۱۳۹۰ بهمن ۲, یکشنبه

قیمت هر برنج 20 کیلویی در نیکشهر به 52 هزار تومان رسید


براستی  قیمتها در روستا و محل سکونت شما در چه حد است آیا هیمن قیمتها حاکم است یا نه بیشتر است.؟ وضع و حال شما چطور است؟ از ما بهتره؟یا...

پایگاه اطلاع رسانی نیکشهر: اگر شما سری به بازار زده باشید قیمتها به حدی بالا رفته که کم درآمدها توان نگاه کردن اجناس و پرسیدن قیمتها را ندارند قیمت برنج 20 کیلویی که یکسال پیش کمتر از 20 هزار تومان بود اکنون برنج 20 کیلویی به بیش از 52 هزار تومان رسیده است.
 وقتی امروز به بازار مراجعه کردم به گفته فروشنده برنج امروز(02/11/1390 صبح یکشنبه) همین قیمت است اگر بعد از ظهر یا فردا و یا روز دیگری بیایی بیشتر از اینها است شاید دو برابر شود. قیمت دیگر اجناس هم در بازار به حدی بالا رفته که نگو و نپرس؟
به گفته تعدادی از برنج فروشان شهر نیکشهر که از قیمتها شوکه شده اند و می گویند واقعا بازار را چه شده و یکی با شوخی می گوید خدا خودش رحم کند شاید قیامت نزدیک است که ما خبر نداریم.(گرانی اجناس تا این حد...)

قیمت امروز برنج امروز, سوم بهمن ۱۳۹۰ برابر با بيست و سوم ژانويه

 قیمت برنج بیست کیلویی در بنت ۵۵۵۰۰ تومان و در فنوج ۵۵۰۰۰ تومان در کتیچ ۶۰۰۰۰ هزار تومان و در گیران ۶۵۰۰۰  شده و مردم فقط بجای خرید میتوانند به  گونیهای برنج نگاه کنند 

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

نظرتان در مورد این مطلب بنویسید