۱۳۹۱ مهر ۱۹, چهارشنبه

قرائتی: در هر کشور دانشگاه بیشتر باشد، فساد هم بیشتر است


دبی-العربیه.نت فارسی
محسن قرائتی روحانی محافظه کار و رئیس ستاد اقامه نماز در ایران گفته است که در هر کشوری که دانشگاه بیشتری باشد، فساد در آن نیز بیشتر است.

به گزارش خبرگزاری "ایسنا" محسن قرائتی چهارشنبه 10-10-2012 در پنجمین جشنواره ملی علمی كاربردی، با بیان اینكه نباید ازدواج‌ را در دانشگاه‌ها نهی كنیم، اظهار كرد: "دو سوم دین مربوط به ازدواج است، اگر رابطه حرام زیاد است، باید با ازدواج جلویش را گرفت و راهی دیگر جز ازدواج نیست."


وی همچنین با تاكید بر اینكه باید با دانشجوها رفیق شد، تصریح كرد: "طبق آیه ‌ای از قرآن، معلم خوب باید از مردم، در مردم و با مردم باشد. بنابراین ایجاد ارتباط عاطفی با دانشجویان و همچنین دادن شماره تلفن افراد اسلام ‌شناس در دانشگاه می‌ تواند تا حدود زیادی مشكلات دانشجویان را حل كند."

قرآئتی با اشاره به تاثیر صحبت‌ های خصوصی با دانشجویان، تاكید كرد: "گاهی باید با یك دانشجو خصوصی صحبت كرد، تا تاثیر كار خود را ببینیم. عضو هیات علمی شدن و مدرك دكتری مهم نیست، بلكه مهم این است كه چه كار خوبی انجام داده‌ایم كه جزو وظایفمان نبوده است."

قرائتی همچنین خواستار ایجاد یك سایت طنز حلال در دانشگاه‌ها شد و گفت: "باید شرایطی فراهم كنیم كه به جای مسخره كردن قومیت‌ های مختلف و به جای اینكه به هم بخندیم، با هم بخندیم و طنز را به صورت حلال داشته باشیم."

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

نظرتان در مورد این مطلب بنویسید