۱۳۹۰ مهر ۴, دوشنبه

سخنی کوتاه با خوانندگان محترم سرزمین من کجاست



خوانندگان محترم . وبلاگ سر زمین من کجاست 

این وبلاگ قصد تخریب و یا توهین به اشخاص و احزاب و یا گروه ها را ندارد وبلاگی است برای انعکاس دیدگاهای مفید و مثبت شما .یقینا  همه ما دارای سلیقه های متفاوت هستیم  و هر کدام از یک زاویه خاص به دنیای پیرامون خود نگاه میکنیم برداشت و نتیجه گیریها ی همه هم متفاوت است

. بارها از دوستان و خوانندگان عزیز خواسته ایم از توهین و یا تحقیر اشخاص پرهیز کنند 

ما مشکل  در انتخاب اسم مستعار نداریم  مشکل این است دوستانی بدون دلیل و مدرک  افراد را مورد سر زنش قرار میدهند و ما از انتشار مطالب آنان خوداری کرده ایم .افرادی که کپی سخنان و مطالب دیگران را برای ما ارسال میکنند مسولیت ان هم به عهده خود  آنان است و ما در این زمینه هیچگونه مسولیتی نداریم .زیرا ممکن نیست ما به تمام وبلاگها و وبسایتها سر زده و مطالب را با هم مقایسه کنیم . انتظار داریم خوانندگان محترم برای هر چه بهتر شدن و مفید بودن وبلاگ سر زمین من کجاست همکاری کنند و ما از پیشنهادات و انتقادات  شما استقبال میکنیم 

آرزوی توفیق برای شما خوانندگان محترم 

سر زمین من کجاست 

۱ نظر:

  1. بالاچ دودازھی۶ مهر ۱۳۹۰ ساعت ۷:۰۴

    با درود و خسته نباشيد خدمت زھره خانم و مريمخانم بلوچ دو يار غار و شفيق خستگی ناپذير يکديگر در مديريت وبلاگ سرزمين من کجاست۔
    سخن کوتاه شما با خوانندگانتان بسيار پر محتوا، گويا و ضرورت تداوم سازنده تر شدن کار با ارزش شماست۔
    امروز با چھره جديد سرزمين من کجاست روبرو شدم که برايم نا آشنا آمد و برای لحظاتی در ماتم فرو رفتم که مبادا ھک شده باشد۔ اما با اندکی دقت لبخندی رضايت آميز بر چھره ام نشست که حتی اطرافيانم متوجه ھر دو حالت روحی ام شده بودند۔ توضيح دادم وآنان نيز به من حق دادند که چنين شده باشم۔
    اين چھره جديد سرمين من نيز با اينکه با رنگ ولعاب جذاب و چشم نواز آميخته نيست اما محاسن خود را دارد و آن اينکه مجموعه آرشيو و در واقع ھستی و سرمايه تمام اين وبلاگ صادقانه در کف دستان شما گذاشته شده و تقديم حضور مراجعه کنندگان ميگردد۔ با اين وجود به نظر من در دنيای مجازی و رنگارنگ کنونی، اندکی پودر و کريم ماليدن به صفحات آن، که روحيه مراجعه کنندگان وبلاگ را قدری از خمودگی و خستگی ناشی از کار روزانه در ميآورد خالی از لطف نخواھد بود۔ در عين حال دسترسی داشتن به آرشيو وبلاگ با ھمين راحتی و سادگی که ھم اکنون ميباشد نيز لطف و مفاد خود را خواھد داشت۔ حال چگونه ميتوان اين دو ساختار را بھم تلفيق داد مشکلی است که فقط از عھده کاردانان بر ميآيد ۔ پيروز و شاد باشيد۔

    پاسخحذف

نظرتان در مورد این مطلب بنویسید