۱۳۹۴ آذر ۱۴, شنبه

یک سوم بسیجیان بلوچ به سوریه اعزام میشوند!




 فقر و محرومیت دامی برای نابودی و سوء استفاده و مسیری بسوی بی هویتی است.
انسانی که گرفتار فقر شود از خداهم در لحظاتی که نوازش شود غافل شده و خدا را درغالب ان شخص می یابد.
فقر یک بیماری مهلک هویت برانداز و مسیری بسوی کفر است.
حال اگر این فقر عمدا تزریق شده باشد چه بسا که که مسیر بسوی کفر ورزیدن و پشت کردن به هویت و حق را سریعتر می پیماید.
با در نظرگرفتن انچه امروز از جنایت بر علیه ملت ما در دو بعد دینی و هویتی می گذرد و سربازگیری از میان قشر فقیر و محروم برای نابودی مان، با37 سال جنایت و خشونت عریان دولتی ،تزریق عمدی فقر،بیکاری و تبعیض عمدی پی می بریم که ما تا چه اندازه فریب
خوردیم،تا چه اندازه از هویت و حقیقت بدور بودیم.تا چا اندازه خوشبین بودیم که حتی صدای کسانی را که هشدار می دادند این رژیم، رژیمی نیست که بهش اعتماد کرد و از در دوستی وارد شد،نشنیده می گرفتیم و خوش به شعار برای فردای بهتر بودیم.ولی افسوس که...
اکنون که می بینیم همه چیز برخلاف ما شده ،سرخورده از زندگی هستیم و بیشتر نگران اینده خودمان هستیم که اینده چه خواهد شد؟
دشمن براستی فقر سیستماتیک و برنامه ریزی شده ای را به جامعه بلوچستان وارد کرد و چنان مردم را در فقر زمین گیر کرد که بجای بلوچ بلوچ و سنی گفتن و اتحاد را حفظ کردن، نفسی نفسی گریبانگیرمان شد و از دیگر قضایای ملی و دینی خود را بدور و گرفتار خود شدیم.تمام تلاش ها در راستای نجات از فقر بصورت فردی بود و هر کسی به دری می زد تا خودش و خانواده اش نجات کند .
غافل از اینکه ابری که سایه انداخته و می بارد تنها بر بام من نمی بارد بلکه بر بام بلوچ وبلوچستان می بارد و آنکه خانه اش از ثبات و سقف خوبی برخوردار نبود زودتر زودتر ریزش کرد.در این اثنی که فریاد نفسی نفسی بود و خرابی و غرق شدن به ناگاه دریجه ای برای نجات از سوی دشمن باز شد و ما بدون اینکه به خوداییم همچون سیل زدگانی قدم در دایره سیاست جنایت دشمن گذاشتیم و استقبال کردیم، غافل از اینکه این روزنه گشوده شده دامی دیگر برای نابودی است.فریاد آنان را که فریاد برآوردند را نشنیدیم و گفتیم دولتی مردمی است،متوجه اشتباهات و سیاستهای نابجایش شده ،دور دور اصلاحات است و از اصول گرا خبری نیست.
آری مرگ اصولگرا ما را به تب اصلاحات کشاند.
غافل از اینکه به خود اییم وبگوییم براستی که این سیاست تیغ و پنبه سالهاست می فریبد و مسحورمان می کند.
تا به خود امدیم گفتند دیگر دوران سیل و زمستان پایان رسیده بهار است و از امروز روز شماست هر کدخدای روستا ده تن از جوانانش را استخدام کند در بسیج و سپاه،انگار ما اصلا نمی شناختیم که کار سپاه و بسیج چیست و چرا به یک باره اسب شان یاد ما کرده!وچرا در دیگر ارگانها و اداره جات استخدام نمی کنند.
امروز که می بینیم بله اسب شان از بنای دلسوزی یادی از ما نکرده از دیدن فیلان میدان مقابل رم کرده و سوی ما نهاده!چرا که باید به جنگ فیل بانان ، شتربانانی را باید فرستاد.
اهل سنت را به دست اهل سنت قتل عام کرد،بلوچ را به دست بلوچ نابود کرد.

تا اینکه بیش از 5000پنج هزار تن را در بلوچستان تجهیز کردند به نیت آنکه بیکاری و فقر ریشه کن شود کم کم!!

اما ما دیدیم که فقیر در دام افتاده را به جان بلوچ انداختند و سنی ،تا چرخه فقر و هویت زدایی و سنی زدایی جانی بگیرد دوباره اما با سرعت و حدت بیشتری !!!و طبق اطلاعاتی از منابع مورد وثوق در سپاه قرار است یک سوم بسیجیان بلوچ را به سوریه اعزام کنند و زاهدان پرس هم قبلا از قول سپاه و وزارت اطلاعات اعلام کرد که خونه خاله نیست که بسیجی بلوچ لم بدهد به پشتی بلوچستان ،هرجا نظام اراده کرد اعزام میشود و سوریه و عراق بعنوان کشورهای دوست و عمق استراتژیک ما هستند و دفاع از شیعیان این کشورها وظیفه ماست.
بهرحال استارت خورده این جریان و...
چنان رجز خواندند و دعای کمیل سرودند که امروز مهار از دست علما و فضلا و ریش سفیدان هم خارج گشته و بی پروا از شرم و حیا و رسوایی دو دنیا به همراهی رژیمی که 37 سال بصورت مستمر کشت و نابود کرد برای کشتن برخاستیم.کشتن برادر و هم دین و هم مسلک.
برای چه و برای که؟
اگر می دانستیم گره مشکل اهل سنت و بلوچ در این دار ستم و جنایت خارج از مرزهاست راهی غیر از کشتن می پیمودیم چرا که هر چه باشد مرز دشمن آنجا نیست .دشمن در خانه است و ما ویران خویشیم.
به خود آییم و هر گونه معامله و شراکت و همکاری را با این رژیم آخوندیسم که از بیماری مالیخولیایی رنج می برد ترک کنیم.
بلوچ سنی، استعداد و قدرت و هنر تو باید در بلوچستان و برای بلوچ و ابادانی اینجا صرف شود ،تو خود گرفتار ستمی ،گرفتار جنایتی،به شکم سنگ بند و دشمن را بجنگ طلب تا خوشنام در دو جهان گردی .بیا و مردی و غیرتت را در میدان بلوچستان بیازما که سالهاست تحت فقر و ستم و قتل عام است.
همراهی با دشمن، پشت کردن به دین است و وطن و این فرموده علمای بحق و دلسوز بلوچستان است.
بشکن زنجیر بردگی و سربه زیری را،تو یک بلوچی ؛تو یک مسلمانی ،نه زبان تو نه دین تو نه لباس تو به تو اجازه می دهد همراه و همدستش در جنایت گردی.
اگر بهانه تو این است که در یک کشور و زیر پرچم هستی بدان که زیر این پرچم 37 سال برملت و هویت و دین ما ظلمهایی رواداشته اند که روی فرعونیان را سفید کردند.

محمود بلوچ

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

نظرتان در مورد این مطلب بنویسید