۱۳۹۰ آذر ۹, چهارشنبه

سرکارخانم زهره گرامی و ارجمند





با عرض درود فراوان، دست ها را به سوی آسمان دراز میکنم که خداوند متعال صحت و سلامتی شما را جاودانی گرداند تا با همت و پشتکار وصف ناپذیر همیشگی ، صفحات زرین "سرزمین من کجاست " را  در این دوران تاریک که نقش به سزایی در تنویر افکار عمومی بخصوص ملت ستمدیده بلوچ دارد، با جمع آوری مقالات و آثار نفیس نویسندگان فاضل و آزاد اندیش مثل گذشته برای خوانندگان تشنه آن تهیه و منتشر نمایید.


اگر چه خود شما مقاله کم مینویسید ولی هرگاه که دست نوشته های خودتان را می خوانم متوجه میشوم که با عشق و علاقه و از ته دل مینویسید که روحی مخصوص به "سرزمین من کجاست "میدهد.
وبلاگ نویسی وراضی نگاهداشتن تمام خوانندگان و نویسندگان کار آسانی نیست ولی شما حقیقتا" به ما آموختید که چگونه میتوان با پاسداری و رعایت حق بیان آزاد، مقالاتی با دیدگاه های متفاوت و گاها" متضاد را با بی طرفی کامل منتشرنمود. شما در این راه با سعه صدر و گشاده رویی ، اصل آزاد اندیشی را در جامعه مدنی  سرلوحه کار خود قرار دادید.
شما حقیقتا" در این مدت کوتاه عمر "سرزمین من کجاست" توانسیتد ارتباط معنوی گسترده ای با خوانندگان این وبلاگ برقرار کنید که بخوبی میتوانم بگویم ، این کاری بس شگرف و تحسین برانگیز است.
خداوند به زهره عزیز و گرامی که پروانه وار برای روشن نگهداشتن وبلاگش خود را به هر آب و آتشی میزند ، سلامت بدارد و عمری دراز عنایت نماید.
با آرزوی سلامتی و ارادت مجدد    
میربلوچ    

۱ نظر:

  1. خانم پس کی فعالیت خودتان را شروع میکنید؟

    پاسخحذف

نظرتان در مورد این مطلب بنویسید