۱۳۹۰ آذر ۱۷, پنجشنبه

منیره سلیمانی از بستر بیماری تا جلسات گروهکی! و جوابی کوتاه اززهره بلوچ





طی هفته های اخیر رکود شدیدی دامنگیر وبلاگ زهره بلوچ (سرزمین من کجاست) شد که توسط گردانندگان وبلاگ علت آن بیماری کلیوی زهره اعلام گردید.
حال بماند که به این بهانه سعی کردند با تحریک احساسات بازدیدکنندگان نهایت سوء استفاده مالی را به مانند دیگر فعالان ضد انقلاب خارج از کشور داشته باشند. کسانی که همیشه در برنامه های ماهواره ای آنها می بینیم چگونه دم از خدمت به مردم و وطن می زنند و در مقابل به بهانه هزینه بر بودن فعالیت هایشان برای پول مردم کیسه می دوزند. البته هر انسان با عقل و فهمی به راحتی می تواند درک کند که پول آنها از جایی دیگر تامین می شود و به دست گرفتن کاسه های چه کنم چه کنمی فقط برای حفظ ظاهر است. یادمان هم نرود که پول توجیبی های این رفقا تا زمانی تامین می شود که به دستور پدر خم و راست شوند.


از آغاز به کار وبلاگ سرزمین من کجاست؛ بحث بر سر اینکه چگونه به یکباره دو دختر گمنام از بلوچستان به پاخواسته و هم راستا با گروهی کوچک فعالیت می کند، وجود داشت. اما با گذشت مدتی مشخص شد دختری که سرزمین خود را گم کرده کسی نیست بجز منیره سلیمانی! همان کسی که عکسهای لبخند بر لب او، بارها و بارها در کنار ناصر بلیده ای! سخنگوی حزب بی مردم بلوچستان منتشر شده است.
جالب اینجاست که اگر به فعالیتهای این خانوم اندکی دقیق تر نگاه کنیم و تاریخ درد کلیه ایشان را با برنامه ریزیهای همپالکی هایش برای شرکت در جلسه اخیر شورای حقوق بشر سازمان ملل کنار یکدیگر بگذاریم به خوبی می بینیم که این دختر به ظاهر مبارز سعی داشته با یک تیر دو نشان بزند. هم بازی با احساسات بازدیدکنندگان وبلاگش و مظلوم نمایی که آری بنده فردی مستضعف هستم و برای درمان بیماری ام نیازمند یاری سبزتان و هم اینکه با خیال راحت لباس زیبای زنان بلوچ را به تن کنم و با دزدیدن هویت تاریخی و بومی منطقه بلوچستان، خود را یکی از آنان نشان دهم تا شاید از این طریق چند صباحی دیگر مزایای بیشتری نصیبم گردد.
از دیدگاه بنده بسیاری از سخنانی که ایشان در آن جلسه کذایی به زبان نامیمون آورده اند نیز غرض ورزانه است و چیزی بجز بی آبرو کردن قوم بلوچ و بی اعتبار کردن لباس و زبان و غیرتمان نیست که در مطلبی دیگر به آن خواهم پرداخت.
قضاوت با خوانندگان محترم …
--------------------------------------------------------------------------
جواب : 
زهره منم و هستم هیچ ارتباطی بین من و منیره سلیمانی نیست. اما متاسفانه از  شما بجز رجز خوانی و دروغ پراکنی  کار دیگری ساخته نیست. و شما براحتی به دختران بلوچستان اتهام و توهین وارد میکنید. زهره منم دختری زجر کشده که در دل کوهستان خشن چشم به جهان  گشودم و شما ناکسان را در مقابل دیدگان خود دیدم .که بجز تحقیر و سرکوب روحی و روانی دخترانی چون من که  برایتان لذت بخش است . کار دیگری ندارید .اما لازم است به شما گرداننده اراجیف و دروغ پرداز  بگویم  زهره بلوچ با عزمی راسخ تر در مقابل شما ناکسان خواهد ایستاد و این دروغ بزرگ شما روزی برای مردمان سر زمین من آشکار خواهد شد و این لکه ننگ بر دامن و چهره ناپاک شما خواهد ماند .و سر زمینم را که در چنگال شما خون اشامان است پیدا خواهم کرد و بر قله تفتان پر خروش خواهم ایستاد و به شما اجازه نخواهم داد از نام پاک اتشفشان سر زمین من سو استفاده کنی .ان روز فرا خواهد رسید که شما با مغزهای کوچک خود خواهی دید فاصله بین زهره بلوچ و منیره سلیمانی ازکجا و تا کجاست منیره سلیمانی  شاید با تمام امکانات روز زندگی از کودکی تا کنون را داشته. اما من با هزاران درد و رنج زندگی را طی میکنم .بله همانطور که اشاره کرده بودید دست گدایی را برای نجات  جان خود دراز کرده بودم فاصله بین من و منیره همانقدر زیاد است که در ذهن کوچک شما نمیگنجد .براستی دختران بلوچ را شما آنقدر ناچیز جلوه میدهید که فقط منیره سلیمانی از این سر زمین بیدار شده و سایر دختران این سر زمین بزرگ نادیده میگیرید باید برای شما نااهلان گریه کنم چون خداوند بصیرت و بینایی به شما داده ولی شما باز هم کور و نابینا هستید 
از خوانندگان پوزش میطلبم به  خاطر کلمات بکار رفته در این مطلب .
زهره بلوچ 

۷ نظر:

  1. با سلام به تمامی خوانندگان محترم وبلاگ سرزمين من کجاست!
    من بعنوان يک بلوچ که هيچگونه وابستگی به حزب مردم بلوچستان ندارم، به دختران بلوچی همانند منيره سليمانی وزهره ها افتخارميکنم که با تمامی مشکلات پيش روی، ستم واجحافاتی را که برملتشان روا ميرود را درسطح بين المللی افشا ساخته وجهانيان را ازواقعيتهای موجود دربلوچستان آگاه ميسازند. عقيده براين دارم که گردانندگان وبلاگها وسايتهائی مانند سرزمينم بلوچستان، بلوچ بيدار، تفتان ايران و کوکارو... که اخيراً همانند قارچ سراززمين بيرون آورده وخود را متعلق به بلوچ وبلوچستان معرفی ميکنند تا بهتربتوانند برای اراجيف خويش درمنطقه خريدارانی دست وپا کنند، اصلا بلوچ نيستند واين موسسات توسط خود وزارت اطلاعات سازماندهی ميشوند. درغيرآن خود را معرفی کنند.
    ايکاش ملت بلوچ هزاران منيره وزهره ميداشت تا هريک ازآنان ميتوانست گوشه ای ازجنايات رژيم حاکم را درنزد جهانيان برملا ميساخت. منيره ها برای ملت بلوچ ننگ نيستند، بلکه افتخارند، زيرا خواب خوش را ازچشمان کثيف مزدوران رژيم ربوده اند وهرکجا ماهيت کثيف رژيم ولايت فقيه را بيشترافشا ميسازند.
    به اميد روزی که ملت بلوچ حاکم برسرنوشتش شود.
    بلوچی

    پاسخحذف
  2. سلام
    چرا امروز زهره مورد حمله همه جانبه قرار گرفته ؟زهره خانم فریادهای شما مزدوران جیره خور را عصبانی کرده .قوی باش .به پیش مرگ بر مزدور درود بر زهره
    درود بر زهره درود
    بر زهره

    درود بر زهره
    درود بر زهره درود بر زهره
    درود بر زهره

    پاسخحذف
  3. با سلام و خسته نباشيد.
    موفقيت دختران قهرمان و پسران آگاه بلوچ را آرزو دارم. سربازان پياده جنگ مجازی اطلاعات رژيم در استراتژی شوم خود با شکست مفتضحانه ای مواجه شده اند. به همين دليل به فحاشی، بد و بيراه گفتن به دختران نجيب بلوچ و پسران مبارز بلوچستان روی آورده اند. چه عجب! از طرفی چـقدر دم از « فرهنگ و تمدن» چند هزا سالـه می زنند و از طرفی ديگر تئوريسين های وبلاگهای قارچ گونه چه چندش آور اين « فرهنگ و تمدن» را به نمايش می گذارند.
    بجاست و به موقع است که بلوچ های وب نگار که وبلاگهای جيغ و داد ، سرزمينم ..، تفتان ايران و بلوچ بيدار رادر ماههای گذشته مستقيم يا غير مستقيم تبليغ کرده اند به خود آيند و به بهانه دفاع از دمکراسی بدون قيد و شرط بار دگر در دام نقشه های اينترنتی اطلاعات و سپاه قدس نيفتند.
    چرا عاقل کند کاری که باز آرد پشيمانی؟

    کمبر بلوچ

    پاسخحذف
  4. جنبش جیش الحسین از تمام جوانان سرزمین بلوچستان میخواهد که به صف مبارزین پیوسته و علیه رژیم آخوندی ندای آزادی و آزادگی را سر دهند و از تمام سازمانهای جهانی ، حقوق بشر ، جنبشها ، سیاستمداران و مبارزین اعلان همکاری و همیاری مینماید.

    جنبش مقاومت جیش الحسین رض ایران

    http://jaishh.blogspot.com

    پاسخحذف
  5. فقر کشنده در خراسان ، شرم بر ما ملت که به حکومت ظالم اعتراض نمی کنیم و با او همراه هستیم
    http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=fgSOEm-A65w#!

    پاسخحذف
  6. Salaam

    Be nezare man aslaan be charandiate zaabolihaa va etlaate regim nabayad pasokh daad. Aslan mataleb yaa linkhaaye in zaalemaane janayatkaar ro dar blohhaayeeman nabaayad darj kard. Aslaan akhbaareshon ro nabayad chap kard. Dar vaaghe baayesti onhaa ro kaamelan bycot konim. Agar shomaahaa vaght talaf konid va be araajife onhaa paasokh dahid inaa poro tar mishan va be fahashishoon edaame midan. Moteasefaane in karo baa esme baloch ham mikonand.

    M. Baloch

    پاسخحذف
  7. برای ما مشخص است چرا و چه کسانی بدون هیچ محدودیت یا پیگردی به راحتی در سایت‌ها، فحاشی می‌کنند و این عده این رفتار را در سایه حمایت چه کسانی انجام می‌دهند اما مشکل این‌ها این است که ما، کسی نیستم که با این هیاهو‌ها از عمل به وظیفه خودم دست بکشم.

    پاسخحذف

نظرتان در مورد این مطلب بنویسید