۱۳۹۰ آبان ۵, پنجشنبه

هر قومی دارای نکات ضعف و مثبت است ولی تاریک اندیشان فقط نکات منفی را می بینند. /میر بلوچ



احساسات ضد ایرانی نویسنده در این مقاله کاملا آشکار است احتیاجی نیست که به مقالات قدیمی مراجعه شود.او فقط دنبال نکات منفی در تاریخ میگردد که عقاید ضد ایرانی خود را توجیه کند. هر قومی دارای نکات ضعف و مثبت است ولی تاریک اندیشان فقط نکات منفی را می بینند.

 
هیتلر عامل تمام بدبختیها را ملت یهود میدانست. زمانی هم که به قدرت رسید درکشتار یهودیان هیچ کوتاهی نکرد. کینه توزی باعث نفرت ، خشم و در نهایت خشونت میشود.
من رفتن به سفارت جمهوری اسلامی و رای دادن را بخشی از مبارزه بر علیه دیکتاتوری آخوندی میدانم. اگرمن اطلاعاتی و جاسوس بودم این مسیله را پنهان میکردم و شبانه به خود شما و دوستانتان نمیگفتم که به سفارتخانه رفته ام و رای داده ام. علت رای دادن را هم کاملا برای شما شرح دادم. اگر من و امثال من در رای گیری شرکت نمی کردند نمی توانستند در تظاهرات فریاد بزنند که "رای من کجاست؟" هدف میربلوچ افشای کسانی است که در پشت حجاب و در پستوی تاریک خود نشسته اند خود را نماینده ملت بلوچ میدانند. شعار تو خالی میدهند. ضد ملت ایران هستند.
من تعجب نمیکنم از کسانیکه شعار تجزیه طلبی میدهند ناسیونالیست دوآتشه هستند . در تظاهرات با پرچم های رنگارنگ بنام بلوچستان شرکت میکنند و به ایران رفت و آمد میکنند.
هیچ خطری هم آنها را تهدید نمی کند.
من واقعا شوکه شدم که یک نفر از دوستان قدیمی ،پس از بیش از بیست سال اقامت در اروپا و تحصیلات عالی از دانشگاههای غرب ، درمقابل یک اشتباه من ، متوصل به قسم و زن طلاق بشود. عزیزان قسم و زن طلاق متعلق به جوامع عقب مانده و ماقبل مدنیت است. در کشورهای که قانون و مدنیت حکمفرماست لازم به این چیزها نیست. این نشان عقب ماندگی فرهنگی است که ما هر جا میرویم با خود حمل میکنیم. 
من خود را عقل کل نمیدانم. در حد توان خودم آن چه را تشخیص میدهم درست است انجام میدهم اگر اشتباه رفته باشم از اشتباهات خود می آموزم و بهای اشتباهات را خودم می پردازم. 
حالا شما اسمش را هوچیگری یا هر اسمی دیگری می گذارید این انتخاب شما است . من به این نتیجه رسیدم که سر و کله زدن با بحث و جدل های بی حاصل جز تلف کردن وقت خودم ، بی نتیجه است. پس باید شیوه کار خودم را تغییر دهم. ترسم این است که این مساله حتی به جاهای باریکتر بکشد چون ماهنوز با فرهنگ انتقاد کردن و انتقادپذیربودن خیلی فاصله داریم. ما در غرب زندگی می کنیم از زندگی مدرن برخورداریم اما افکار و اندیشه ما هنوز به مدرنیته نرسیده است.
امروزاولویت مبارزه برای کسی انرژی و توانش را داشته باشد مبارزه با رژیم دیکتاتوری آخوندی است این بحث های انحرافی ما را از مسیر و هدف اصلی دور میکند
گلایه ای از خواهر عزیزم دارم که اجازه میدهند افراد بی هویت و بی نام و نشان هرگونه توهین و اتهامی که دلشان میخواهند بزنند بدون اینکه کسی آنها را بشناسد و یا مسولیتی را تقبل کنند. من قبلا" به شما و پهره پیشنهاد داده بودم که برای احراز از بحث و جدلهای بیهوده و اتهامات ناروا از انتشار مقالات بیهوده خود داری کنید ولی شما بدون هیچگونه مسولیتی با همان شیوه قبلی ادامه میدهید. لذا من در همینجا با شماخداحافظی میکنم
موفق و پیروز باشید
میربلوچ








دوست عزیز و محترم میر بلوچ 
گله و یا انتقاد شما را میپذیرم.دوست عزیز برای رسیدن به یک توافق سازنده ما باید بهای ان را پرداخت کنیم .من در روز چندین پیام و نظر را دریافت میکنم چه توهینهایی به خود این بنده ناچیز نمیشود اما هرگز میدان را خالی نکرده و نخواهم کرد میر بلوچ عزیز ما در این عصر مدرن هنوز قادر به تشخیص توهین از انتقاد نیستیم .من شخصا  بارها از دوستان به عنوان یک خواهر کوچک  خواهش و تمنا کرده ام از بکار بردن کلمات زشت  خوداری کنند چه بسا کسی به حرف این خواهر ناپخته خود گوش نمیدهد . و در انتقادات خود از کلماتی زیبا استفاده نمیکنند .بین این دو کلمه ..بشین و بتمرگ .چه معنا و مفهومی نهفته است .چه اشکالی وجود دارد ما بجای بکار بردن کلمه. بتمرگ .از کلمه ..بشین.. استفاده کنیم .من باور دارم شخصیت و افکار ما در نوع سخن گفتن ما تاثیر دارد باز بر این باور دارم کسی که ظلم و توهین را برای خود نمی پسندد .و ان را برای کس دیگری پسندیده میداند غیر قابل قبول است ..بسیاری از عزیزان بنده را به گناه نکرده سزا میدهند و آنگونه تند و خشن و زشت و زننده پیام میدهند خودم باورم نمیشود 
من به همه شما دوستان افتخار میکنم و همه شما را دوست دارم و یقین دارم همه ما عضو یک خانواده هستیم و برای همیشه و در هر شرایطی در کنار هم خواهیم ماند با هر نوع و تفکر و اندیشه ای که داریم 
سر بلند و پیروز باشید 
کوچک همه شما 
زهره بلوچ 


۳ نظر:

  1. آذربایجان:

    برتری طلبی نژادی در بین برخی از ایرانیها از چیست؟


    http://www.azer-online.com/azer/?p=10283

    پاسخحذف
  2. Once Balochistan becomes an Independence state China is finished

    http://mp3skull.com/mp3/balochistan.html

    پاسخحذف
  3. http://www.4shared.com/video/ViT_6YNP/7ghesse-az-baluchestan-05.htm

    پاسخحذف

نظرتان در مورد این مطلب بنویسید