکی از آن را به دیگری حتی نزدیکترین یاران و دوستانش واگذار کند.

دیکتاتور ما خامنه ای مخالف هرگونه حزب و سازمان و گروه سیاسی و مدنی است. رهبر تام الاختیار ما مشروعیت خود را از الله گرفته است نماینده امام زمان غایب است. سید و اولاد پیغمبر است. مالک مطلق جان و مال ملت ایران است. 

خامنه ای دیکتاتور مانند اژدهایی بر سر خزانه ملت نشسته است حاتم بخشی های او به طرفدارانش شهره عام و خاص است. پول نفت ارٍث پدری اوست که به او قدرت بیشتر برای سرکوب و ترور میدهد. خامنه ای در مقابل هیچ دستگاه و یا مقامی مسول نیست و به کسی حساب پس نمیدهد.

انتخابات فرمایشی، همیشه باید به نفع و خواسته او انجام و پذیرد. تفکیک قوای سه گانه در حاکمیت آخوندی معنی ندارد.

مجلس و پارلمان فقط یک شکل صوری دارد و هر قانونی میتواند با یک حکم حکومتی دیکتاتوری خامنه ای لغو شود.

سانسور، فیلترینگ، اختناق ، شکنجه، زندان و اعدام از ابزارهای روزمره اش برای سرکوب و گسترش ترس و وحشت میباشند. دیکتاتوری مذهبی ما منشور حقو ق و بشر را اصلا" قبول ندارد و هرگونه شکنجه و تجاوز به حقوق فردی را تغزیز میداند که از جانب خدا وضع شده است. آزادی مطبوعات و آزادی بیان را فقط برای خود و طرفدارانش قبول دارد. دروغگویی و ریا از خصیصه های مشهور اوست. در هنگام حمله ماموران نظامی به خوابگاه دانشجویان اشک تمساح میریزد و در پشت سر دستور بازداشت ، شکنجه و اعدام قربانیان را میدهد. دیکتاتور ایران ادعای رهبر مسلمانان سرتاسر جهان را دارد. به دستور او خانقاه دراویش گنابادی، مساجد اهل تسنن ویران و با خاک یکسان میشوند و در گوشه و کنار ایران هر روز امام زاده ای جدید کشف و بنا میشود. چاه امام زمان از سامره به جمکران انتقال داده میشود. مشهد و قم دو شهر مقدس در تحت فرمانروایی ولایت فقیه در کشور امام زمان هستند، بنای مساجد سنی در این دو شهر ممنوع است ولی این دو تبدیل به دو شهر مشهور برای صیغه در جهان میباشند که جاذبیت خاصی برای مسافرت پیروان و مقلدین خامنه ای از سراسر دنیا دارد.

رهبری دیکتاتور ایران متخصص در تمام علوم انسان و تجربی است. او تمام مشکلات را با دعا کردن حل میکند. دیکتاتورهای دنیا باید بیایند و در مقابل او شاگردی کنند. زیرا که او ارکستر دیکتاتوری را به نحو احسن رهبری میکند. تاریخ تکرار مکررات سرنوشت یکسان تمام دیکتاتورهاست.

خامنه ای دیکتاتور از سرنوشت صدام جنایتکار نیآموخت . آیا حال او از سرنوشت حسنی مبارک در قفس محاکمه خواهد آموخت؟ چنین روزی دور نخواهد بود که دنیا یک بار دیگر شاهد دادگاهی با حضور فرعون زمان خامنه ای در یک قفس باشد. 

آیا وکالت او را وکلایی که اکنون به دستور او در زندان هستند خواهند پذیرفت. شاید او در این باره هم اندیشه است که میتواند وکیل چینی هم وارد کند. 

عباسی مشاور خامنه ای: " تنها جایگاهی که مدیریت مادام العمر مشروط به عدالت دارد رهبریست " 



میربلوچ


12/5/1390

۱ نظر:

  1. این مردک بی شرف مهدی جهانتیغی را سرجایش بنشانید.
    http://pahraa.blogsky.com/1390/05/12/post-212/

    پاسخحذف

نظرتان در مورد این مطلب بنویسید