۱۳۹۰ شهریور ۱۵, سه‌شنبه

به خود می بالم که اجدادم هر گز برده نبوده اند.





آقای -آزات؟ حرف هایت بوی بردگی بیشتر دارد تا آزات بودن. من محمد ریگی هستم. به خود می بالم که اجدادم هر گز برده نبوده اند. خان بودن در جهانی که شما زندگی می کنیدالیت بودن نامیده میشود . من از الیت بلوچستان هستم . می خواهم مردم سر زمین من مثل خودم الیت گونه فکر کنند و نه مثل آنانی که بوی بردگی از تار و پودشان غوغا می کند
. شما آقای میر بلوچ را دوست ندارید مشکل شماست . ایشان هم از اسمشان پیداست که الیت زاده اند و هم از اندیشه شان. شما ادعای اسپارتاکوس بودن دارید ، موفق باشید ما دشمن شما نیستیم چون واقعا آزاده اندیشیم. ولی در جهان امروز بدون داشتن میرها ، ریگی ها و خاشی ها آیا می توانید استقلال بدست آورید . ما با اجازه و بدون اجازه شما بلوچ هستیم و بر عکس به بلوچ بودن شما شک واقعی داریم ، تقصیر میربلوچ نیست که با شما موافقت نمی کنیم ، با اجازه شما ما هم دانشگاه دیده و تحصیل کرده ایم و می توانیم خودمان فکر کنیم و تصمیم بگیریم. پارس ها شما را دوست ندارند دلیل برایمان نیست ، ما هم از بار عشق وافر به آنان خسته نیستیم.از دیدگاه ما جهان سیاست پیچیده تر از رمان عشقی پراندن است.

محمد ریگی



 


میربلوچ 


زهره خانم خیلی متاسفم که اجازه میدهید افراد بی نام و نشانی که روحشان با خشم و کین آلوده است به تخریب دیگران بپردازند. آیا شما در این میان هیچ مسولیتی احساس میکنید؟ آیا شما خودتان نمیدانید که میربلوچ کلونی ندارد و این شهامت را دارد که نظریه خود را بدور از ترس ترشرویان ابراز کند. آیا شما نمیتوانید آن کسی که میگوید "نوشته های میربلوچ صنار ارزش علمی ندارد" بپرسید که درجه علمی خود آقا چیست؟ خانم محترم این سبک وبلاگ نگاری شما پراکندگی و دلسردی برای بسیاری ایجاد خواهد کرد. اگر شما خودتان با این آقایان همراه هستید بحث دیگری است. من در اینجا اعلام میکنم که خط و مرز من با تجزیه طلب و استقلال طلب مشخص است و من با این دوستان هیچ بحثی ندارم. بگذارید همانطور که دلشان میخواهد آنان یک تاز در "سرزمین من کجاست باشند"

والسلام

میربلوچ
میر بلوچ گرامی 


انتقاد شما بجا و درست است!! اما در رابطه با همراهی من با نظر دهندگان اشتباه فکر میکنید هیچکدام از نظر دهندگان را نمیشناسم 



اگر یادتان باشد بنده بخاطر انتشار مقالات شما در وبلاگ پهره مورد انتقاد قرار گرفتم و بنده را با شما همراه و همگام قرار دادند حالا 



از طرف شما دوست بزرگوار انتقاد میشوم انتقاد شما را میپزیرم و مقاله که فرمود ه بودید حذف خواهد شد از شما انتظار میرود 



منصفانه تر قضاوت کنید چون وبلاگ سر زمین من کجاست به‌‌ هیچ گروه و حزب خاصی‌ وابسته نیست و متعلق به‌‌ همه شما مردم 



خوب سر زمینم است 



سر بلند و پیروز باشید 



زهره بلوچ


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

نظرتان در مورد این مطلب بنویسید