۱۳۹۰ شهریور ۱۷, پنجشنبه

داماد امام جمعه زاهدان به ۱۰ سال حبس محکوم شد







گفته می شود حافظ محمد اسماعیل ملازائی، داماد مولوی عبدالحمید، امام جماعت مسجد مکی اهل سنت زاهدان است که آبان ماه سال گذشته به اتهام جاسوسی در زاهدان دستگیر شده بود.
داماد امام جمعه زاهدان به ۱۰ سال حبس محکوم شد



دانشجونیوز: دادستان زاهدان اعلام کرده است که محمد اسماعیل ملازائی به جرم «جاسوسی» به قصد «اقدام علیه امنیت ملی» به ۱۰ سال حبس محکوم شده است.
به گزارش خبرگزاری دولتی ایسنا، محمد مرزیه، دادستان عمومی و انقلاب زاهدان در عین حال گفته است که او با یکی از سفارتخانه‌ها ارتباط داشته و با استفاده از کلمات رمز اطلاعات مختلفی را در اختیار عناصر اطلاعاتی این سفارتخانه در دوبی می‌گذاشته است.
آقای مرزیه همچنین بدون بردن نام کشور خاصی گفت: این فرد پرونده افراد مجرم این کشور را که در ایران دستگیر شده بودن، پیگیری می‌کرد و به دنبال آزادی آنها بود.
گفته می شود حافظ محمد اسماعیل ملازائی، داماد مولوی عبدالحمید، امام جماعت مسجد مکی اهل سنت زاهدان است که آبان ماه سال گذشته به اتهام جاسوسی در زاهدان دستگیر شده بود.
همان زمان، برخی رسانه‌ها و از جمله پایگاه اطلاع‌رسانی اهل سنت ایران «سنی آنلاین» دستگیری او را در ارتباط با موج حملات و اعمال فشار بر جامعه اهل سنت ایران دانسته بودند.
دادستان زاهدان با تائید این خبر اعلام کرده که: «محمد اسماعیل ملازهی» را به اتهام جاسوسی به قصد اقدام علیه امنیت ملی کشور به ۱۰سال حبس محکوم کرد.
وی افزود: محمد اسماعیل ملازهی معروف به «ابوجان» فرزند محمد اسلام به اتهام جاسوسی، سوم آبان ماه سال ۸۹ در زاهدان دستگیر و پرونده وی با صدور قرار مجرمیت و کیفرخواست ۲۵ بهمن ماه ۸۹ به دادگاه ارسال شد.
مولوی عبدالحمید از جمله کسانی است که در سال‌های گذشته از نحوه برخورد حکومت با اعتراض‌ها و انتقادها، افزایش اعدام‌ها و اعتراف گرفتن با اعمال فشار و شکنجه انتقاد کرده بود.
او همچنین در مورد برخورد حکومت با معترضان به نتایج انتخابات دهمین دوره ریاست جمهوری ایران گفته بود که «اعتراضات و مسائلی که در کشور به وجود آمده حکایت از مطالباتی دارد که بی‌پاسخ مانده است. این اعتراض‌ها باید شنیده شود و سیاست‌های نادرستی که موجب آن شده‌اند تغییر کند».


۱ نظر:

  1. اذیت و آزار و زندانی کردن هزاران فرزند آزادی خواه ایران بالاخص فرزندان دلیر بلوچ توسط ایادی و اوباش رژیم ولایت فقیه محکوم است. رژیم جمهوری اسلامی وقتش تمام شده ، باید برود این خواست ملل متمدن ایران زمین است. زندانی کردن تمام ایران هم آنرا نجات نخواهد داد. بر عکس سرعت سقوط آنرا شدت می بخشد. آخوندها! وقت خدا حافظی با شماست. بهتر و بجاست که خودتان بروید. انقلاب کشور ما را نابود خواهد کرد . انتخاب با شماست اگر نروید بعد از سوریه نوبت ایران می رسد.ما می خواهیم که این گذار متمدنانه تر از جهان دیگر باشد . ولی فرشته نیستیم. تنها خدا راندمان انقلاب را می داند.

    پاسخحذف

نظرتان در مورد این مطلب بنویسید