۱۳۹۰ مهر ۲۹, جمعه

امروز می بینم دلتان گرفته



م.م.ریگی 



خواهر عزیز و کوچکم زهره خانم با سلام ودرود به شما وبه همه آن کسانی که قلبشان بخاطر بهروزی بلوچ و یا هر انسان و یا هر موجودی خدا آفریده ای می طپد ، قبل از هر چیز از شما شخصا ، از خسرو ملا زهی و میر بلوچ و



... جهت براه انداختن گفت شنودهای ما قلبا ، صمیمانه سپاسگذاری می نمایم. امروز می بینم دلتان گرفته ، شاید شما انتظارتان بیشتر از این بود که می بینید و می شنوید. موافقم با شما ،آنچه هویداست راندمان دل پسندی نیست. ولی به دلتان نگیرید ما دارای پیشینه سیاسی طولانی نیستیم ، در نتیجه آنچه می بینید نباید نطفه نهیلیزمی در اعماق افکارتان بکارد ، آنهایی که از دور مثل من زیاد حرف می زنند تأیین کننده اصلی نیستند ، متاسفانه مردم ما نمی توانند علایق و نظرات خود را با توجه به مشکلات و سد راههای مختلف آزادانه بیان نمایند و یا در مباحثات شرکت نمایند، من مطمئنم که خلق ما از رهبران خارجه نشینش هوشمند تر و هزار بار خردمند تر با واقعیات روبرو خواهد شد.شما همه به راه خود با آرامش و امید و آرزو ادامه بدهید، ما دعواهایمان هم با همدیگر است یعنی ما همه بلوچیم ، دیر یا زود به کمک افرادی مثل شما به یک توافق احتمالا خواهیم رسید چون آخر راه آشتی و توافق است. هر کس به این نتیجه نرسد طرد و منزوی خواهد شد. شما فعلا ما را ببخشید و براه پر ارزش خود همچنان ادامه بدهید. برای همه شما آرزوی موفقیت بزرگ دارم.







م.م.ریگی 












۱ نظر:

  1. دستکم 16 تن دیگر در صف اعدام در زاهدان
    بنا‌ به گزارش رسیده، حکم اعدام ۱۶زندانی دیگر در زاهدان صادر شده است. اتهام آنها اقدام علیه امنیت ملی عنوان شده است. بنا‌ به اطلاعات رسیده، از این ۱۶نفر، ۴نفر از طایفه حسین زهی، ۲نفر از طایفه ریگی و سایرین از طایفه نارویی هستند.

    پاسخحذف

نظرتان در مورد این مطلب بنویسید