۱۳۹۱ خرداد ۲۷, شنبه

دلم میخواد رک و راست جوابم رو بدی تا چهار تا کلمه حرف حسابی بزنیم


از اولش بگم من این ایمیل رو در صورتی مینویسم که خودم هم بخشی از مطالبش ور قبول ندارم

سلام دختر کوهستان، زهره بلوچ
ممنون که به پیامهای من توجه میکنی و زیاد توی اینترنت سر به سر من نمیزاری
جدی جدی از صبر و حوصله‌ی خانومی مثل خیلی خوشم اومده
البته روزگار و نشست و برخاست با این و اون شما رو هم پخته کرده

بگذریم از تعارفات. دلم میخواد رک و راست جوابم رو بدی تا چهار تا کلمه حرف حسابی بزنیم
اینبارو جدی میگم اگه جواب بدی دلم میخواد حسابی باهات حرف بزنم
بای بای



Gooya Gooya (gooya1@ymail.com

 جواب 
اقا یا خانم گویا 
شما متوانید سوالات خود را در قسمت نظرات مطرح کنید. جواب سوالات شما را خواهم داد .نام مشخصات خود را اعلام کنید 
در صورت تمایل خوانندگان وبلاگ در بحث شما شرکت کنند .
موضوع بحث شما
بحث جدی است .منتظر حضور با هویت شما هستم

زهره بلوچ

۱ نظر:

  1. بسم الله الرحمن الرحیم

    با عرض سلام و خسته نباشید به شما هموطن دلسوز و عزیز

    من و دوستانم خیلی از مطالبتان بهره بردیم و انشاالله که بتوانیم با یکدیگر با قرار دادن اهدافمون همکاری مفید برای رضای الله و خدمت به قوم بلوچ داشته باشیم
    و خیلی خوشحال میشم ما با هم همکاری داشته باشیم

    امان الله نارویی مدیریت وبسایت :

    www.m0jahed.wordpress.com

    پاسخحذف

نظرتان در مورد این مطلب بنویسید