۱۳۹۱ دی ۱۸, دوشنبه

جزییات ماجرای روح ا... حسینیان و رابطه ی نامشروعش با یک زن شوهردار


زن با معرفی خانم موسوی از بنگاه کاریابی(خانم موسوی به این طریق افرادی را به حسینیان معرفی می کرده) به روح ا... حسینیان برای کار در مرکز اسناد انقلاب اسلامی معرفی می شود.
حسینیان از او خوشش می آید و به او پیشنهاد رابطه ی جنسی می دهد.
زن (دارای همسر و فرزند) مقابله می کند،حسینیان با گذاشتن کلت بر روی سرش او را تهدید می کند که در صورت عدم پذیرش او را می کشد و جنازه اش را توی گونی گذاشته و سر به نیست می کند،می گوید اطلاعاتی است و در بیت رهبری رفت و آمد دارد و هیچوقت بازخواست نمی شود!


**با زور و ارعاب به زن شوهر دار تجاوز می کند!

سعیدی و شعبانی باجناق های روح ا... حسینیان که دومی محافظ شخصی او نیز هست برای حسینیان و خودشان از طریق خانم موسوی چنین زن هایی را که برای کار به آنها مراجعه می کنند به دام می اندازند...

شوهر زن که از قضا راننده ی جاده هست متوجه پیامک ها و تلفن های مشکوک همسرش می شود،زن را به شدت کتک می زند و موهایش را می تراشد.سرانجام زن همه چیز را اعتراف می کند....

رمضان سال ۱۳۸۹ است،زن و شوهرشکایت به دادسرای ۱۱ میدان منیریه نزد " آقای ابرار" می برند و او آنها را به دادسرای کارکنان دولت میدان ارک نزد " آقای فضلعلی" می فرستد.
خسرو خوبان (روح ا... حسینیان) دچار سکته می شود!

زن و شوهر نامه به رهبری می نویسند، همزمان شکایتی نیز در دادسرای ویژه ی روحانیت نزد "حاج آقای قدیانی" , (دادستان دادگاه ویژه روحانیت) تنظیم می شود. قدیانی قول می دهد حسینیان را مجازات و از زن اعاده ی حیثیت نماید...

وزارت اطلاعات پرینت تمام پیامک های روح الله حسینیان را که از تلفن های متعلق به مرکزاسناد انقلاب اسلامی فرستاده می گیرد و در تمام آنها حسینیان آگاه به شوهر دار بودن زن بوده است...
(متن هایی نظیر:وقتی شوهرت رفت بیا... کی شوهرت می رود؟.... چه مدت تهران نیست ؟ و....)
تمام مدارک در پرونده لحاظ شده است.بعد ها حسینیان به وزارت اطلاعات می گوید اصلا این کار را کرده ام خب که چی؟! و وزارت دست از پا دراز تر سکوت می کند چرا که آقای حسینیان به محافل مخوف و زیر زمینی اطلاعاتی متصل است و شدیدا از طرف رهبری حمایت می شود.

قبل از عید است،قدیانی ( قاضی) از بیت رهبری دستور می گیرد که زن و شوهر را آرام کند و با قول مساعدت و دادن ۷۰۰ هزار تومان آنها را راهی مشهد و زیارت برای فراموش کردن قضیه می کند!!
شوهر زن می گوید حاج آقا این پول چیه؟
قدیانی می گوید می خواهم در کار خیری شرکت کنم،شما برای تغییر آب و هوا و روحیه ی خود بروید ما هم حسینیان را به مجازات می رسانیم!

بعد از عید زن و شوهر برای پیگیری به دادسرای ویژه ی روحانیت برای نتیجه کار می روند،تا یک ماه پاسخی دریافت نمی کنند،بعد از یک ماه تهدید می شوند که در صورت پیگیری،زن را سنگسار خواهند کرد چرا که حاج آقا حسینیان بیگناه هستند و نمی دانستند این زن شوهر دارد و به حکم قرآن و شرع خطایی نکرده (زن می گوید حاج آقا حسینیان هیچوقت صیغه هم جاری نکرده و گفته این چیزا برای ما نیست!)
حال میشنوند که زن ،ایشان را اغفال کرده است!

** زن،شوهرش و فرزندش تهدید به قتل می شوند!

زن اصرار می کند که حاضر است تا سنگسار شود ولی روح ا... حسینیان به مجازات برسد،زندگی اش تباه شده،آبرویی برایش نمانده،نمی خواهد بگذارد حسینیان با دیگران هم چنین کند.
"زن می گوید همزمان با من زنان دیگری با حسینیان بوده اند و آنها هم از ترس آبرو جرات شکایت ندارند"...

و از بیت رهبری دستور مختومه شدن پرونده می رسد...!!

((شرح عکس: روح الله حسینیان یا همان خسرو خوبان, بستری در بیمارستان بعلت سکته قلبی,تعدادی از نمایندگان همسو با بیت رهبری به عیادت او رفته اند


http://www.iranutopia51.blogspot.de/2013/01/blog-post_7.html



۱ نظر:

  1. سرکار خانم بلوچ،من نویسنده ی وبلاگ ایران آزاد هستم.شایسته این است که منبع پست خود را ذکر فرمایید.با تشکر
    http://www.iranutopia51.blogspot.de/2013/01/blog-post_7.html

    پاسخحذف

نظرتان در مورد این مطلب بنویسید