۱۳۹۰ دی ۶, سه‌شنبه

دستگیری هشت مامور نیروی انتظامی به اتهام اغفال و تجاوز به دختران دانشجو



ماموران کلانتری های ۱۱، ۱۲ و ۱۳ قزوین در طرح امنیت اخلاقی و مبارزه با مظاهر بدحجابی و فساد برای خودشان یک باند تشکیل داده اند و از این فرصت کمال سوء استفاده را برده اند.این ماموران ، در حال انجام وظیفه، خودرو دخترانی که بدحجاب بوده اند را متوقف می کردند و به پارکینگی به نام پارکینگ شرکت نفت انتقال می دادند و در آنجا با تهدید دختران که بیشترشان دانشجو بوده اند، آن ها را تهدید می کردند که این پرونده برایشان گران تمام می شود و ممکن است با گزارشی که  تهیه می کنند به چندین سال زندان محکوم شوند.

دختران دانشجو هم که بیشترشان غیر بومی بوده اند از پلیس حافظ ناموس ملت! می خواستند که در حق آن ها لطفی بکنند ومسئله را فیصله دهند. ماموران کلانتری با گرفتن شماره تماس دخترها قول می دادند که مشکل آن ها را خودشان حل کنند.بعد با آن ها تماس می گرفتند و در همان پارکینگ قرار می گذاشتند که بیاید خودرو را تحویل بگیرد. وقتی که دخترهای بی خبر از همه جا به پارکینگ می رفتند ماموران هم “وظیفه اشان” را انجام داده اند.در یکی از همین روزها یکی از فرماندهان مبارزه با مفاسد اجتماعی که اتفاقی در پارکینگ حاضر می شود  ،متوجه می گردد که خودرو کلانتری ۱۲ زیر پل پارکینگ مثلا مخفی شده است. مشکوک شده و داخل پارکینگ می رود و یکی از پلیسها را با لباس نظامی در وضعیت نامناسبی می بیند . همانجا با اطلاعات نیروی انتظامی قزوین تماس می گیرد و با دستگیری این مامور هفت نفر دیگر هم لو می روند.در بررسی های اولیه مشخص شده است که تا به حال ۱۸ دختر دانشجو به دام این ماموران افتاده اند. همینطور ۱۰۰ مورد تعهد و شماره تلفن از دختران دانشجو در محل کار این مامور پیدا می شود.بعد که داستان ادامه پیدا می کند رئیس باند “ماموران متجاوز نیروی انتظامی” ماموری به نام باقر افشار بوده است که در بازرسی از منزل این مامور نیروی انتظامی ،  ۲۰۰۰ بطری مشروب کشف می کنند. نیروی انتظامی قزوین پرونده را به دادگستری قزوین نمی فرستد و خبرنگاران محلی هم اجازه ورود به این ماجرا را ندارند.

۱۳ نظر:

  1. آخوند جماعت فقط فکر جیب فراخش بالا و زیر شکم و قدرت است که دارد از دست می رود.،الله خر را آفریده که ملا سوارش شود !

    پاسخحذف
  2. ((بلوچ هیچ گهی نیست و نخواهد هم بود..))
    جمله بالا از نظرات یک خواننده است . گرچه به نظرات و جملات پرت و پلا اصلا توجه نمیکنم و فقط و فقط و فقط به نظرات و جملاتی که با موضوع و مطالب وبلاگ بستگی علمی _ فرهنگی داشته باشد ارزش درج و تایید میدم ولی بازم استثنائاَ این یکی را پاسخ میدهیم :
    عزیزجان کدام مطلب از این بلاگ شما را از سر ... تراس داده و عصبانی شده اید. عزیزجان اینکه اظهار لطف کرده اید و بلوچ ها را هیچ گهی نمیدانید و خودتان و قوم خودتانرا برابر همه گه های عالم معرفی کرده اید ‘ مارا حسادت نمی برآید . بله بلوچها نه تنها اصلا گه نیستند بله بلوچها شبیه هیچ گهی نیستند و جنابعالی و هم کیشانتان کاملترین گه ها هستید. جانم آیا میدانید: مسلمین قبلا مدعی بوده اند ملت یهود و انگلیسی ها در بی ادبی و فحاشی نمره اول عالم اند. عزیزجان ازبلوچها چگونه و چرا شما رنجیده اید؟.راستی تا حال به خاک بلوچستان مثل ایرانشهر و سفیدابه و فنوج و سرباز و زاهدان و سراوان و چهبار و نوبندیان ووو.... قدم گذاشته اید ؟ لابد نه . چون هرکس به این دیار آید مدیون آب و خاک و هوای آن میشود و هیچ عاقلی به مدیون خود فحاشی نمیکند. عزیزم من و تو به دنیا نیامده ایم تا با فحاشی به این و آن گناه بیندوزیم بل با احسان به زنده و مرده خلق خدا برای خود ثواب بیندوزیم.به نظر شما ما با فحاشی به قاتللان انبیا و اولیا و اوصیا و... برای خود ثواب کسب میکنیم ؟ لابد جواب نه است. پس با فحاشی با بلوچ ها دنبال کسب و اندوخته و سرمایه ای هستی؟ وجدانی جواب بده !!!! درسته یا نه
    !!
    بلوچها همانانند که رستم ها و زال و رودابه هایش مایه افتخار هرکس و ناکس شده اند. و همانهایند که افاغنه را پس از تصرف اصفهان پایتخت ایران آنروز به بیرون ایران هدایت کردند یا به زبان شما پرت کردند بیرون. پاسخ به شما به یک مقله مفصل نیازمند است ولی فعلا کو فرصت؟ اگر شد در متن وبلاگ پاسخ تانرا منتشر خواهم کرد که کاملترین گه های دنیا کی اند؟ و در خاک و بر سفره کی ها مهاجر و ریزه خوارند ولیبعد از سیرشدن مثل خران روی سفره گه میکنند و عرعر سرمیدهند.
    خدا اولا حفظتان کناد و ثانیا هدایت تان کناد .
    والسلام کمینه اولاد آدم : حسن:بلوچستان

    پاسخحذف
  3. نان
    دیشب رفته بودم نانوایی . هر کسی می آمد نان بگیرد بدون استثنا از نانوا می پرسید :
    - آعا نون دونه ای چنده ؟

    سوالی که قبلا پرسیدنش رسم نبود.

    زندگی به مردم سخت می گذرد . این را باید باور کنند .

    من دو هزار و صد تومان دادم برای ۷ قرص نان !
    درود ...حاجی جون شما دو هزار و صد تومان داشتید که نون بگیرید ...ولی من زنی رو میشناسم .که به خاطر یک قوطی روغن خودشو میفروخت .بزرگ قوم اینو باید بدونند ...نه هفت قرص نان ...

    پاسخحذف
  4. با سلام خدمت زهره بلوچ
    چند وقتی است که وب شما را در قسمت پیوندهای وبلاگم لینک کردم .هر وقت به وب شما نگاه می کنم جای خالی مکران را احساس می کنم .امیدوارم در اولین فرصت مکران را در وب خود لینک کنید.
    با تشکر

    پاسخحذف
  5. اين هشت نفر راصد در صد آزاد کرده به شهرهای ديگرمنقل می کنند. زيرا که چاقو دسته خودش را هرگز نمی برد.
    با هزاران تجاوزگر که بر مسند قدرت و در پستهای سياسی ـ نظامی هستند هيچ کاری نمی توان کرد بجز برانداختـن و سرنگونی نظام فاسد ولايت سفيه.
    اين هم شد نظام و حکومت ؟ آنهم در اين عصر آزادی!
    بقـای حکومت جمهوری اسلامی بر اريکه قدرت توهينی بزرگ و تجاوز به حقوق ميليونها انسان بدبخت و فلکزده ايرانی است.
    اين انسانهای بيچاره مستحق آزادی و احترام هستنــد

    پاسخحذف
  6. هدف جدایی خوزستان و اشغال دائم تنگه است و ایران بدون نفت را به حال خود رها کردن!

    پاسخحذف
  7. درود بر عزیز دلم دختر بلوچ.
    بی گمان همواره وام دار مهربانی ها و بزرگی های شما هستم . همواره از شما چیز ها آموخته ام و خواهم آموخت . عزیز دلم همین نوشته ها و پیغامها شما خوبان در پرباری فرهنگ مادری مان امیدوارم هموار داشته باشم .پیشاپیش سال ۲۰۱۲ را خدمت دوست عزیز تبریک عرض می کنم و آرزو دارم سال جدید در همه ابعاد زندگی موفق و موید باشید
    ارادتمند شما : سیستانی بلوچ

    پاسخحذف
  8. قربانیان ختنه زنان را به عنوان خشونت و ایجاد نقص عضو تلقی میکنند و آسیب روانی و جسمی و بی میلی جنسی و بیماریهای زنان را از پیامدهای ختنه می دانند. علی رغم قوانین ممنوع کننده ی ناقص سازی زنان این عمل بصورت یک سنت در میان بسیاری از جوامع ادامه دارد. آن ها همچنین به این نکته اشاره دارند که در همه ی موارد رضایت مادران در این عمل تاثیر بسزایی دارد و اگر مادری مخالفت میکرد درصد رهایی فرزندش بیشتر است. ختنه یکی از سنن و عقاید اهل تسنن به شمار میرود و باید ان را در قالب دین و مذهب طبقه بندی و ریشه یابی کرد. بر خلاف عده ای که عمل ختنه را در فرهنگ و آداب بومی منطقه ای ریشه یابی میکنند باید ریشه ی این عمل را در مذهب و آیین جست.

    پاسخحذف
  9. ttp://anthropology.ir/node/8191
    «میارداری» در بلوچ‌ها و حمایت از پناهندگان

    پاسخحذف
  10. جریان از آن‌جا آغاز شد که در یکی از شبکه‌های اجتماعی، اختلافی میان اصول‌گرایان رخ داد و یکی از آن‌ها نوشت که "افسران جنگ نرم" برای کامنت‌گذاری و تولید محتوا در اینترنت، نظیر "پرونده‌سازی" ساعتی هفت هزار تومان دریافت می‌کنند.

    افسران جنگ نرم، گروهی از نیروهای نزدیک به حاکمیت هستند که پس از انتخابات مناقشه‌برانگیز خرداد 88 وارد فضای مجازی شده و به دفاع از جمهوری‌اسلامی می‌پردازند.

    فعالیت‌های این افراد، که از آن‌ها با عنوان زیرمجموعه ارتش سایبری سپاه پاسداران نیز یاد می شود، شامل کامنت‌گذاری، حضور در شبکه‌های اجتماعی و وبلاگ‌نویسی وبه اصطلاح "تولید محتوا" برای دفاع از جمهوری اسلامی است.

    تشکیل این گروه با انتقاد برخی اصول‌گرایان مواجه شده بود که مبتکران آن را افرادی با "تز‌های احمقانه" دانسته بودند که نتیجه تلاش آن‌ها در جنگ نرم، "بی‌ثمر و ناموفق" بوده است.

    برخی گروه‌های اصول‌گرا پیش از این درباره هزینه‌ این گروه‌ها نوشته بودند: "اختلاس سه هزار میلیارد تومانی در مقابل‌ خرج‌های غیرضروری و بی‌برنامه نهاد‌های انقلاب، عددی محسوب نمی‌شود".

    پاسخحذف
  11. ttp://www.mashreghnews.ir/fa/news/89298/%D8%AA%D9%88%D9%87%DB%8C%D9%86-%D8%B4%D8%A8%DA%A9%D9%87-nbc-%D8%A8%D9%87-%D8%A7%DB%8C%D8%B1%D8%A7%D9%86%DB%8C%D8%A7%D9%86-%D9%88-%D8%AA%D9%88%D8%A7%D9%86%D9%85%D9%86%D8%AF%DB%8C-%D9%81%D8%B6%D8%A7%DB%8C%DB%8C-%D8%A7%DB%8C%D8%B1%D8%A7%D9%86-%D9%81%DB%8C%D9%84%D9%85توهین شبکه NBC به ایرانیان و توانمندی فضایی ایران + فیلم
    شبکه ان‌بی‌سی آمریکا در برنامه زنده و ویژه خود با نام «امشب با برنامه جی لنو» نماد ملت ایران را لاشخور و آنها را انسان‌های بدوی که چیزی از فضا نمی‌دانند اعلام کرد.

    پاسخحذف
  12. جنایات رژیم ایران در بلوچستان علیه مهاجرین افغانhttp://www.youtube.com/watch?v=WqY59xeoMOY&feature=related

    پاسخحذف
  13. ننگ آوره. ای کسانی که اسم خودتون رو مسئول گذاشتید، اگه ذره ای دین داشته باشید عین همین شلاق ها رو به این مرتیکه می زنید تا درس عبرتی برای سایرین باشه که با بچه های مردم مثل آدم رفتار کنند.3http://www.youtube.com/watch?v=DXmKJ-TkR5g&feature=related

    پاسخحذف

نظرتان در مورد این مطلب بنویسید