۱۳۹۰ دی ۱۸, یکشنبه

باید گفت ان الله وان علیه راجعون


تصویر از عیدو بامری است 
باید گفت ان الله وان علیه راجعون
بزودی خبر قتل وترور عبدالله منتشر میشود این اقا از دوستان وهمراهان شهید عیدوک بامری میباشد وی از طایفه لاشاری است سالها است که با حکومت درگیری داشته ومرتکب قتلهای شده واخرینش قتل گل محمد بلوچ لاشاری بوده که در کراچی اتفاق می افتد گل محمدپدر زن وی بوده گل محمد از طایفه سرحه ای ودارای قوم خویش زیادی است وی فراموش میکند عیدوک بامری پس از تسلیمی بقتل رسید
عموی عیدوک بنام اگیخان هم پس از تسلمی بقتل رسیددادکریم لاشاری فامیل وی هم پس از تسلیمی بقتل رسید وجلال شهمراد ازباغیلاشاری پس از تسلیمی بقتل رسیداینها چند نمونه بود وبلکه دهها وصد ها بلوچ پس از تسلیمی کشته میشوند اطمینان داشته باشیم تامینی عبدالله مدت زیادی دوام ندارد وبراه همان دوستان واشنایانش خواهد رفت کار وکردار ورفتار این حکومت تا بخال این بوده هر گاه کسی را سپاه تامین بدهد اطلاعات وی را بقتل میرساند وبرعکس پس باید از هم اکنون فاتحه عبدالله را خواند شما مدیر مخترم وبلاگ این یاداشت مرا برای روز مباد نگهدارید منتظر سرنوشت شوم عبدالله باشید
نظر یک کاربر 

۲ نظر:

  1. بلوچستان عبدالمالک، مقام مسوول ناحيه مزان سر که سه مرزبان ايراني در آن‌جا دستگير شده‌اند گفت: ما پرونده قتل را عليه اين سه ايراني ثبت کرده‌ايم و آن‌ها را به دادگاه تحويل خواهيم داد.

    در صورت صحت سخنان عبدالمالک کار آزادسازی مرزبانان سیستان و بلوچستان سختر خواهد شد.

    پاسخحذف
  2. خدا خودش بر اين بندگان فراموش شده خود رحم کند


    ولايت فقيه ستون اصلی ديکتاتوری حاکم است. با داشتن مترسکی بنام ولی فقيه، نماينده امام زمان، جانشين خدا و ارتباط دادن اين پديده ضدبشری با دنيای روحانی سردمداران نظام ديکتاتوری حاکم در رؤيای حاکميتی ابدی غرق هستند. با خودبزرگ بينی بيمارگونه ای مقوله مديريت جهانی را بلغور می کنند. اين همه برای در بند نگه داشتن دهها ميليون انسان بدبخت و بيچاره ايرانی، چپاول و غارت اموال مستضعفان و بالا کشيدن پول نفت. قضيه دنباله دارد نظام فاسد ولايت فقيه بطور عمدی ايران و مردم فلکزده ايران را بطور کامل در رهن روسيه و چين گذاشته اند تا چند صباحی بيشتر از بالای منابر پوسيده خرافات پخش کنند.
    گويا خدا هم بر اين مردم غضب کرده و آنها را به حال خود و در دنيای توهمات و خرافه پرستی رها کرده است! حکومت جهل ولايت بزرگترين سزا و مجازات دسته جمعی ايرانيان بيچاره و ظلم پذير است.
    خدا خودش بر اين بندگان فراموش شده خود رحم کند و با دست توانای خود ولايت جهلا را خاتمه دهد. آمين يا رب العالمين!

    پاسخحذف

نظرتان در مورد این مطلب بنویسید