۱۳۹۱ شهریور ۱, چهارشنبه

سخنی کوتاه با بلوچ هایی که در خارج از ایران زندگی میکنند در واقع پناهنده سیاسی هستند


  • سخنی کوتاه با بلوچ هایی که  در خارج از ایران زندگی میکنند در واقع پناهنده سیاسی هستند . اما در ایران صاحب امتیاز مجتمع های فرهنگی هنری هستند .با توجه به تحقیقات  فراوان در مورد این افراد اطلاعاتی دقیق بدست آمده آقایانی هستند یک سری امتیازاتی جمهوری اسلامی به آنان عطاءکرده است و تلاش میکنند بنام فرهنگ و هنر جوانان پسر و دختر رادر داخل کشور  برای مقاصد شوم خود به خدمت بگیرند .خودشان هم برای سربازان گمنام امام زمان مخلصانه اوامر خیر را انجام دهند یکی از فعالیت این آقایان به ظاهر محترم تبلیغ علیه احزاب سیاسی است .
ما شخصا طرفدار هیچ حزب و گروه خاصی نیستیم لذا لازم میدانیم به چنین افرادی متذکر شویم دست از خیانت به هموطنان خود فقط بخاطر دادن یک امتیاز شخصی بردارند تا در آینده در مقابل مردم  شرمنده نشوند ماموریت این آقایان  تخریب چهره احزاب سیاسی بلوچستان از جمله حزب مردم بلوچستان است . ما از حزب مردم بلوچستان یک سری انتقاد داریم اما  به نظر میرسد قدرتمندر از سایر احزاب سیاسی بلوچستان است راه اندازی وبلاگها و وبسایتهای همچون تفتان ایران و .... .شاهد محبوبیت این حزب در بین مردم بخصوص جوانان بلوچ هستیم . به گفته انان حزبی بی مردم چرا  انان را آزار میدهد . در نتیجه حتما حزب مردم بلوچستان توانسته عملکرد رژیم را در منطقه و مجامع بین المللی به چالش بکشاند . امیدواریم همه احزاب سیاسی بتوانند به وظایف خود بخوبی عمل نمایند . در پایان از تمام کسانی که بر علیه مردم با رژیم همکاری میکنند در صورت ادامه این عمل زشت و ننگین  انان را افشا خواهیم کرد .
دختران بلوچ 

۱ نظر:

  1. Ugan Bijarzahi yeki az in afrad ast, dar safar tabestani khod gozaresh be etelat dade ast baraye rad gom koni gofte ke pasport khodash ra ham etelaat toghif kardeast ugan drogh migoyad.

    پاسخحذف

نظرتان در مورد این مطلب بنویسید