۱۳۹۱ بهمن ۲۷, جمعه

احمد خاتمی: مذاکره با آمریکا گرانی را 10 برابر می‌کند/ پرونده (مذاکره با) آمریکا فقط و فقط به دست مقام معظم رهبری است



امام جمعه موقت تهران، ولایتمداری را از پیام‌های راهپیمایی 22 بهمن امسال عنوان کرد و گفت: مردم همه را با ولایت می‌سنجد و هر مسئولی با ولایت باشد، محبوب دل مردم است و هر مسئولی که کمترین زاویه را با ولایت پیدا کند، به همان اندازه از چشم مردم می‌افتد و منفور می‌شود.
به گزارش ایسنا  سیداحمد خاتمی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته تهران که در دانشگاه تهران برگزار شد، گفت :  آمریکا در پی مذاکره با ایران نیست بلکه در پی سلطه است و می‌خواهد ایران را پای میز مذاکره بکشاند تا به انقلابیون دنیا بگوید که بالاخره ایران را پای مذاکره کشاندیم و آنها را ناامید کنند
.
عضو هیات رئیسه مجلس خبرگان رهبری یادآور شد: برخی می‌گویند بروید با آمریکا مذاکره کنید تا مشکلات مردم و گرانی‌ها حل شود، در حالی که اگر مذاکره با آمریکا انجام شود گرانی‌ها ده برابر می‌شود زیرا مذاکره هیچ مشکلی را حل نمی‌کند. آنها می‌خواهند ایران اسلامی را از پی دربیاورند اما ما آنها را بیچاره خواهیم کرد.
امام جمعه موقت تهران خطاب به دشمنان ایران اظهار کرد: پیام صریحی که به دنیای استکبار می‌دهم این است که پرونده (مذاکره با) آمریکا فقط و فقط به دست  رهبری است و بس. هیچ‌کس در هیچ مقامی نمی‌تواند کمترین اقدامی بدون اجازه ایشان در این راستا داشته باشد.
خاتمی در ادامه، حوادث پیش آمده در جریان مراسم 22 بهمن در قم را بسیار تلخ، ناروا و ناصحیح توصیف کرد و افزود: آنهایی که آدمهای اصلی این کار بودند اگر می‌خواهند ببیند که وزن کارشان چقدر بوده، به خوشحالی و شادی رسانه‌های بیگانه بنگرند که راهپیمایی را تحت‌الشعاع قرار داده و به این حادثه پرداختند که اصلا قابل دفاع نیست.
امام جمعه موقت تهران درباره عاملان حادثه 22 بهمن قم تصریح کرد:‌ آنها در روز وحدت ملت پیام تفرقه صادر کردند ضمن این که این اتفاق در حرم حضرت معصومه اتفاق افتاد و حرمت حرم هم شکسته شد. این کار همچنین خلاف صریح رهنمودهای رهبری است. بداخلاقی از هرکس بد است و این حرکت در شأن انقلاب اسلامی نبود. بویژه که این اتفاق در قم افتاد که پایگاه انقلاب اسلامی است.
وی از مقامات امنیتی، انتظامی و قضایی کشور خواست تا با عاملان این حادثه کاملا قانونی برخورد کنند تا در آینده در قم و هیچ‌جای دیگر شاهد تکرار حوادث اینچنینی نباشیم.



هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

نظرتان در مورد این مطلب بنویسید