۱۳۹۰ مهر ۱۴, پنجشنبه

ھشدار ھوشيارانه خامنه اى عليه افشاگری در مورد اختلاس سه ھزارمىيليارد تومانى به رسانه ھاى ايران ! م.و.کوهگنجى.





ھشدار ھوشيارانه خامنه اى عليه افشاگری در مورد اختلاس سه ھزارمىيليارد تومانى به رسانه ھاى ايران !

خامنه اى ھشدار داد : "ادامه ھياھو و جنجال به خصوص اگر عده اى به دنبال استفاده ھاى ديگر از اين مساىل باشند، به صلاح نيست و ھمه بايد مراقب باشند.

"

خامنه اى افشاگرى در مورد بزرگترين دزدى تا کنونى دست اندر کاران و ياران ج.ا را به صلاح مردم ايران نمى داند . بر اثر بى دقتى مسولان بالا و دست اندرکاران مالى رژيم، گاه گاهى خبر از دزديھا ی بى کران و بى حد و مرز باند اخوندھاى حاکم به خارج از محيط خصوصی شان درز پيدا مى کند. دزدى سه ھزار ميليارد تومانى سران و اعوان رژيم نه اولين و نه ھم آخرين از اين نمونه ھا جيب بريھاى مردم ايران خواھد بود.

در سى و اندى سال که اين باند تبه کاربه نمايندگی از خدا بر اريکه قدرت سياسى تکيه زده و خدا را ھم گواه نمى گيرد، گذشته از در آمد بى کران نفت و ساير در آمدھا، بخش بزرگى از ميراث و يادگار ھاى تاريخى مردم ايران توسط قاچاق چيان و قاچاق فروشان داخلى و خارجى از ھمان روزھای آغازين انقلاب بھمن ٥٧ از طريق مرزھاى ھوايى، زمينى و دريايى به خارج ازايران سرازير شد و تاجايى که قاچاق فروشان بين المللى ھم در سر کيسه کردن مردم ايران سھم بسزايى از طريق غارت اشيا و عتيقه ھا بردند.

اما و چرا، جناب فقيه به جديت و ھوشيارانه به رسانه و دست اندرکاران ھشدار مى دھد که بگذارند، بخوان دزدان بزرگ، سر و ته قضيه را يک جورى ھم بياروند و موضوع خاتمه يابد. آنچه که تاکنون از اين نمونه ھا رو شده، مستقيم و غير مستقيم دست آخوندھا در کار بوده و قبل از آنکه فردى به اقتضاى زمان و شرايط خاص از حلقه زنجير جنايت مشترک کنده و قربانى شود، از خود جناب فقيه گرفته تا بقيه ديگر نزديکان به ماشين سرکوب و از بالاترين تا دون ترين مقامھا سھم دريافت کرده اند. از سھم امام حاضر و خمس و ذکات و نيز سھم امامھاى غايب و اىمه اطھار ھم که بگذريم، سھمى که خود جناب فقيه از ھر دزدى رسمى دربارى و سرکيسه کردن بيت المال دريافت مى کند، از رقمى نجومى سر در مى آورد. براى نمونه از ١٨ بيليون دولارى مى توان نام برد که از دست رنج زحمت کشان ايران که اندى پيش نصيب دولت ترکيه شد ويا بيش از يک بيليون دلار متعلق به آًقازاده مجتبی ايشان که دولت انگليس مسدود نمود اما گويا ھيچ اتفاقى پيش نيامده است. ھمچنين اختلاس بزرگ قبلى را که سھم خالص جناب خامنه اى از آن بيش از يک صد ميليون تومان بود را نيز نبايد از نظر دور داشت.

تا لحظه اى که قبيله مفسدان و شياطين از مقام و جايگاه خدايى فعلى خود با قھر انقلابى ھمه طبقات و اقشار مردم ايران به زير کشيده نشوند، انتظاراختلاسھاى بزرگ و بزرگتر را از رژيمى که در فساد خود پرورده شده، بايد داشته باشند. از ماھيت رژيم ج.ا و رھبرفقيه!!!!!! آن بر نمى آيد که قصد جلوگيری و يا حتی توان روحی تحمل افشای چنين اختلاسھايى را داشته باشند. اين رژيم در بطن خود تمامى بحرانھاى فساد انگيز را پرورده و پرورش خواھد داد و سرنوشت محتوم آن غرق شدن باتمام کليتش در منجلابى است که آفريده است و راه گريزی نيز برايش باقی نمانده است۔

م.و.کوهگنجى. ١٢ مھر ماه ١٣٩٠



۱ نظر:

  1. عباس از ایرانشهر۱۴ مهر ۱۳۹۰ ساعت ۱۴:۴۸

    در نامه شورای انقلاب فرهنگی که مهر آیت‌الله خامنه‌ای هم پای آن بود آمده بود که نباید گذاشت که جوانان بلوچ، درس بخوانند و باید جامعه بلوچ، را در فقر نگاه داشت.کسی نتواند دانشگاه برود و کسی نتواند زندگی خوبی داشته باشد. همه نکته‌های این نامه هنوز دارد اعمال می‌شود.

    پاسخحذف

نظرتان در مورد این مطلب بنویسید