۱۳۹۰ آذر ۶, یکشنبه

دیشب شبی فراموش نشدنی برای من بود



دیشب شبی فراموش نشدنی برای من بود 

مدتی بود بعلت بیماری از دنیای مجازی دور بودم و گاه گاهی  توسط دوستانم خبر و پیام دوستان به من میرسید خبرهای خوب و بد با کمک یک دوست مهربان  توانستم شخصا پیامها عزیزان را بخوانم .بسیاری با این بنده ناچیز احساس همدردی و بسیاری از دوستان با انصاف من و دوستانم را مورد تحقیر و تهمت قرار داده بودند

 .اما این کار دوستان  که اندک تهمت و توهینی نثارما ن کرده بودند هم قابل تقدیر است من اول باید از آن دسته از دوستان که من حقیر را کلاهبردار ناموفق خوانده اند تشکر میکنم چون واقعا   با سرزمین  خود و هموطنان خود رابطه نزدیکی دارند و از تمام جزییات در سر زمین خود آگاهند همه را بخوبی میشناسند و و به مسائل روز و مردمان سرزمین خود اشراف کامل دارند گاهی زهره را منیره سلیمانی میبینند و گاهی دختری  بی هویت لاشاری .و از تهدید و تهمت تک تک شما سپاسگزارم 

و اما در مورد دوستانی  که در این مدت من برایشان ایجاد زحمت کرده ام  از جمله .میر بلوچ و رحیم بندویی و جمشید امیری و ناصر و پرویز و رضا ،که برای تک تک شما عزیزان آرزوی توفیق و بهروزی دارم 

از خواهر مهربان خود نازخاتون میر بلوچ زهی هم که در بسیاری از وبلاگها ما را با آرزوهایمان روانه گور میکنند و با احساس مادرانه ابراز محبت کردند تشکر میکنیم و ما برایتان آرزوی توفیق داریم 

در پایان باز هم از زحمت برادر بزرگوارمان میر بلوچ تشکر میکنیم که در این مدت همیشه جویای حال ما بوده و هستند به امید بهروزی تمام شما عزیزان و خوانندگان وبلاگ سر زمین من کجاست 

زهره بلوچ 



۶ نظر:

  1. salam
    zohreh jan khoshe amdid dleman barat tange shdeh bood mikhastam beyam pishet vali moshekeli pish amad natonestam be omid didar
    h.r.h

    پاسخحذف
  2. رندان سلامت می‌کنند جان را غلامت می‌کنند
    مستی ز جامت می‌کنند مستان سلامت می‌کنند
    در عشق گشتم فاش‌تر وز همگنان قلاش‌تر
    وز دلبران خوش‌باش‌تر مستان سلامت می‌کنند

    پاسخحذف
  3. پکرانی تها کپان شپان روچ کنان
    شک نیست که روچی چه جهان کوچ کنان
    ارمان انت منء که هچ نه کرتون په وطن
    او عمر! تئی بدا من دزموش کنان
    میر کل هان نصیر

    پاسخحذف
  4. سلام عزیز و گرامی
    وب بسیار جالب و پر محتوایی داری امیدوارم در ادامه راهتان موفق باشید.
    عمرتان طولانی و سرشار از ششششششششششششششششششادی باد.


    &&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&

    پاسخحذف
  5. Balochi - Baluchi Song In Turkmenistan

    http://www.youtube.com/watch?v=9AVvEuXv4Uk

    پاسخحذف
  6. سلام.

    با سپاس از شما
    سرویس اشتراک ویدیوی فرهنگی، مستند و موسیقی بلوچی

    Waahag .Ir

    پاسخحذف

نظرتان در مورد این مطلب بنویسید