۱۳۹۱ خرداد ۳۰, سه‌شنبه

جواب به فرد بی هویت و روانی ،خانم یا آقا .گویا .درزاده مهناز یا مهتاب



سلام زهره خانوم امیریحال و احوالتون چطوره؟ خوبین ایشالا؟ آقای دادیار چطورن؟ ناقلا بدجوری................. حواستون باشه بهش خیلی پسر بدیه
خب شوخی بسه دیگه. انصافاً داره از خودم بدم میاد که خانومی به این مناعت طبع رو با حرفام اذیت کردم
اومدم یه سوالی از محضرتون بپرسم و برم! خواستم بدونم اگه ادامه بازیمون رو ادامه بدیم شما حاضرین جریان بهزاد، استاد دانشگاه و ... رو هم منتشر کنین؟

بیخیالش قول میدم کمترتوی زندگی شخصیتون دخالت کنم به شرطی که شما مدعی نشین مدافع حقوق و نماینده‌ی زنهای بلوچ هستین

فکر نکنم خیلی خواسته‌ی بزرگی داشته باشم. من که میدونم شما جوون و خوشگل بودین و خیلی جاها شیطون کلاه سرتون گذاشت اما قول میدم بین خودمون بمونه

ضمناً یه سوال دیگه هم دارم: چرا ایمیل منو توی سایتتون منتشر کردین؟ اصلا چرا اون ایمیلای قبلیم رو با آدرس درزاده منتشر نکردین؟ حالا به کجا میخوایین برسین؟

به من بگین هدفتون از این کار چیه بعدش منم خودمو معرفی میکنم

بای بای




سلام دختر کوهستان

خوبین شما؟ چرا اینقده با من قهر میکنین و به من جواب نمیدین؟

باور کنین من میخوام خیلی جدی با شما صحبت کنم

جای نگرانی وجود نداره. اگه بتونین یه وقتی بزارین و آنلاین چت کنیم قول میدم دیگه اذیتتون نکنم

موفق باشی عسلی
بای



From: Gooya Gooya <gooya1@ymail.com>
To: "sarzamin2@hotmail.com" <sarzamin2@hotmail.com> 
Sent: Sunday, June 17, 2012 5:48 PM
Subject: ادامه بحث جدی
 mdorzadeh@​ymail.com


From:Mahnaz Dorzadeh (mdorzadeh@gmail.com)


جواب به فرد بی هویت و روانی 

هنگامی فردی  دچار بیماریهای روحی و روانی باشد دست به هر کاری میزند .از یک بیمار هیچ توقع و انتظاری نباید دآشت خانم و یا آقای گویا دارای کمبودهای فراوانی است .خانم گویا یا خانم درزاده .شما هر چه زودتر خودتان را به یک روانپزشک معرفی کنید . شما تلاش دارید ما را از مسیر اصلی خودمان منحرف کنید .اما زهی خیال باطل .دوما کم نیستند دختران بلوچی برای بدست آوردن حقوق خود فعالیت میکنند .شما چرا فقط خانم امیری را می بینید .در مطالب مضحک شما آشکار است از طرف این بانو ضرباتی سنگینی به مغزتان وارد شده و احتمال می رود هیچ متخصصی درد بی درمان تو را علاج نکند .بخاطر رعایت حریم حرمت شما خوانندگان چند کلمه از متن این فرد حذف شده  بجای ان نقطه گذاشتم 
در آخر آدمهای بزرگ .در دامان مادران بزرگ .
زهره بلوچ:::: دختری از  سر زمین آفتاب. سر زمین شرافت. انسآنیت 

۱ نظر:

  1. سلام زهره خانم

    این شخس بیماری روحی ندارد. او یک مزدور است که در قبال دریافت حق الزحمه اندکی ماموریت دارد که سنگ جلوی پای شما بیندازد شما را به عنواین مختلف اذیت و آزار بدهد تا از این کاری که مشغول هستید بیزار بشوید و دست بکشید. این فرد یکی از سربازان جنگ سایبری است که برای ولی نعمت خود جانفشانی میکند تا بیشتر در قدرت بماند. اینگونه اعمال مزدوران نشانه این است که کار و فعالیت وبلاگ نویسی شما بی اثر نبوده است و آنها را کلافه کرده است. پیشنهاد میکنم که اینگونه نظرات و ایمیلها را بلوک کنید و در وبلاگ خود هم منتشر نکنید که اثرات انرژی کاهنده برای خوانندگان این وبلاگ دارند.
    مواظب خودت باش

    پاسخحذف

نظرتان در مورد این مطلب بنویسید