۱۳۹۱ دی ۱۴, پنجشنبه

فاش شدن تصاویر ساختگی تجاوز مخالفان سوری به یک دختر ،این فیلم توسط تلویزیون "الدنیا" تهیه شده است

تازه ترین تصاویر درز یافته توسط جدا شدگان از رژیم دمشق فاش کرد که حامیان بشار اسد برای تروریست نشان دادن و بد نام کردن مخالفان ، دست به نشر اعتراف های ساختگی از جمله در زمینه "تجاوز به زنان" زده اند. 

در این فیلم که توسط تلویزیون "الدنیا" وابسته به رژیم سوریه تهیه شده ، یک دختر جوان با ظاهر شدن در مقابل دوربین ، نیروهای ارتش آزاد در شهر حرستا در حومه دمشق را متهم می کند که او را ربوده و سپس به وی تجاوز کرده اند. 

در ادامه این فیلم ساختگی همچنین یک جوان سوری که ظاهرا از مخالفان بازداشت شده می باشد ، داستان آن دختر را تکرار می کند تا فیلم شکلی واقعی تر به خود بگیرد، اما تصاویر اصلی و بدون فتوشاپ که توسط جدا شدگان از رژیم درز یافته اند ، ساختگی بودن این داستان را فاش کرد. 

فیلم درز یافته نشان می دهد که سیناریوی ربودن این دختر و تجاوز به وی از سوی خبرنگار تلویزیون "الدنیا" به دختر سوری دیکته شده است. 

در بخش دیگری از گزارش العربیه درهمین زمینه ، تصاویر ساختگی رژیم اسد ، این بار از سوی تلویزیون رسمی سوریه نشان داده می شود. 
در این فیلم برخی نیروهای رژیم سوریه ، خود را به عنوان نیروهای مخالف نشان می دهد ، و به سمت ایست بازرسی ساختگی تیراندازی می کنند.
منبع :
العربیه    
       

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

نظرتان در مورد این مطلب بنویسید