۱۳۹۰ شهریور ۱۷, پنجشنبه

این روزها در دنیای مجازی که دنیای ارتباط جهانی است ما توانستیم نقش مثبتی داشته باشیم ؟



این روزها در دنیای مجازی که دنیای ارتباط جهانی است ما توانستیم نقش مثبتی  داشته باشیم ؟

من بعنوان یک بلوچ تاکنون آز خواندن مطالب دوستان در وبلاگهای بلوچی هر گز نتیجه مثبتی  را بدست نیاوردم اگر در یک مقاله و تحلیل. اندک به مسائل مفید ی پرداخته شود آز هر طرف به نویسنده ان حمله میشود یقین دارم هنوز ما به جایگاه والای فکری نرسیده ایم و درک درستی آز انتقاد را نداریم توهین و تحقیر را انتقاد میدانیم چرا ؟

هیچ شخص و حزب و گروه مقدس نیست  باید ضعفها و کاستیها ی آنان را با منطق و دلسوزانه و محترمانه به آنان گوشزد کنیم و آنان  هم به انتقادات مردم توجه کنند  و نقاط قوت و ضعف  خود را تشخیص و اصلاح کنند سر کول هم رفتن نه دردی را آز جامعه ما دوا میکند !! حتی نمکی است که بر زخمهای دیرین و کهنه ما پاشیده میشود . در وبلاگ سر زمین من کجاست . مقالات زیادی منتشر شده  آز جمله مقالات میر بلوچ   و کو هگنجی و ازت بلوچ و محمد کریم و ....که مطالب این نویسندگان برای خودشان بسیار جالب و خواندنی است . میرسوبان که دست همه را آز پشت بسته ازت بلوچ همه را دیوانه و فقط خودش را عاقل میداند من آز مطالب آقای میر بلوچ و کوهگنجی متوجه شدم که با روشن بینی به مسائل روز پرداخته بودند ولی با این وجود در لابلای جملات  تند خویی هویدا بود. خدا آخر عاقبت همه را به خیر کند .نمیدانم عاقبت این مردم چه خواهد شد .

ملازهی 

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

نظرتان در مورد این مطلب بنویسید