۱۳۹۰ آبان ۷, شنبه

قابل توجہ آقای میربلوچ و دوستان!





۱- من سد در سد ضد ایران ھستم، چرا کہ استقلال طلبم۔ بر این باورم کہ آخرین میخ ِ تابوت ایران، دیری نخواھد گزشت کہ، کوبیدہ خواھد شد.
۲- من بہ ریشہ ھایم وابستہ ام، ریشہ ھای ما از شمال تا بہ جنوب، از شرق تا بہ غرب بلوچستان گستردہ است، بدون ھیچ گسستگی.


 ۳- دفاع بی مورد و جانانہ – شاید نادانستہ - ی شما از گذشتہ ی فارسھا، باعث شد تا بندہ بر اساس اسنادی معتبر،سھم این ملت را در ترقی مدنی و علمی جھان امروزین، نشان بدھم.
۴- حقیقت این است کہ جنابعالی غیر عادلانہ ملت حاکم ِ فارس را کہ تمامی ِ امکانات این مملکت را در اختیار داشتہ است، با ملت بلوچ کہ از سوی آنان تحت ستم و عقب ماندہ نگھداشتہ شدہ است مقایسہ نمودہ مسبب ِ اصلی تمام ِ بلایای ِ بلوچستان را ملت ِ بلوچ می دانید.
۵- بہ رخ کشیدن گزشتہ ی "ملت فرھیختہ ی فارس" و تحقیر ملت بلوچ، کارِ روزمرہ ی شماست۔ چنانچہ انکار کنید از نوشتہ ھای شما مثال خواھم داد.
۶- ھیتلر مردم یھود را قتل عام کرد، تمام دنیا او را نکوھش می کند، اما آیا کوروش کہ جنابعالی ترجمہ ی جعلی ِ کتیبہ ی او را در وبلاگ خود منتشر می کنید، منجی ِ عالم بشریت بود؟ آیا مردم ممالک مختلف کہ کوروش سرزمینھایشان را اشغال کرد برای او نامہ فرستادند کہ بیا ما را تحت بردگی ِ خود در آور و یا اینکہ سربازان او با دستہ ھای گل سرزمین ھای مردم را بہ اشغال در می آوردند؟ شما یک بام و دو ھوا قضاوت می فرمایید.
۷- حساب مردمانی کہ در ایران زندگی میکنند و پای صندوقھای رای می روند با آنانی کہ در خارج از کشور زندگی میکنند و ھیچ اجباری بہ خوردن مھر در شناسنامہ ھایشان نیست و مھمتر از ھمہ، مدعی مخالفت با جمھوری اسلامی ایران دارند، سواست. کسی کہ در خارج از ایران پای صندوق رای می رود، دانستہ جمھوری اسلامی ایران را تایید می کند.
۸- من از طریق دریافت یک ایمیل از دوستی کہ بہ صداقت وی ایمان دارم، از شرکت شما در انتخابات سال ۸۸ و دورہ ھای گزشتہ اطلاع پیدا کردم. من در دسترس جنابعالی نیستم کہ حقیر سعادت تماس با شما را داشتہ باشم۔ گمان شما مانند حدسیات قبلی اشتباہ است.
۹- اخلاق سیاسی حکم می کند کہ چنانچہ شما کسی را با نام و مشخصات کامل و اصلی می شناسید و وی برای معرفی خود از یک نام مستعار استفادہ می کند، او را افشا ننمایید، ولی جنابعالی عمداً اینکار را انجام می دھید، کہ خیلی نکوھیدہ است.
۱۰- آقای میربلوچ، از آنجاییکہ جنابعالی ابداً دموکرات نیستید و بہ آزادی ِ بیان اعتقادی ندارید، مسلسل در کار مدیران وبلاگھا دخالت می کنید، برایشان خط و نشان می کشید و آنان را تشویق بہ سانسور می نمایید۔ بگذارید جوانہ ی فرھنگ انتقاد و آزادی ِ بیان رشد نماید، اگر چہ بہ مذاق ِ من و شما سازگار نیاید!
سربلند باشید۔
سرسبز بات بلوچستان
بلوچ آزات




۴ نظر:

  1. چند سؤال کوتاه ازآقای لشکر ميربلوچزهـی.

    ۱ـ در چند انتخابات رژيم شرکت کرده ايد و کجا؟
    ۲ـ آيا فقـط برای رای دادن به سفارتخانہ رژيم در اسلو تشريف می بريد؟
    ۳ـ چرا تمام مطالبت را در سايت خودت نمی گذاريد؟
    ۴ـ آيا داشتن انتظار از پهره و سرزمين من کجاست برای نشر شايعات بی پايہ تان درست است ؟
    ۴ـ آيا برايت خيلی حياتی است کہ از جزئيات فعاليتهای بلوچان با خبر شويد؟
    ۵ـ چرا بارها پس از پخش شايعات عجيبت بلافاصله اقرار بہ اشتباه ، معذرت خواهی و توبه می کنيد؟ اينکار را تا کی ادامه خواهی داد؟
    ۶ـ چرا بہ شهيد رحيم زردکوهی توهين کرده ايد؟
    ۷ـ از تعقيب مجازی و توهين بہ محمد کريم، آزات، گوهرام و ... چه چيز عايدت می شود؟
    ۸ـ آيا بہ عواقب مخـرب فعاليتهای تجسسی ـ اينترنتی خود در باره بلوچان فکر کرده ايد؟

    بلوچ

    پاسخحذف
  2. In agha shayad masoliat dare az jai, shoma chera velkon nistid va azash tozih mikhahid?

    پاسخحذف
  3. اين سرلشکرکيه که اينروزها همه جا مطرحه؟ شايد ميره سفارت برای حلوا خوردن. منم باشم ازشراب مفت بدم نمياد.....

    پاسخحذف
  4. جمهوری استبدادی صفوی طی سه دهه گذشته با اعمال انواع فشارها و تبعیض ها و قتل و کشتار و شکنجه و محرومیت و آزار و اذیت روحی و از سویی ترفند و نیرنگ و حقه بازی و ادعاهای کاذب وحدت و تقریب گمان کرده که اهل سنت را به تسخیر خود درآورده است! غافل از اینکه مردم مظلوم اما مومن اهل سنت بیش از پیش بر عقیده و مقدسات خود چسبیده و به آن افتخار می کنند.

    پاسخحذف

نظرتان در مورد این مطلب بنویسید