۱۳۹۰ دی ۱۷, شنبه

سایت «ر‌ها پرس» وابسته تیم احمدی‌نژاد: هاشمی می‌خواهد کار احمدی‌نژاد را تمام کند


دیگربان : سایت نوپای «ر‌ها پرس» وابسته به تیم احمدی‌نژاد گزارش کرده اکبر هاشمی رفسنجانی و محمدرضا باهنر به همراه دیگر محافظه‌کاران قصد دارند با فشار بر علی خامنه‌ای٬ دولت دهم را «سرنگون» کنند.


«ر‌ها پرس» روز جمعه (۱۶ دی) نوشته است «عده‌ای از افراد رده بالای چند حزب به این جمع‌بندی رسیده‌اند که سکوت رهبری در قبال جریان انحرافی دوام چندانی نخواهد داشت لذا باید قبل از شروع وقت اضافه، گل طلایی را» بزنند.
این سایت با اعلام نام اختصاری محمدرضا باهنر٬ نوشته که وی در نشستی گفته است: «سکوت رهبری در قبال جریان انحرافی کاملا شکننده بوده و بعید نیست حتی ایشان در دقیقه ۹۰ از لیدر جریان انحرافی حمایت هم کند.»
آن‌طور که «رها‌ پرس» نوشته است٬ آقای باهنر این مطلب را پس از دیدار با اکبر هاشمی رفسنجانی اعلام کرده است.
این سایت همچنین نوشته که هاشمی «در دیداری که با یکی از مقامات عالی نظام {خامنه‌ای} داشته با ادبیات خاص خود به شکلی وارونه نظام را تهدید به انتقام‌گیری کرده است.»
به نوشته «ر‌ها پرس» آقای هاشمی پس از دیدار با رهبر جمهوری اسلامی «در سایت شخصی خود نامه‌ای تاریخی را با تیتر خاص و مقدمه‌ای تهدیدآمیز منتشر کرده است.»
اکبر هاشمی رفسنجانی٬ رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام چند روز پیش از برگزاری انتخابات ریاست جمهوری سال ۸۸ نامه‌ای سرگشاده به رهبر جمهوری اسلامی نوشت که چندی پیش این نامه را در سایت خود بازنشر کرد.
نامه بدون سلام رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام با خشم محافظه‌کاران حامی علی خامنه‌ای مواجه شده است.
این سایت در ادامه نوشته است: «جریان فتنه که این‌بار بازیگرانی قدرتمند‌تر و به مراتب خطرناک‌تر دارد، نوک پیکان حمله را موازی با منتخب مردم به سمت شخص رهبری نشانه رفته است.»
«ر‌ها پرس» افزوده که «این عده با دانستن حرف اصلی رهبر معظم انقلاب تصمیم گرفته‌اند پیش از مشخص کردن خطوط و تکلیف، به قول خودشان تکلیف را یکسره کنند.»
آن‌طور که این سایت وابسته به تیم احمدی‌نژاد ادعا کرده «همه شواهد و قرائن موجود نشان می‌دهد به جوخه‌های آموزش دیده دستور آماده‌باش برای یک حرکت نهایی و تمام کننده داده شده است.»
به نوشته این سایت «اختلال در شبکه همراه و اینترنت کشور، نوعی آماده‌سازی روانی برای قطع یک یا چند روزه این شبکه‌ها و اجرای عملیات موسوم به تمام کننده می‌باشد.»
«ر‌ها پرس» در پایان گزارش خود احتمال داده است: «نقشه جوخه‌های فوق‌الذکر با یک خودزنی یا رد شدن از خط قرمز تعیین شده از طرف رئیس جمهور کلید خواهد خورد.»
به نوشته این سایت «این عده قصد دارند به اسم دفاع و طرفداری از دولت جوخه‌های فوق‌الذکر را به سطح خیابان‌ها آورده و دست به سلسله عملیات‌های خراب‌کاری یا اغتشاشات مهندسی شده بزنند و سپس با برخوردی شدید و قهرآمیز ماجرا را به اصطلاح تمام کنند.»
«ر‌ها پرس» با اعلام این هشدار از حامیان احمدی‌نژاد خواسته است: «در صورت وقوع هر حادثه غیرمعمول و ناگواری، بر خود مسلط بوده و به هیچ فراخوان یا دعوت به تجمع غیرقانونی جواب مثبت ندهند.»
این سایت وابسته به تیم احمدی‌نژاد در شرایطی این ادعا‌ها را مطرح کرده که پیش‌تر گروهی از محافظه‌کاران اعلام کرده بودند رئیس دولت دهم و نزدیکان وی قصد دارند منتقدان و مخالفان محافظه‌کار خود را به هاشمی بچسبانند تا آن‌ها را از چشم مردم بیندازند.
عباس سلیمی نمین٬ رئیس دفتر تدوین و مطالعات تاریخی ایران نیز پنجشنبه گذشته گفت: «نقد احمدی‌نژاد در شرایط کنونی به هاشمی رفسنجانی نقد قدرت است و اصولی نیست. او بنا دارد از هاشمی برای قطب‌بندی جامعه استفاده کند.»


۲ نظر:

  1. ttp://www.tafakoresabz.com/629-%D8%A2%DB%8C%D8%A7-%D9%85%D8%A7-%D8%A7%DB%8C%D8%B1%D8%A7%D9%86%DB%8C%D8%A7%D9%86-%D9%85%D8%B3%D9%84%D9%85%D8%A7%D9%86%DB%8C%D9%85-%D8%9Fآیا ما ایرانیان مسلمانیم ؟
    برای یک نظام اسلامی ، پیوستن بیش از 500 نفر به مسیحیت در عرض مدتی کوتاه و بواسطه اعمال مدعیان دین ، باید لکه ننگینی باشد . حال حساب کسانی که به فرقه بهاییت گرویده اند یا به کل از دین بری شده اند جداست و چه کسی میخواهد پاسخگو باشد خدا می داند .

    پاسخحذف
  2. ttp://www.tafakoresabz.com/629-%D8%A2%DB%8C%D8%A7-%D9%85%D8%A7-%D8%A7%DB%8C%D8%B1%D8%A7%D9%86%DB%8C%D8%A7%D9%86-%D9%85%D8%B3%D9%84%D9%85%D8%A7%D9%86%DB%8C%D9%85-%D8%9Fآیا ما ایرانیان مسلمانیم ؟
    برای یک نظام اسلامی ، پیوستن بیش از 500 نفر به مسیحیت در عرض مدتی کوتاه و بواسطه اعمال مدعیان دین ، باید لکه ننگینی باشد . حال حساب کسانی که به فرقه بهاییت گرویده اند یا به کل از دین بری شده اند جداست و چه کسی میخواهد پاسخگو باشد خدا می داند .

    پاسخحذف

نظرتان در مورد این مطلب بنویسید