۱۳۹۱ دی ۲۳, شنبه

احمد خاتمي:در کشور ولايي ما حزب و جناح، جايگاهي ندارد زیرا همه بايد مطيع ولايت باشند




خبرگزاري آريا- نماينده مردم استان کرمان در مجلس خبرگان رهبري گفت: فتنه‌هاي آينده را کساني رقم مي‌زنند که مي‌گويند کشور در حال خزان است که در حقيقت آنها ولايت‌ستيزان هستند و با سياه‌نمايي قصد دارند، فقط جدول دشمن را پر کنند.
به گزارش آريا احمد خاتمي در جمع نمازگزاران جمعه رفسنجان با اشاره به فتنه‌هاي دوران انقلاب اسلامي تا به امروز گفت: اين فتنه‌ها توسط مردم با بصيرت ايران اسلامي خنثي شده‌اند.

 خاتمي اذعان کرد: فتنه‌هاي آينده مملکت ما را کساني رقم مي‌زنند که مي‌گويند کشور در حال خزان است که در حقيقت آنها ولايت‌ستيزان هستند و با سياه‌نمايي قصد دارند که فقط جدول دشمن را پر کنند.
 وي افزود: انتخابات ما تاکنون آزاد بوده و فتنه‌گران و فتنه‌جويان آن را غير از اين مي‌دانند و در حالي که در کشور ما آزادترين انتخابات برگزار مي‌شود و آنها مي‌خواهند تفرقه‌افکني کرده و اگر کسي را که خودشان مي‌خواستند، انتخاب مي‌شد اين‌گونه نمي‌گفتند.
 امام جمعه موقت تهران بيان داشت: در سال 88 رهبر فرزانه در نخستين سخنراني خود در صحن جامع رضوي پيش‌بيني کردند که دشمنان انگ تقلب در انتخابات را به ما مي‌زنند، اما چشمان بيدار نگذاشت و مردم خود بصير بودند و به حرف دشمن پيش نرفتند.
 خاتمي به برچيدگي طومار کمونيست‌ها در کشور اشاره کرد و گفت: فتنه‌هاي ملي‌مذهبي‌ها، فتنه بني‌صدر و ... فتنه‌هايي بودند که تشخيص آنها بسيار آسان بود.
 وي به پرهيز از تاثيرپذيري از احزاب تاکيد کرد و ابراز داشت: در کشور ولايي ما حزب و جناح، باند و دسته معنا و جايگاهي ندارد و همه بايد مطيع ولايت باشند چراکه در سال 88 همه به صراحت فهميدند که ولايت هدف دشمن قرار گرفته است، اما شعار «اين همه لشکر آمده به عشق رهبر آمده» چنان طنين‌انداز شد که دشمن فهميد بين امت و ولايت نمي‌تواند، فاصله بيندازد.


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

نظرتان در مورد این مطلب بنویسید