۱۳۹۰ بهمن ۲۲, شنبه

من آن موجم که در طوفان رها گشتم



من آن اشک زلال آه بودم
من آن نور سپید ماه بودم
من آن شهری که از غم دور مانده
من آن آرامش یک راه بودم
منی اکنون از آن منها نمانده
به لبهایم سرود مرگ مانده
سراسر زندگی افسوس و ماتم
در اخر دل ، که شعر زیر خوانده
من آن برگم که از شاخه جدا گشتم
من آن موجم که در طوفان رها گشتم
من آن صبحم که خورشیدی ندیدم
من آن بغضم که در سینه صدا گشتم
من آن شامم که مهتابی ندیدم
من آن گنجم که در آخر فنا گشتم
من آن اشكم كه چشمم تر ندیدم 
من آن دردم كه آهی سرد گشتم

۲ نظر:

  1. http://jask22.mihanbb.com/archive/index.php/thread-40.html
    جایگاه شعر و ادب در مکران
    مولانا روانبد
    مانند میش سر خود را پایین نینداز،مثل قوچ برخیز و مبارزه کن//آن وقت تورا گفتن این سخن مفتخرانه می زیبد که://ما بلوچ هستیم ما بلوچ هستیم ما بلوچ//ما ماه و خورشید تازه طلوع کرده بلوچستان هستیم.

    پاسخحذف
  2. مرگ مشکوک دختر هرزه مصری + تصاویر (+18)
    ماه پیش پایگاه خبری روزنامه الفجر مصر در گزارشی به اخراج "علیاء المهدی" زن وبلاگ نویس مصری از میدان التحریر اشاره کرد و نوشت : تجمع کنندگان مصری که از اقدام اخیر این زن در خلع لباسهایش و قرار دادن تصویر برهنه خود در یکی از شبکه های اجتماعی به خشم آمده بودند وی را از میدان التحریر بیرون کردند.
    البرز: یک دختر مصری که تصاویر بدن برهنه خود را در شبکه اجتماعی فیس بوک منتشر کرده بود به طرز مشکوکی کشته شده است.http://www.alborznews.org/fa/pages/?cid=60493

    پاسخحذف

نظرتان در مورد این مطلب بنویسید