۱۳۹۰ آذر ۱۰, پنجشنبه

مردمان سر زمین ما را چه شده است ؟ستارگان آسمان سرزمین من را چه شده ؟



مردمان سر زمین ما را چه شده است ؟ستارگان  آسمان سرزمین من را چه شده ؟ در نبود مهتاب دلمان به این ستارگان بند کرده بودیم .با چشمان اشک آلود به آنان خیره شده بودیم که گمان میکردم ما را به صداقت و راستی دوستی و محبت در آنسوی ظلمت و تاریکی فرا میخوانند تا روشنی بخش شبهای تاریک هم باشیم

.روزگاری بود  نیاکان ما از جور بیداد گذشته برایمان میگفتند ظلمها و تحقیرها .به گفته آنان کسی توان سرپیچی از ان ظلم و بیداد را نداشت .بلوچ بود و سنتهای گرانبها .بلوچ بود و محبت بلوچ بود مردانگی بلوچ بود غیرت .تصور میکردیم  در این عصر طلایی عزیزان و فرزندان سر زمین ما از نابرابریها فریاد میزنند و مهربانی صداقت و راستی را به ما می آموزند . و برایمان به ارمغان میآورند . شما را به دامن  پاک مادران سرزمینتان  قسم صفحات زرین و زیبای وبلاگهای خود را با توهین و تحقیر هموطن خود زشت نسازید در هم کوبیدن شخصیت یک فرد هیچ دردی از دردهایمان را دوا نمیکند بلکه به شخصیت و آبروی خودمان لطمه میزند . شما را به آبروی مادران سرزمینتان قسم از هتک حرمت هموطنانتان خوداری کنید .من بیمارم و  و درد لعنتی اجازه نوشن بیشتر را به من نمیدهد و به همین بسنده میکنم و از شما وبلاگ نویسان بزرگ سرزمینم انتظار دارم  فریاد محبت و دوستی را بر صفحه وبلاگ خود بنگارید و ان را با صفا و محبت تزیین کنید 

خواهر کوچک شما 

زهره 



۴ نظر:

  1. http://ahoran40.blogfa.com/post-45.aspx
    از توهم تا واقعیت
    من و خانواده ام شنیده بودیم که در بلوچستان سر می برند و در مغازه ها اسلحه می فروشند و در داخل شهر و در ملاء عام تن تن مواد مخدر به فروش می رسد.

    پاسخحذف
  2. http://www.youtube.com/watch?v=Hm4wZEmvoxM&feature=relatedفيلمي ازجنايات مزدوران رژيم در بلوچستان و اجساد جوانان بلوچ و آنچه که در بلوچستان ميگذرد

    پاسخحذف
  3. http://www.youtube.com/watch?v=N3vgTE5PPY4&feature=mfu_in_order&list=UL
    شکندی دیوانئ گون عابد آسکانی - Balochi

    پاسخحذف
  4. eyvay cheghad ehsasati . bemiram barat

    پاسخحذف

نظرتان در مورد این مطلب بنویسید