۱۳۹۰ آبان ۱۹, پنجشنبه

آقای بلوچ آزات! انحطاط اخلاقی حزب تجزیه طلب را اثبات نمودید





فریاد بلوچ «دهم نوامبر 2011»
جارچی محفل بدعت گذار تجزیه بلوچستان، آقای بلوچ آزات، با اشاره به چند نقل قول جعلی که هیچ ارزشی در میان محققین و پژوهشگران مستقل و برجسته جهان ندارند ، عظمت تمدن ،فرهنگ غنی و خدمات بیشمار و ارزشمند ملت ایران به جهانیان را به باد تمسخر گرفته و اهانت های ناروایی را به مردم ایران نسبت داده است .





آقای بلوچ آزات و دیگر همفکران سرگردانش بسیار ازینگونه دهن کجی ها به مردم ایران و بلوچستان نشان داده اند و پاسخ ملت ایران به چنین یاوه گویی هایی همیشه پاسخی کوبنده و یکصدا بوده و هست .  اگر نگاهی به موضع گیری وبلاگ های بلوچی نیز بیاندازید متوجه موضوع خواهید شد .
ایران عزیز ، مهری بیش از آن در قلب مردمانش دارد که نفرت پراکنی های یک تجزیه طلب بی هویت که نان اجنبی را می خورد ، بتواند خددشه ای به آن وارد سازد .
آقای بلوچ آزات! اگر در نزد محفل چندنفری شما تحقیق و پژوهش و گردن نهادن به واقعیت های تاریخ جایگاهی دارد، نگاهی به روایت های تاریخ در کتب و اسناد تاریخی بیاندازید تا برای شما و دوستانتان مسجل شود که ایرانی کیست و بلوچستان کجاست. البته اگر این شجاعت را داشته باشید که از انکار و فریب دست بکشید و جهان را آنگونه که هست بنگرید .
اگر بینایی چشمانتان را از دست نداده باشید متوجه خواهید شد که هم اکنون بلوچستان با وسعت حدود 200 هزار کیلومتر مربع در نقشه ایران آرام گرفته و اگر سراغی از تاریخ بگیرید به شما خواهد گفت که چگونه با دسایس انگلستان و کفتاری بنام ژنرال گلداسمیت در طی سال های 1863 ، 1872 ، 1887 و 1895 دو سوم بلوچستان و بخش عمده کلات از ایران جدا شد ، که متاسفانه آن تئوری غم انگیز تجزیه اکنون در جهان متمدن و مترقی قرن 21 خط مشی اقلیتی چندنفره شده است که برای باقیمانده این سرزمین دندان تیز کرده اند .
آقای بلوچ آزات! اگر اعتقادی به تاریخ داشته باشید هرگز چرندیات تحریف شده ی چند رهگذر اروپایی را به عنوان سند نقل نمی کردید ، بلکه برای توجیه شما از کتاب تاریخ قوم بلوچ و بلوچستان نوشته دانشمند بلوچ محمد سردارخان می گویم که "بنا به تشویق کوروش کبیر بنیانگذار امپراطوری هخامنشی در ایران، بلوچ ها به مدت یک هزار سال در مناطق کوهستانی شمال ایران سکونت داشتند ، در جهت حفاظت سرزمین ایران دست به سلاح می بردند و به عنوان نخبگان سپاه امپراطوری هخامنشی و ساسانی خدمت می کردند. "
مخاطب من همه افراد مدعی تجزیه طلبی هستند . اگر از حقیقت و تاریخ فرار نکنید خواهید دید که هویت مردم بلوچ سوای از هویت ایرانی نیست و تاریخ بلوچستان مستقل از تاریخ ایران هرگز و هرگز نبوده است .آیا می توانید این را انکار کنید که در عهد هخامنشیان و کیانیان و ساسانیان ، بلوچ ها ستون فقرات نیروهای نظامی پادشاهان باستانی ایران بوده اند؟ آیا بسیار و بسیار شواهد تاریخی را انکار می کنید که بلوچ ها بخشی از نیروهای نظامی انوشیروان بودند و هنگام استقبال سپاه او از مناطق دیگر جهان ، در میان گارد سلطنتی جنگجویان بلوچ با سپرهای طلایی حضور داشتند؟
آیا روایت های گسترده مورخین شرقی و غربی و از جمله طبری مورخ معروف اسلامی قابل انکار است که وی در تاریخ طبری آورده است : مکران بخشی از سرزمین پادشاهی اردشیر بابکان ، بنیانگذار امپراطوری ساسانی بود" ؟
آیا خدمات و تعهد چندهزار ساله بلوچ به سرزمین ایران و وابستگی و دلسپردگی مردم بلوچ به این آب و خاک بیهوده و بی ارزش بوده است و شما هم اکنون قصد دارید تاریخ مکتوب و تاریخ نانوشته ی بلوچ را به زباله دان بسپارید و بلوچ جدید و بلوچستان جدیدی با خط مشی و آلترناتیوهای اروپایی بسازید؟
آقای بلوچ آزات! شما با نسبت دادن صفات " دورویی و نفاق و خودپرستی و فساد و قساوت و خودستایی و بیرحمی و نمک نشناسی و دروغ و هوسرانی" ، به ملت ایران ، هرزگی و بی قیدی خود را به انتها رسانده و انحطاط اخلاقی فرهنگ و تفکر حلقه یاران خود را به اثبات رسانده اید و بعلاوه با نهایت تاسف همه جانفشانی ها و تاریخ پر از ایثار و شجاعت و وطن پرستی مردم بلوچ و اسطوره های سرزمین بلوچستان را زیر سوال می برید! زیرا که بلوچ از آغاز شکلگیری هویتش و از آغاز مسمی به نام پر افتخار بلوچ همواره جزئی از ملت ایران بوده است و از آن روز تا به امروز عشق به وطنش به معنای همه ی سرزمین ایران را در سینه دارد. از رشادت ها و افسانه ها و حماسه های مردم بلوچ که علاوه بر هویت بلوچی در هویت ایرانی آنان شکل گرفته است در آینده سخن خواهم گفت..
فریاد بلوچ
kokari

۱۸ نظر:

  1. به اطلاع ھمه خوانندگان و کامنت گزاران ميرساند که از کليک کردن بر روی kookaar.tk خودداری فرمايند۔ زير بلافاصله در کامپيوتر شما tem98.ir/tem/js/new.htm که نرم افزاری ويروسی و خطرناک برای رديابی ID شما ميباشد نصب ميشود۔

    بالاچ دودازھی

    پاسخحذف
  2. من موجودات خود شیفته زیاد دیدم،
    مثلا همین چند ساعت پیش موجود حقیر و متوهمی رو دیدم که بدیلیل احساس حقارت بیش از حد از درون و نداشتن توان خود شیفتگی دچار دگرشیفتگی حاد شده بود.
    روانشناسان حیوانات که سیر بیماری ایشان رو برسی میکنند علت بیماری این موجود سخیف رو ارتباط مستقیم میزان بالای نفخ معده و تهی بودن جمجمه ایشان تشخیص داده‌اند.
    فکر کنم کم کم خودشون تشریف بیارند و اظهار بی‌وجودی مکفی مبذول بفرمایند.

    پاسخحذف
  3. کسی که خودش رو محور همه چیز قرار بده صدای دلسوزان رو هم نشنیده بگیره نتیجه ای بهتر از این بدست نمی یاره
    ایران رو ویران کردن تازه می خوان جنگ هم سر ملت بیارن . غرور رو بشکنید رحم کنید تا دیر نشده .

    پاسخحذف
  4. لات بازی سیاسی یک فتح باب است که متکلم وحده بودید در تهمت و افترا و بی اخلاقی و فحاشی یکطرفه به بزرگان. نمونه این ظلم و فحاشی و تهمتهای بدون ناجوانمردانه ترین عمل همین است که اجازه پاسخ دادن به مردم مورد فحاشی و تهمت دیده های بی گناه
    بزرگترین و ناجوانمردانه ترین لات بازی شما خیانت به ادبیات و سپس خیانت به دیانت است چرا که ادیبانه فحاشی میکنید و ادیبانه تهمت میزنید و ادبیات را هم به مسلخ برده اید و ادبیات را هم بی اعتبار کردید و بعد از خیانت به ادبیات ، بدترین ضربات با دفاع چاپلوسانه از قدرت و استبداد ، مسخره کردید و به مردم عملآ نشان دادید و بد آموزی کردید که سواد و ادبیات و دیانت همه بی اعتبار است و فدای قدرت و ثروت!بلکه چاپلوسی و ماکیاولیست مدرن در لباس و ادبیات بهترین است ! بد شکلی بد آموزی کردید.

    پاسخحذف
  5. پژوهشگر سیاسی نزدیک به تهران برخی از اسرار رسوا کننده اى را افشا نموده می گوید: "روابط اسرائیل و ایران بر اساس تأمین مصالح دو جانبه بوده و اين دو كشور هم پیمان یکدیگراند".

    پاسخحذف
  6. سخن گفتن با تکفیریهای جاهل شیعه، و خوارج حزب اللهی بی‌نتیجه است دست غلامی آخوندها بر سینه زده،

    1-ترویج خرافات
    2-ساختن دکان مذهب
    3-افسانه‌های تاریخی
    4-دشمنی و کین‌توزی با سایر
    5-تندروی و غلو

    پاسخحذف
  7. "فرياد" جارچی ِ جنگ نرم

    متاسفانه دير باخبر شدم که بلاگ «کوکار» يک لينک کثيف و مخفی دارد. بر آن کليک کردم که شايد « کوکار» ِ بلوچ را بشنوم اما غافل از اينکـه اين « کوکار» بلوچ نيست بلکه جيغ و داد و عربده کشی فردی بی هويت است که برای خفه کردن « کوکار» بلوچ راه افتاده است. بر« کوکار» که در واقع عربده دشمن است کليک کرده ام و احتمالا فايل جاسوسی عربده کشان بر گـرده کامپيوترم سوار است. کامپيوتر بی زبانم و آی. دی بيگناه من در دام جنگ نرم گرفتار شده اند.
    فقط يک پيام بلوچی به مدير بلاگ غلط انداز دارم که چنين اسـت: به جنگ تا دلت می خواهد سرنوشتی بهتر از صداميان و سربازان قذافی در انتظارت نيست.

    بلـوچ

    پاسخحذف
  8. Wajah khodaa balochaana wat aghl bedant o cha golami esh nejat bedant. E goshagent ke chaa zamane hazrate Aadamaa molke be naame iran bitag o baloche sarnoveshtaa ham khodaa gon hame gajaraan lachintag! khodaa wat pa wati mazaniaa pa maa rahm bekant.

    پاسخحذف
  9. زھره و مريم،
    راه اندازی مجدد وبلاگ سرزمين من کجاست را به مشتاقان آن تبريک ميگويم و
    سپاس فراوان مرخدای عزّ وجلّ که حال زھره خانم بھتر شده است وبه اميد خداوند که بھبودی کامل ھر چه زودتر بدست آوريد۔

    نازنينان؛
    اگر قاعده را برای کامنت گزاران اين بگذاريد که حتماً يک اسم مستعار که ھيچ خرجی ھم ندارد، حتمی است، خوانندگان اين وبلاگ خوب را از سردرگمی تشخيص اين ھمه"ناشناس" نجات خواھيد داد۔ نظرات و کامنت ھای کاملاً متفاوت اما ھمه با يک اسم ناشناس۔ حال اگر کسی خواست اظھار نظاری بر کامنت ھای "ناشناس" ھا بگذارد، ھمه ناشناس ھا آنرااظھار نظری بر کامنت خود ميپندارند و اين غير منصفانه است۔ لطفاً، خواھشاً،تمنّاياً، محبّتاً، ضرورتاً و ملتمسانه در اين باره اقدام بفرمائيد و چنين قراردادی را اعلام و عملی بفرمائيد۔ بالاچ دودازھی۔

    پاسخحذف
  10. با سلام به زهره عزیز و تشکر از وبلاگ شما که مطلب من را قرار دادید . متاسفانه عده ای بدخواه و کینه توز از شنیدن صدای مخالف خودشان و هر شخصی که عامل ارتباط و بحث و تبادل نظر گردد هراس دارند که امیدوارم وبلاگنویسان فهیم بلوچ در متاثر از تبلیغات مسموم این بدخواهان قرار نگیرند. وبلاگ کوکار حقایق زندگی و افکار مردم بلوچ و تئوری ضدمردمی اپوزیسیون تجزیه طلب را به طور شفاف بیان خواهد کرد. در ضمن به بالاچ دوازدهی و افراد ناشناس دیگر توصیه می کنم که به بحث علمی بپردازید و از جوسازی مسموم دست بکشید تا بیشتر ازین رسوا نشوید. بنده جهت اطمینان وبلاگ کوکار را با همه مرورگرها تست کردم و هیچ مشکلی ندارد و ادعای آقای دوازدهی مزخرفاتی بیش نیست. از نظرات و دیدگاه های همه عزیزان استقبال خواهم کرد.

    فریاد بلوچ
    koukaar@gmail.com

    پاسخحذف
  11. من ازخواندن اين مطلب سردرنياوردم که برخوردش با چه مقاله ای از آقای بلوچ آزات است ومنظورازحزب تجزيه طلبش کدام حزب است. آيا هنوز بلوچهائی يافت ميشود که بازهم به فکرتجزيه وتکه پاره کردن بلوچستان هستند؟ فکرنميکنم چنين خيانتکارانی وجود داشته باشد. همين کافی نيست که سرزمينمان توسط انگليسی ها، فارسها وپنجابيها به چندين بخش تجزيه شده است؟
    البته اگرمنظورنويسنده استقلال ويکپارچه کردن بلوچستان باشد، ديگربحث برسريک بلوچ آزات نيست. اين ميتواند هدف يکايک بلوچها باشد، وقتی که شرايطی دمکراتيک وجود داشته باشد وهرکس بتواند آزادانه اهداف خود را تبليغ کند وحق رای آزاد داشته باشد. اميدوارمکه وبلاگ استون بيشترازاين وبلاگهای مشکوک بوجود نياورد واين مطالب را درهمان استون منتشرکند.
    بلوچ استقلال طلب

    پاسخحذف
  12. هركه باد بكارد، طوفان درو مي كند؛ به هر تقدير كسي كه به ملت بلوچ پشت مي كند و به وطنش بلوچستان خيانت، در آغوش دشمن كشورش بلوچستان نيز خائن است و در خيانت، به نزديكانش هم رحم نمي كند و منفور دشمن نيز مي شود.

    پاسخحذف
  13. جناب بلوچ استقلال طلب شما لطف کن به برای بدست آوردن هدف های پوچ ات تلاش کن و وصله به دیگران نچسبان .مطالب بنده هیچ ربطی به وبلاگ استون ندارد و من آقای حسین بررا مانندشما فقط ازطریق وبلاگ ونوشته هایشان می شناسم وبس.آقای حسین بر عقایدخودش را داردشما عقاید خودتان را داشته باشیدو من هم همینطور.پس لطف اتهام سازی نکنید وازاین اخلاق زشت دست بردارید. شماها همان هایی بودید که به میربلوچ عزیز همچنین تهمت هایی زدید واشخاص دیگر را به او نسبت دادید اما نهایتا ثابت شد که فقط درحد یک ادعای بی ارزش بوده.شماچون خودتان باحقه وفریب روزتان را سرمی کنید خیالتان میکنید همه مثل شما هستند درحالیکه سخت در اشتباهید.

    فریادبلوچ
    koukaar@gmail.com

    پاسخحذف
  14. "کوکار" نشريه ای به زبان بلوچی بود که اوايل سال ۱۳۵۸ ودرست بعد ازانقلاب ايران، درزاهدان منتشرشد. اين نشريه، توسط تعدادی ازحسين برها که دانشجوی دانشگاه بلوچستان بودند، اداره ميشد وبه عنوان ارگان رسمی "خانه بلوچ" به فروش ميرسيد. ماهنامه کوکارپس ازآنکه پاسداران به خانه بلوچ وخانه های دانش آموزان(خانه های مسکونی ساواکی های سابق که توسط خانه بلوچ مصادره شده بودند ودراختياردانش آموزان شهرستانی بلوچ درزاهدان گذاشته شده بودند) يورش بردند وآنها را باچوب وچماق به تصرف خويش درآوردند، تعطيل شد وازانتشاربازايستاد.

    پاسخحذف
  15. usman baloch
    waja kokar o wati degar brato goharani nazarana wanton
    baz ajibent
    ke har kas Azatiye gapa bejant shoma mesle jamhooriya a habara aeya eghdam alaiohe amniyate meli ghalamdada kanet !!
    behtar nahent kami hamdegara tahamol bekanan
    man ham Balochestane Azatiye arezoomandon

    پاسخحذف
  16. ساواما هر روز بنامی وظیفه خود را انجام میدهد. وظیفه اش در جایی منافقت و بنام جعلی میرسوبان ، کوکار و ... داد سخن دادن است و در زندانهایش شکنجه و اعدام و در خیابانها ایجاد رعب و وحشت ...

    چهره کریه این منادیان ایرانپرستی ، انسان آزاده را از ایران منزجر میکند . این مرزها هزاران بار تغییر خورده اند و هزاران بار دیگر نیز تغییر خواهند خورد ... قانونی معتبر است که حافظ منافع انسانها باشد ، شلوار ایران روزی خواهد افتاد که ملت ایران بر این مرداب تف نمایند که مشتی انسان نما در قرن بیست و یک بنام ولایت فقیه حاکمیت بت پرستی را راه انداخته اند ...

    پاسخحذف
  17. من به عنوان یک بلوچ افتخار می کنم که ایرانی هستم
    اما ایرانی که ما در زمان هخامنشیان و ساسانی داشتی با ایران آخوندی امروز زمین تا آسمان فرق دارد افغانستان،ترکیه عراق همه این ها جزء ای از خاک ایران بودند اما الان حکومت شما شده ولایت امام زمان شما الان شدید خونخوار و غاصب شما از هیچ قانون و حقوق انسانی پیروی نمی کنید شما حتی به خودتان هم رحم نمی کنید(سرنوشت کربی و موسوی)خواهشا جنس کثیف و خونخوار خودتان را با داریوش کبیر یکی ندانید
    آزات بلوچستان

    پاسخحذف
  18. من به عنوان یک بلوچ افتخار می کنم که ایرانی هستم
    اما ایرانی که ما در زمان هخامنشیان و ساسانی داشتی با ایران آخوندی امروز زمین تا آسمان فرق دارد افغانستان،ترکیه عراق همه این ها جزء ای از خاک ایران بودند اما الان حکومت شما شده ولایت امام زمان شما الان شدید خونخوار و غاصب شما از هیچ قانون و حقوق انسانی پیروی نمی کنید شما حتی به خودتان هم رحم نمی کنید(سرنوشت کربی و موسوی)خواهشا جنس کثیف و خونخوار خودتان را با داریوش کبیر یکی ندانید
    آزات بلوچستان

    پاسخحذف

نظرتان در مورد این مطلب بنویسید