۱۳۹۰ آذر ۱۹, شنبه

منیره سلیمانی: وحشت رژیم از آگاهی دختران بلوچ

وحشت رژیم از دختران بلوچ .سخنان منیره سلیمانی . لرزه بر اندام جیره خواران و مزدوران رژیم  انداخته .دختران بلوچ برای بدست آوردن حقوق خود و هموطنان خود عقب نشینی نخواهند کرد و با عزمی راسخ در مقابل جور و ظلم خواهند ایستاد 



زهره بلوچ 

۴ نظر:

  1. http://razaqmamoon.blogspot.com/2011/12/blog-post_9781.html۱۹ آذر ۱۳۹۰ ساعت ۱:۵۳

    ایران هواپیمای بی سرنشین را ازحزب اسلامی خریده است


    از یک پیام: انتقال از افغانستان به ایران
    به گزارش پایگاه خبری – تحلیلی پیک نت، سپاه پاسداران ایران، لاشۀ هواپیمای بی پیلوت امریکایی را سرنگون نکرده بلکه آن را از حزب اسلامی خریده است.

    گزارش می گوید: «پس از چهار روز، اکنون فاش شده که هواپیما جاسوسی امریکا نه در خاک ایران، بلکه درخاک افغانستان و نه براثر آن ادعاهائی که سپاه کرده، بلکه براثر نقص فنی و خارج شدن از مسیر هدایت سقوط کرده است. حادثه روز چهارشنبه گذشته روی داده و محل سقوط نیز ایالت نیمروز در خاک افغانستان، شرق دریاچه هامون بوده است. لاشه هواپیما با کمک عوامل گلبدین حکمتیار که در یک جبهه جنگی در کنار طالبان فعالیت می کند و واسطه انتقال سلاح از ایران به طالبان است و رهبری بخشی از شبکه قاچاق مواد مخدر از افغانستان به ایران را نیز برعهده دارد، تحویل واحدهای سپاه در خراسان جنوبی می شود. این اقدام در چارچوب یک معامله پولی و دریافت سلاح انجام شد.»
    در تائید پیام دریافتی که در بالا خواندید، روزنامه واشنگتن‌پست نیز نوشت هواپیمای جاسوسی که از هفته پیش در افغانستان ناپدید شده بود.
    http://razaqmamoon.blogspot.com/2011/12/blog-post_9781.html

    پاسخحذف
  2. http://razaqmamoon.blogspot.com/2011/12/blog-post_5290.html#more۱۹ آذر ۱۳۹۰ ساعت ۲:۰۹

    هواپیمای بی سرنشین، دامی که به ایران منتقل شده ؟


    پایگاه خبری پیک نت بازهم درباره هواپیمای امریکایی که حزب اسلامی به ایران فروخته است، گزارش دارد بدین شرح:

    در پی چند روز رجزخوانی پیرامون سرنگون کردن و پائین کشیدن یک هواپیمای بی سرنشین امریکائی که سپاه پاسداران مدال آن را به سینه خود نصب کرده بود، اکنون فاش شده که این هواپیما نه در خاک ایران، بلکه درخاک افغانستان سقوط کرد و سپاه لاشه آن را به کمک "گلبُدین حکمتیار" به داخل خاک ایران منتقل کرده است.
    اما مضحک تر از همه اینست که فرمان صادر شده تا به این هواپیما دست زده نشود و به هیچ پایگاه و یا مخفیگاهی برای آزمایش منتقل نشود، زیرا این احتمال که کل مسئله یک توطئه برای شناسائی پایگاه های نظامی سپاه باشد زیاد است! فرمان و ترس غیر عاقلانه ای نیست، به همان اندازه که خریدن و منتقل کردن آن به ایران و رجزخوانی های اولیه غیر عاقلانه بود! غیر عادی نیست که در یک گوشه این هواپیما سیستمی وجود داشته باشد که از طریق ماهواره هدایت و علائم آن دریافت می شود. این که حالا دیگر از سایه خویش بعنوان عامل نفوذی وحشت دارند، واقعیت دارد. انفجار در پایگاه موشکی ملارد و انفجار در تاسیسات نظامی و یا شاید اتمی اصفهان، شناسائی و ترور دانشمندان اتمی، کشته شدن کارشناس ارشد موشکی در انفجار پایگاه ملارد و... کم کم این هوشیاری را به همراه آورده که حداقل بعد از رجزخوانی هائی از نوع رجز خوانی برای پائین آوردن هواپیمای بی سرنشین امریکائی، دنبال سرنخ های دیگری بگردند.
    گلبدین حکمتیار نه تنها یک قاچاقچی بزرگ مواد مخدر و جنایتکار حرفه ای، بلکه یک آدم فروش است. حالا در کنار طالبان فعالیت می کند و واسطه انتقال سلاح از ایران به طالبان است و بدلیل همین رابطه رهبری بخشی از شبکه قاچاق مواد مخدر از افغانستان به ایران را نیز برعهده دارد. او در دوران حکومت طالبان، برای مدتی با آنها اختلاف پیدا کرد و به ایران آمد و در ویلائی در کرج زندگی می کرد و مشاور سپاه بود. پس از روی کار آمدن کرزای مدت ها در ایران بود، تا آنکه به خراسان رفته و از آنجا تحت حمایت سپاه درخاک افغانستان مستقر شد. از حکمتیار بعنوان یکی از بی رحم ترین رهبران گروه های اسلامی افغانستان یاد می شود که ارتباط های چند سویه با طالبان، سپاه، ناتو، امریکائی ها و حتی حکومت کرزای در کابل دارد. دشوار است تصور نقشی که او در انتقال هواپیمای بی سرنشین امریکائی به ایران بازی کرده است؟
    http://razaqmamoon.blogspot.com/2011/12/blog-post_5290.html#more

    پاسخحذف
  3. lovely song n singer Baluchistan from east west n north ve been occupied by three terroist country like afhanistan,iran pakistan

    http://www.youtube.com/watch?
    v=Uz6yXaiClbQ&feature=related

    پاسخحذف
  4. منیره سلیمانی را بشناسید او از طرف پدر نوه میر مرادبک میرلاشاریاست واز طرف مادربزرگش نوه نقدی فرزند رئیس سلیمان است ریئس سلیمان پدر قهرمان خماسی بلوچستان میرکمبر میباشد رئیس سلیمان سه فرزند داشته بنامهای میر کمبر میرخمزه ونقدی از میرکمبر تنها دختر بجا میماند که بازدواج یکی از میران چانف در میاید وطایفه مبارکی نوه دختری میر کمبر میباشندوطایفه میرلاشاری نوه نتیجها میر خمزه میباشند. وطایفه سلیمانیهای بنت نوه نقدی میباشند بهر جهت منیره سلیمانی قهرمان شجاعت وشهامت را از مادر بزرگش در خاتون مادر میرکمبر به ارث برده اهانت به چنین شیر زنی اهانت به میر کمبر و تاریخ بلوچستان است

    پاسخحذف

نظرتان در مورد این مطلب بنویسید