۱۳۹۰ شهریور ۱۸, جمعه

"میـــرسوبان بلوچ" آمده است برای تشدید اختلافات اپوزیسیون!



فکر میکنم حزب الله خمینی و خامنه ای اینبار بنام « میر سوبان » زبان باز کرده است . در شرایطی که مردم آذربایجان نیز به جنبش سراسری مردم ایران برای سرنگونی حکومت پیوسته اند ، در شرایطی که نفس های رژیم پوسیده حاکم بر ایران بر اثر مقاومت و مبارزات مردم ایران از یکسو و ازجانب دیگر افشاگریهای وسیع نیروهای اپوزیسیون بلوچ و غیر بلوچ به شماره افتاده است

، حزب الله به مکری جدید روی آورده است و با نام یک بلوچ بنام « میر سوبان » وارد گود شده تا اختلافات را در درون نیروهای اپوزیسیون بلوچ تشدید نموده ، تا شاید از شدت مبارزات آنها کاسته شده و شاید آنها را به جنگ اندازد !



حزب الله بنام میر سوبان به روحانیون بلوچ هشدار داده و میگوید : آزادیخواهان ، مبارزان و استقلال طلبان بلوچ خواهان حاکمیتی غیر مذهبی یعنی ضد مذهبی هستند و چنانچه آنان بقدرت برسند ، به باز خواست از آنان روی میاورند !!!! زهی بیشرمی و زرشک حزب الله میر سوبان . چرا که نوع نظام را مردم انتخاب میکنند و نه یک حزب و چند نفر و در ثانی هیچ کسی حتی روحانیانی که خواهان حاکمیت غیر مذهبی هستند ( همچون آیت الله بروجردی ، آیت الله منتظری و ...) نگفته اند که خواهان حاکمیتی ضد مذهبی هستند . اسکولار ها خواهان جدایی دین از مذهب بوده و میباشند یعنی افراد را نه بر اساس دیدگاه و مذهب و دینشان بلکه بر اساس اعمالشان قضاوت مینمایند .
 در حاکمیت اسکولارها ساختن کلیسا ، مسجد و ... از جیب علاقمندان آن حرکت و مذهب آزاد است ، خواه تهران باشد ، خواه واشنگتن ، لندن ، زاهدان و یا غیره .چگونه است که اهل تسنن در مسکو ، پکن ، لندن ، پاریس و ... دارای دهها مسجد هستند اما در تهران ، اصفهان و ... نمیتوانند با خرج و پول خویش مسجدی بسازند ؟ حزب الله میر سوبان از فرهنگ انساندوستی بلوچها و حتی مذهبشان بویی نبرده است . در سالهایی که حکومت امیر عبدالرحمن خان دست به کشتار تشیع در کابل ، بامیان و ... زد ، این مردم بلوچ بودند که با خطرات فراوان ، به این کشتارهای پادشاهان کابل مخالفت نموده و بسیاری از این هزاره های شیعه مذهب را از افغانستان به بلوچستان کوچانده و پناه دادند و برایشان ، زمین و ماوا دادند( این افراد تا هنوز در محله هزاره نشین کویته مسکن و ماوا دارند و خاطرات کشتارهای شاهان کابل را از نیاکان خویش شنیده و بیاد دارند و بیاد دارند که چگونه مردم سنی مذهب بلوچ جانهای آنها را از مرگ و نیستی نجات داده اند و در این راه دهها بلوچ توسط ایادی شاهان کابل به قتل رسیده اند .)
حزب الله میر سوبان در سایت خویش که شامل هشت نوشته و « نقد » مششع است ؛ کلمه ای نه تنها از خواستهای مردم بلوچ ننوشته است ، بلکه حتی کلمه ای از فریادهای جانکاه رهبران مذهبی بلوچستان و خواسته هایشان ننوشته است ( رجوع کنید به : http://souban.blogsky.com/page/1/ ) ، چرا که نه احساسش را داشته و دارد و نه وظیفه حزب الله چنین است . به هر حال حزب الله در تلاش است جایی با کشتار ، جایی با ترور ، جایی دیگر با اختلاف انداختن و جایی دیگر با چهره نقاب زده ... باید گول چنین شیادیهای پست را نخورد و نباید از چنین منابعی درس اخلاق و انسانیت را خواند که در آنجا جز پستی و رذالت چیز دیگری نیست و حتی به خود و سردمدارانشان نیز رحمی ندارند . از جنگ و فتنه مذهبی و ... بدور که این خواست اهریمنان قمی است . میر زاده عشقی چه خوش گفته است : ای قم تو چه خاکی که چه ناپاک نهادی تو شهر فسادی ..
 کریم بلوچ 

۱ نظر:

  1. آقای کریم خان بلوچ غصه نخورید ای راد مرد بزرگ ! این آذری ها عجولانه عمل کرده و همیشه ناجی ایران و ایرانی بوده اند و احتمالا این بار هم خواهند بود . شما نمی دانم که کدام کریم اکرم هستید مرا عفو بفرمایید ولی شکی نیست که ایران را از فراز کوه های اسکاندیناوی تحت نظر دارید ، باز هم غصه نخورید، از جایی که آقای میر سوبان نظاره گر است خوشبختانه همه چیز خوب وروشن دیده نمی شود منظورم فراز کوه تفتان است چون خیلی کوتاه است. این میر سوبان راستش را بپرسی یک عبب دیگر هم در کارش است و آن اینکه فحش و دشنام را به این و آن بلد نیست. متاسفیم ولی غصه نخورید از شما و دوستان خیلی مودب شما بزودی یاد خواهد کرفت.

    پاسخحذف

نظرتان در مورد این مطلب بنویسید